Pietari
HarjunHerra
Et kerinny, ne nimittäin tietää jo. :ahem:Niin ja lisätääs nettikytille, että poijaat latailee pelinsä ihan laillisesti ja maksaa niistä.:ahem:
Et kerinny, ne nimittäin tietää jo. :ahem:Niin ja lisätääs nettikytille, että poijaat latailee pelinsä ihan laillisesti ja maksaa niistä.:ahem:
Nuo on kyllä kolmannen osapuolen tekemiä modeja BF2:seen.Niin ja lisätääs nettikytille, että poijaat latailee pelinsä ihan laillisesti ja maksaa niistä.:ahem:
107 tulee heti mieleen. Ihanan kallista.Tänään tuli lasku, jossa 4 viimeistä numeroa oli 72,50. Kukin voi itsekseen miettiä, mitä numeroita siinä oli edessä. Voi tietysti olla miettimättäkin.
107 tulee heti mieleen. Ihanan kallista.
Noni! Mä olin ihan varma, että väärät numerot, mutta oikeessa järjestyksessä.oikeet numerot, mutta väärässä järjestyksessä.
Se oli se maalämpöpumppu + varaaja, mistä jossain aiemminkin jo mainitsin.Noni! Mä olin ihan varma, että väärät numerot, mutta oikeessa järjestyksessä.
Mitäs ostit, jos saa udella?
No niinpäs olikin.Se oli se maalämpöpumppu + varaaja, mistä jossain aiemminkin jo mainitsin.
Onhan ne hintaviaAi maalämpöpumput maksaa vaivaset 71072,50€, ja varaaja kaupan päälle Heti huomenna kaupoille!
Hyvät renkaat valitsit :ahem: :thumbup: samanlaiset itelläniContinental ContiVikingContact 5 koossa 175 / 65 R14.
Alle laitettuna 393,16e.
Mulla on sitten teidänkin edestä.Eipä ole pahaa sanottavana Continental-renkaista kestävyyden, pidon ja melun puolesta.
Koskee sekä kesä- että talviknakei.
Mullahan kävi Bridgestonen kanssa ihan vastaavasti.:eek!:Mulla on sitten teidänkin edestä.
Talvinakit oli 2 talvea (n. 12tkm) alla ja pois otettaessa renkaat oli kulunu ihan päin halvattua + oli soikeat (joka rengas)
Autolla ei loppuvaiheessa pystynyt kuivalla ajamaan enää yli 90km/h millään...
Viimeiset Contit oli nuo meikäläisellä kyllä...
Tapaushan sitten korjaantui täysin vaihtamalla kumit pelkästään, ei ollut vikaa cambereissa eikä missään muussakaan...