Hankintoja!

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto


Ristus, että on paska sarja. Onneks ei maksanut ku kaks euroa, muuten vois melkein ottaa lanttuun.
Hieman ottaa lanttuun kyllä se, että tuo pitää katsoa loppuun "kun kerran se aloitettiinkin" ja toinen osapuoli tykkää siitä. Että mä kärsin taas!
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Ristus, että on paska sarja. Onneks ei maksanut ku kaks euroa, muuten vois melkein ottaa lanttuun.
Hieman ottaa lanttuun kyllä se, että tuo pitää katsoa loppuun "kun kerran se aloitettiinkin" ja toinen osapuoli tykkää siitä. Että mä kärsin taas!
Masokisti, sadisti vai molempia? Mutta eihän tuo nyt tuon perusteella ollut huono ostos lain.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Masokisti, sadisti vai molempia? Mutta eihän tuo nyt tuon perusteella ollut huono ostos lain.
Mä luulen että sadisti. Ei kuitenkaan katsele sitä, mutta nauttii siitä kun mä kärsin. No ei sentään... ihan hyvähän tuo, että joku edes tykkää. Jääpähän mulle aikaa touhuilla siinä katsellessa... ööö... jotain muuta, kun ei tarvii niin tarkasti keskittyä.
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675

+


Sikahintaista tuo Sika verrattuna Wurthin vastaavaan mutta sen verran hyviä kokemuksia jottei uskalla vaihtaakkaan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Logitech Webcam Pro 9000


Vanhalle (eikä itseasiassa edes niin hirveän vanha, oliskohan tolla pari vuotta ikää) Logitech QuickCam Pro 5000:lle ei löydy enää Windows 7 -ajureita, toki Seiska sen tunnistaa ja jopa asentaa ajurit (siis ilman softaa), kun lyö laitteen koneeseen, mutta jo ajurien päivämäärä (vuodelta 2007) kertoo, että kyseessä on todellisuudessa Vista-ajuri. Kuva kyllä tulee, mutta Skype katkaisee viimeistään minuutin tai parin kuluttua yhteyden, jos käytän Webcamia.

Pistin ton ysitonnisen tilaukseen, toivottavasti ongelma johtuu tosiaankin epäsopivista ajureista eikä jostain muusta :doubtful:

Itseasiassa jo kertaalleen päätin haistattaa Logitechille pitkät paskat (kyllä noin uudellee laitteelle pitäis löytyä vielä Windows 7- tuki) ja ostaa Creativen, mutta sorruin sitten kuitenkin taas Logitechiin, koska tuo kamera lienee jotakuinkin paras saatavilla oleva ja toisaalta muutoin olen ollut Logitechiin jotakuinkin tyytyväinen.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Tunturiralliin varustautumista:



(pussihousut jäi vielä ostamatta)
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Tilasin 71 eurolla alusvaatteita ja avasin ASP-tilin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Mukavasti näyttö jo sormenjälkiä täynnä. :p
On kyllä oikeasti ihan hemmetin hyvä. Jo pelkästään tuo kun näppäinvalot syttyy kun kaken ottaa käyttöön. Täytyy ihmetellä miksi ei laitevalmistajat laita suoraan kaukosäätimiinsä kaikkiin näppäimiin taustavalaisua. Suorastaan ala-arvoista toimintaa.
Miten on toiminut Logitech? Itse ostin Harmony 525:n tuossa pari vuotta takaperin ja ne oli kyllä elämäni huonoimmin käytetyt 60€. Aivan täysi paska koko kapula. Älytön viive ja välillä se ihan totaalisesti arpoi mitä tapahtuu seuraavaksi. Ja opetusohjelman käyttöliittymä se vasta surkea olikin. Hermot siihen laitteeseen meni alta puolen vuoden ja onneksi senkin joku hölmö huutonetissä osti. Vaan uutta yleiskakea kyllä mieli tekisi, siksi kyselenkin oisko tuo hyvä.
 
Ylös