Onko pussiton? Ne on nyt muotia.Emäntä haetutti imurin. Ulkonäkö varsin futuristinen.
Tyson tai jotain sinnepäin oli nimi :frank:.
Etenkin allergiset tykkää.Onko pussiton? Ne on nyt muotia.
Juu on se pussiton. Tiedä toiminnasta, mutta kai pusseissakin säästää pidemmän päälle, ellei sitten joudu jotain vielä kalliimpia osia niiden sijasta vähän väliä ostamaan. Dysonin malli siis, en muista tarkemmin mallia, aika pitkään sitä arvottiin vaikka itse en ottanut koko keskusteluun pahemmin edes kantaa :frank:Onko pussiton? Ne on nyt muotia.
:thumbup:kyseisten hyvien kokemusten vuoksi sitten kai ostettiin vastaava uusi!
Tämä ei nyt liity mitenkään mihinkään, mutta aikanaan meni imurini heti kirpparille viedessä kaupaksi kun liitti lappuun lisämaininnan: "Vähän käytetty, ollut poikamiehellä"Emäntä haetutti imurin. Ulkonäkö varsin futuristinen.
Tyson tai jotain sinnepäin oli nimi :frank:.
Mikkeller Santa's Little Helper 2009Anusplugi :eek!::eek!:
Oli juu, olin itse töissä tänään ja laittelin torttutaikinoita. Sitten kävin heittämässä pahvit puristimeen ja tuun takasin torttutaikinapakastimen kohdalle: "mitä vittua, pitääks taas täyttää". Alle kymmenessä minuutissa oli mennyt aika paljon.. Ja totta kai tosi paljon asiakkaita ja autettavaa riitti...Hankin tänään joulu- ja muita lahjoja. Oli muutama muukin kansalainen tekemässä hankintoja tänään :frank:
Soot tosifani :frank:Ja Tokio Hotelin fanisivuilta tilasin satasella kaikenlaista kamaa.... Hupparia, kalenteria, julistetta ym.
Hupparin päälle ja kalenteri ja juliste seinälle?Laitanko belgiassa officeen.... :dunno:
Joo. Ja vaimo on jo oppinut kuinka meikata kuin Bill.... :thumbup:Soot tosifani :frank:
Hupparin päälle ja kalenteri ja juliste seinälle?
No se on kiva, viettäessäsi vaimon kanssa intiimejä hetkiä makkarin puolella voit kuvitella painavas vaimon sijaan Billiä?Joo. Ja vaimo on jo oppinut kuinka meikata kuin Bill.... :thumbup: