Hankintoja!

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tänään tuli hankittua purasin.
Maksoi muutaman sentin yli 4 euroa.
Ko. välinettä apuna käyttäen tein samana iltapäivänä 260 euron arvosta laskutettavaa työtä.
Plus kilometrit.

Markkinatalous.
 
Viimeksi muokattu:

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Itseasiassa tämä olisi vielä parempi vaihtoehto..


Näytä liitetiedosto 10519

Tai jopa tämä.
No niin. Tuli tänään kotiin amazon.co.uk:sta tilattuna (noin 79€ kaikkine kuluineen). Onpahan paras ostos pitkään aikaan lyhyen testailun perusteella!

Toistaiseksi ei ole tuohon tarkoitettua ulkoista USB-levyä, mutta USB-liitännän kautta tuohon saa vaikka mitä. Kokeilin WD:n 250 GB levyllä, 2 GB:n maxellin muistitikulla, Sonyn HD-digivideokameralla ja kaikki toimi hienosti. Noh, tolla mun digivideokameralla ei videot toistu usb:n kautta, kun se on HDV-mallinen..

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Täytyy varmaan sijoittaa 1TB -levyyn tässä pikapuoliin.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Hiihtomonot, Salomonit, kokoa 49.3.

Ah, kulutusjuhlaa.
 
Viimeksi muokattu:

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Uus kännykkä, ja liittymä.

Kiitos Soneran, meni hermo ja hankin uuden liittymän kera uuden numeron.

Soneran kanssa ei päästy yhteisymmärkseen siinä, että mulla EI OLE OLLUT MINKÄÄNLAISTA KESTOETUSOPIMUSTA viime vuoden marraskuun jälkeen, jolloin kytkyliittymän sopimus päättyi. Menipä siinä sitten vanha legendaarinen 0400 -alkuinen numerokin samalla kun eivät suostuneet sitä luovuttamaan.
PITÄKÖÖT TUNKKINSA:mad: prkl.

Tässä ollaan hetki ilman puhelinta mutta eiköhän se uus liittymä kera uuden numeron ens viikon aikana saapune. Vanha kännykkä jää kakkoskännyksi.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Suomalaista lihaa Stockmannilta; 2,2 kg naudan sisäfilettä ja 700 grammaa peuran ulkofilettä. Jälkimmäinen nautittiin illalliseksi, oli todella hyvää.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Nokia E52

Alan ymmärtämään miksi Nokia menettää markkinaosuuksia. Vaikea pirulainen käyttää näin yhden illan räpläilyillä kun edellinen nokialainen oli 10 vuotta sitten. Kyllä mä muut puhelimet olen alta aikayksikön ymmärtäny ja oppinu ja vähän on ollut "älyäkin" seassa.
 
Ylös