kouvotsvoni
Banjottu
No kuka nyt noin pitkälle lukee?:frank:Signaturestakaan "ulkopuolinen" ei tietenkään voi mitään päätellä.![]()
No kuka nyt noin pitkälle lukee?:frank:Signaturestakaan "ulkopuolinen" ei tietenkään voi mitään päätellä.![]()
Älä nyt suutu.Pyydän vilpittömästi anteeksi nimimerkki S.A:lta - Yritin olla hauska, mutta tällä kertaa mukanokkela sutkautukseni osui allekirjoittanutta reisille. :thumbfh:
Käyn hakemassa takkini...
Itsehän olin äsken takki päällä lain'.Käyn hakemassa takkini...
On kyllä perusteellisen laadukas ja mainio teos. Parhautta.
Screenshotteja kaivattais.Ihan itselleni ostin - naisten alusvaatteita vieläpä.![]()
Eikä niistä alusvaatteista niin väliä niissä kuvissa.Screenshotteja kaivattais.
Kaivattais, sanoi koira kun kuopan näki.Screenshotteja kaivattais.
OMG. Mulla on 1 usb portti käytössä. Siihen on kytketty hiiri.Tuollanen piti hankkia, kun ei 10 usb-paikkaa riitä
Mulla on jatkuvassa käytössä (tai siis ainakin kytkettynä) ulkoisia kovalevyjä läjä (ja lisää on tulossa, siks toi uusi korttikin), bluetooth, mesepuhelin ja tulostin.OMG. Mulla on 1 usb portti käytössä. Siihen on kytketty hiiri.
Satunnaisesti saatan tarvita ulkoiselle kovalevylle tai tiki-kameralle usb:tä, silloinkin vain hetkellisesti.
Ikänä ei ole kannettavan 4 usb-porttia tuntunut liian vähältä. Mitä kaikkea sä roikotat siinä koneessasi?
Huikeeta. Kaikki suomen kirjastot kirjoituspöydällä - ja muutama videovuokraamo. Mahtavaa.Ei sinänsä kovinkaan paljoa sälää, mutta noita ulkoisia levyjä tullee seuraavaks 7 kappaletta (saanen halvalla), joista 3 tulee välittömästi käyttöön, joten eipä nuo usb-paikat vieläkään kovin pitkälle riitä.
Montako teraa löytyy talennustilaa sulta kaikenkaikkiaan? Vai mennäänkö jo peta- tai eksa-kokoluokkiin?Tuollanen tuli tänään:
![]()
Talon nahkahiltillä vetää.Tuliko radan mukana pora?