Hankintoja!

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tollanen oli ilmestynyt tänään työpäivän aikana takapihalle :eek:

Näytä liitetiedosto 10762
Mittasuhteet meinaa helposti hämärtyä kuvaa katsellessa.
Tuo kone on tuolta pyrstöstä kauhan päähän askelmitalla mittailtuna noin 13-14 metriä.
Näyttää ihan tolkuttomalta tossa pihalla. Kuvassa koko ei aukea.
Näytä liitetiedosto 10763

Niin... tuli sitten hankittua takapihan 3-4 metriä syvän rotkon tasaus "pöydäksi", sisältäen 30-40 kuorma-autollista täyttömaata ja konetyön.
Elämä on! :eek:
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tollanen oli ilmestynyt tänään työpäivän aikana takapihalle :eek:

Mittasuhteet meinaa helposti hämärtyä kuvaa katsellessa.
Tuo kone on tuolta pyrstöstä kauhan päähän askelmitalla mittailtuna noin 13-14 metriä.
Näyttää ihan tolkuttomalta tossa pihalla. Kuvassa koko ei aukea.

Niin... tuli sitten hankittua...
En jaksanut loppuun asti lukea, mutta tuossa pelissä ainakin miehisyyttä:thumbup:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Minä kikkailin pari vuotta sitten vaatimattomalla 1,5 tonnisella koneella pihaa auki :eek:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Minä kikkailin pari vuotta sitten vaatimattomalla 1,5 tonnisella koneella pihaa auki :eek:
Sulla oli muistaakseni vähän kevyemmästä rempasta kyse silloin, suunnilleen tasaisella tontilla. 40 kuormallista täyttömaata on kuutioina noin 400 m3 ja massana vajaat 1000 tonnia.
Sen pitäisi kuulemma levittyä tohon pihaan torstaihin puoleen päivään mennessä tasauksineen päivineen. Menee kuulemma konekuskilla ihan lepäämiseksi. Autot ei ehdi ajaa sellasta kyytiä, että tolle olisi kokoajaksi töitä. Vaikka onkin 4 kolmeakselista autoa jatkuvassa rallissa.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Sulla oli muistaakseni vähän kevyemmästä rempasta kyse silloin, suunnilleen tasaisella tontilla. 40 kuormallista täyttömaata on kuutioina noin 400 m3 ja massana vajaat 1000 tonnia.
Sen pitäisi kuulemma levittyä tohon pihaan torstaihin puoleen päivään mennessä tasauksineen päivineen. Menee kuulemma konekuskilla ihan lepäämiseksi. Autot ei ehdi ajaa sellasta kyytiä, että tolle olisi kokoajaksi töitä. Vaikka onkin 4 kolmeakselista autoa jatkuvassa rallissa.
Joo, vesi- ja sähköjohtoa piti saada tontin läpi piharakennukselle. Viemäriä ja pohjia varten oli sitten pykälää isompi kone kera kuskin. Vielä pari autollista maata tännekin tarvitaan. Joutuu kottikärryillä kärräämään parkkipaikalta takanurkkaan :nope: Olen harkinnut pieniä talkoita tuota varten, josko ainakin yksi veli tulisi päiväksi hommiin.
 

Örfil

Guest
Tänää Nosturissa Ace Frehley. Päräytän paikalle mun poikien kera. Oli halvat liput.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
Leivo Hanna-Tädin piparia vai mitä tossa yrittää lukea?
Varmaankin. Tai sitten jotain muuta, joka alkaa pi..., eipä tule kyllä nyt just mitään sellaista sanaa mieleen :confused:.

Välillä on kyllä mielenkiintoisia nuo kauppakuitit. Aikoinaan kun ostin Kerrassaan Merkillisten Herrasmiesten Liiga -sarjakuvan niin kuitissa luki kerrassaan merkillistä ja hinta perässä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
Tollanen oli ilmestynyt tänään työpäivän aikana takapihalle :eek:

Näytä liitetiedosto 10762
Mittasuhteet meinaa helposti hämärtyä kuvaa katsellessa.
Tuo kone on tuolta pyrstöstä kauhan päähän askelmitalla mittailtuna noin 13-14 metriä.
Näyttää ihan tolkuttomalta tossa pihalla. Kuvassa koko ei aukea.
Näytä liitetiedosto 10763

Niin... tuli sitten hankittua takapihan 3-4 metriä syvän rotkon tasaus "pöydäksi", sisältäen 30-40 kuorma-autollista täyttömaata ja konetyön.
Elämä on! :eek:
Onko vehje vielä pihalla? Nyt olisi nimittäin hyvä sauma ottaa kunnon panoraamakuva! Jos et itse jaksa/ehdi yhdistää kuvia niin laita tänne foorumille ja minä sitten kasaan yhdistelmän.

Ja jos homma (panoraamakuvan kuvaaminen) onnistuu niin kannattaa käyttää joko panoraamakuvaustoimintoa tai säätää valotusaika ja aukko käsin, jolloin asetukset pysyvät samana vaikka valaistus muuttuisikin matkan varrella.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Minun kassakuitit Nesteen huoltsikoilta on sangen mielenkiintoisia, kun niissä lukee nimenä Aina Pzrz.
 
Ylös