Hankintoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pyydän vilpittömästi anteeksi nimimerkki S.A:lta - Yritin olla hauska, mutta tällä kertaa mukanokkela sutkautukseni osui allekirjoittanutta reisille. :thumbfh:

Käyn hakemassa takkini...

d3aa0f0297859bb0f66b5cc170329-medium.jpg

Tuollanen piti hankkia, kun ei 10 usb-paikkaa riitä

OMG. Mulla on 1 usb portti käytössä. Siihen on kytketty hiiri.
Satunnaisesti saatan tarvita ulkoiselle kovalevylle tai tiki-kameralle usb:tä, silloinkin vain hetkellisesti.
Ikänä ei ole kannettavan 4 usb-porttia tuntunut liian vähältä. Mitä kaikkea sä roikotat siinä koneessasi?

Viimeksi muokattu:
OMG. Mulla on 1 usb portti käytössä. Siihen on kytketty hiiri.
Satunnaisesti saatan tarvita ulkoiselle kovalevylle tai tiki-kameralle usb:tä, silloinkin vain hetkellisesti.
Ikänä ei ole kannettavan 4 usb-porttia tuntunut liian vähältä. Mitä kaikkea sä roikotat siinä koneessasi?

Mulla on jatkuvassa käytössä (tai siis ainakin kytkettynä) ulkoisia kovalevyjä läjä (ja lisää on tulossa, siks toi uusi korttikin), bluetooth, mesepuhelin ja tulostin.
Etupaneelin usb:t (2 kpl) on vapaana, koska niissä käytän muistitikkuja, kameraa, pientä ulkoista kovalevyä ja puhelimia tarpeen mukaan.

Ei sinänsä kovinkaan paljoa sälää, mutta noita ulkoisia levyjä tullee seuraavaks 7 kappaletta (saanen halvalla), joista 3 tulee välittömästi käyttöön, joten eipä nuo usb-paikat vieläkään kovin pitkälle riitä.

Minigolf-rata tuli tilattua keväälle kotipihalle. Yhdestä radasta saa 9 erilaista.
1221813824448_1_large.jpg

Tuollanen tuli tänään:

Verbatim_1500GB_USB.jpg
Montako teraa löytyy talennustilaa sulta kaikenkaikkiaan? Vai mennäänkö jo peta- tai eksa-kokoluokkiin?

Jotenkin mulla on sellainen tuntuma, että ainakin osalta niistä ulkoisista kovalevyistä löytyy jotain tsiljoonaraitaisia äänityksiä omista/lainapiiseistä. :idea: