kouvotsvoni
Banjottu
Lasolia, ja kolmea sorttia halpaa punaviiniä. Kohta lähtee
Juppi!Apple iPhone 3GS 16 GB Black itselle ja sama vaimolle mutta valkoisena.
Hippi!Juppi!
Punkkari!Hippi!
ja vaihdan paikkaa.Punkkari!
Leivo Hanna-Tädin piparia vai mitä tossa yrittää lukea?Tuulilasinpesunestettä ja Hanna-tädin pikkuleipiä. Kiva summa tuli niistä:
Näytä liitetiedosto 10759
En jaksanut loppuun asti lukea, mutta tuossa pelissä ainakin miehisyyttä:thumbup:Tollanen oli ilmestynyt tänään työpäivän aikana takapihalle
Mittasuhteet meinaa helposti hämärtyä kuvaa katsellessa.
Tuo kone on tuolta pyrstöstä kauhan päähän askelmitalla mittailtuna noin 13-14 metriä.
Näyttää ihan tolkuttomalta tossa pihalla. Kuvassa koko ei aukea.
Niin... tuli sitten hankittua...
Sulla oli muistaakseni vähän kevyemmästä rempasta kyse silloin, suunnilleen tasaisella tontilla. 40 kuormallista täyttömaata on kuutioina noin 400 m3 ja massana vajaat 1000 tonnia.Minä kikkailin pari vuotta sitten vaatimattomalla 1,5 tonnisella koneella pihaa auki
Joo, vesi- ja sähköjohtoa piti saada tontin läpi piharakennukselle. Viemäriä ja pohjia varten oli sitten pykälää isompi kone kera kuskin. Vielä pari autollista maata tännekin tarvitaan. Joutuu kottikärryillä kärräämään parkkipaikalta takanurkkaan :nope: Olen harkinnut pieniä talkoita tuota varten, josko ainakin yksi veli tulisi päiväksi hommiin.Sulla oli muistaakseni vähän kevyemmästä rempasta kyse silloin, suunnilleen tasaisella tontilla. 40 kuormallista täyttömaata on kuutioina noin 400 m3 ja massana vajaat 1000 tonnia.
Sen pitäisi kuulemma levittyä tohon pihaan torstaihin puoleen päivään mennessä tasauksineen päivineen. Menee kuulemma konekuskilla ihan lepäämiseksi. Autot ei ehdi ajaa sellasta kyytiä, että tolle olisi kokoajaksi töitä. Vaikka onkin 4 kolmeakselista autoa jatkuvassa rallissa.
Tätä mietin itsekin, Soneralla sen verran hyvä tarjous menossa kytkystä että voisi hyvinkin olla hankintalistalla :ahem:Apple iPhone 3GS 16 GB Black itselle ja sama vaimolle mutta valkoisena.
Pettymys on karvas, kun lavalta löytyykin Ace17, nojatuolissa, piippu suussa kertomassa hauskoja tarinoita.Tänää Nosturissa Ace Frehley. Päräytän paikalle mun poikien kera. Oli halvat liput.
Varmaankin. Tai sitten jotain muuta, joka alkaa pi..., eipä tule kyllä nyt just mitään sellaista sanaa mieleen .Leivo Hanna-Tädin piparia vai mitä tossa yrittää lukea?
Onko vehje vielä pihalla? Nyt olisi nimittäin hyvä sauma ottaa kunnon panoraamakuva! Jos et itse jaksa/ehdi yhdistää kuvia niin laita tänne foorumille ja minä sitten kasaan yhdistelmän.Tollanen oli ilmestynyt tänään työpäivän aikana takapihalle
Näytä liitetiedosto 10762
Mittasuhteet meinaa helposti hämärtyä kuvaa katsellessa.
Tuo kone on tuolta pyrstöstä kauhan päähän askelmitalla mittailtuna noin 13-14 metriä.
Näyttää ihan tolkuttomalta tossa pihalla. Kuvassa koko ei aukea.
Näytä liitetiedosto 10763
Niin... tuli sitten hankittua takapihan 3-4 metriä syvän rotkon tasaus "pöydäksi", sisältäen 30-40 kuorma-autollista täyttömaata ja konetyön.
Elämä on!