Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Merkki on siis löytynyt.
Napsahti.Mehe kyllä menis outback manistakin.
Subaruhan on tunnetusti merkki, jolla ei muotoiluosastoa päästetä pilaamaan insinöörien työn tulosta. Siis toimii ja toteuttaa tehtävänsä eikä hajoile. Persoonallinen myös, ei viihdy isommassa porukassa vaan menee metsään lantikoiden ja muiden oman tien kulkijoiden kanssa.Napsahti.
ja ennenkaikkea karvanopat?No mitkä on Mehen muut lisävarusteet? Onko takazboileria, audiota, metalliväriä ja madallussarjaa?
Yks Korhonen kuuluu kauppaan hirvensarvien lisäksi.No mitkä on Mehen muut lisävarusteet? Onko takazboileria, audiota, metalliväriä ja madallussarjaa?
Ja Late takapoksiin.Yks Korhonen kuuluu kauppaan hirvensarvien lisäksi.
Itse asiassa autpäkki on korotussarja lekasyyn. Että siltä pohjalta.No mitkä on Mehen muut lisävarusteet? Onko takazboileria, audiota, metalliväriä ja madallussarjaa?
Ihan en 107% tosissani arvellut sinun noita muitakaan hankkineen.Itse asiassa autpäkki on korotussarja lekasyyn. Että siltä pohjalta.
Ensimmäinen hantsini meni pieleen vain merkin osalta.Itse asiassa autpäkki on korotussarja lekasyyn. Että siltä pohjalta.
Ymmärsin kyllä.Ihan en 107% tosissani arvellut sinun noita muitakaan hankkineen.
Minä en.Ymmärsin kyllä.
Pyöriiks toinoi PuoliPöhkö paljonkin Tanpereella? :doubtful: