Taidat juksata.Tai ihmisiä
![]()
Tuo näyttää vaan helvetin kalliilta henkarilta.
Taidat juksata.Tai ihmisiä
![]()
Ehkä mä mielummin olisin ottanut ton pyörän.![]()
Tuollainen valkoinen ja eri kiekoilla.![]()
Säpä et tiedäkään Jaqqun pakaroista yhtään mitään!Ehkä mä mielummin olisin ottanut ton pyörän.
Olen kaiken lisäksi tuosta varsin tyytyväinen!Säpä et tiedäkään Jaqqun pakaroista yhtään mitään!![]()
:thumbup:![]()
Nerokas 6-vaihteinen DSG-suorakytkentävaihteisto on saatavilla 2.0 TSI –moottorin, sekä 2.0 TDI -dieselmoottoreiden yhteyteen.![]()
Skoda neljä pyörää ja loora. Äiti työntää, isä ohjaa, lapset kannattelee pohjaa.![]()
Nerokas 6-vaihteinen DSG-suorakytkentävaihteisto on saatavilla 2.0 TSI –moottorin, sekä 2.0 TDI -dieselmoottoreiden yhteyteen.![]()
Varsin hieno. Mistäs noita saa? Tuolla nettisivulla ei ainakaan pikaisella silmäyksellä hintoja sattunut olemaan :/Nojatuoli säädettävällä niskatuella ja kiikkumekanismilla.
tuoli
Varsin hieno, mutta päihittääkö Lancia Deltan Estorilissä?Varsin hieno. Mistäs noita saa? Tuolla nettisivulla ei ainakaan pikaisella silmäyksellä hintoja sattunut olemaan :/
Vepsäläiseltähän tuo on. O(s)tin semmoisen jalkarahin myös.Varsin hieno. Mistäs noita saa? Tuolla nettisivulla ei ainakaan pikaisella silmäyksellä hintoja sattunut olemaan :/
Planet X:n varoituskolmiot on kyllä parhaita, kun niissä on tuo kahden kolmion levitysmahdollisuus. Toimii. :thumbup:
Riippuu vähän siitä mikä on mielestäsi luonnonvalkoista