Kuules Kevin, olen vasta sivulla 13, johon pääsin paskahuussireissulla.:thumbfh:59 tunnin päästä Moe tulee juhlistamaan lukeneensa tuon alle ihannetuloksen. Tosin mitään ei siitä ymmärtänyt.
Kuules Kevin, olen vasta sivulla 13, johon pääsin paskahuussireissulla.:thumbfh:59 tunnin päästä Moe tulee juhlistamaan lukeneensa tuon alle ihannetuloksen. Tosin mitään ei siitä ymmärtänyt.
tekee siis tiukkaa päästä ihanneaikaan :nope:Kuules Kevin, olen vasta sivulla 13, johon pääsin paskahuussireissulla.:thumbfh:
Täytyy itse asettaa omat tavoitteet ja jättäät toisten toiveet vähän pienemmälle.tekee siis tiukkaa päästä ihanneaikaan :nope:
Vittu, kirja unohtui Hankoon.:thumbfh:tekee siis tiukkaa päästä ihanneaikaan :nope:
Tulee halvaks, kun et ilmeisesti tarvitse suksia lain.Hiihtomonot, Salomonit, kokoa 49.3.
Oli niin edukkaat että jäi rahaa halva-salmiakkeihin.Tulee halvaks, kun et ilmeisesti tarvitse suksia lain.
Suurin (ja myös yleisin) virhe, jonka lasketteluvarusteiden ostaja voi tehdä on nimenomaan juuri se, että hankkii liian suuret monot. Jos mono on liian väljä (eli jalkaterällä on tilaa liikkua), ei sukset pysy etenkään kovemmalla vauhdilla ja jyrkemmissä rinteissä enää hallinnassa.Oli niin edukkaat että jäi rahaa halva-salmiakkeihin.
En tiedä ostinko oikeaa kokoa, kuuluisko muka hiihtää varpaat käppyrässä, kolme kokoa yli meni, noi tuntui jalassa paremmilta.
Ok. Tässä on nyt kyse murstikasta perinteisellä tyylillä. Ehkä näillä sitten kaatuu mutkassa. Sovittettuani en olis kyllä missään nimessä ottanut alle 48 kokoa.Suurin (ja myös yleisin) virhe, jonka lasketteluvarusteiden ostaja voi tehdä on nimenomaan juuri se, että hankkii liian suuret monot. Jos mono on liian väljä (eli jalkaterällä on tilaa liikkua), ei sukset pysy etenkään kovemmalla vauhdilla ja jyrkemmissä rinteissä enää hallinnassa.
Ok, jostain syystä kuvittelin automaattisesti, että kyseessä olivat skimbamonotOk. Tässä on nyt kyse murstikasta perinteisellä tyylillä. Ehkä näillä sitten kaatuu mutkassa. Sovittettuani en olis kyllä missään nimessä ottanut alle 48 kokoa.
Mee terveyskeskuksen kautta kaupoille. Ihan varmuuden vuoksi.Pitäs varmaan Polarin sykemittariin uus sykevyö ostaa. Ei meinaa saada lukemaa millään ja sitten alkaa tulemaan tyyliin 180 sykettä. Vaihdoin siihen patterinkin mutta ei auttanut.
Mee terveyskeskuksen kautta kaupoille. Ihan varmuuden vuoksi.
Kostuta se vyö kunnolla ennen 'asennusta' rintaan!Pitäs varmaan Polarin sykemittariin uus sykevyö ostaa. Ei meinaa saada lukemaa millään ja sitten alkaa tulemaan tyyliin 180 sykettä. Vaihdoin siihen patterinkin mutta ei auttanut.
Pitäs varmaan Polarin sykemittariin uus sykevyö ostaa. Ei meinaa saada lukemaa millään ja sitten alkaa tulemaan tyyliin 180 sykettä. Vaihdoin siihen patterinkin mutta ei auttanut.