Hankintoja!

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Jätkät ostaa jotain ökykallista alkoholia ja lantraa sita halvimmalla mahdollisella. Prioriteetit kunnossa:ahem:
Pitää olla. :alppu: Kerrankos sitä ostaa jotain vähän kallimpaa. :eek: Tuskin tuota ees jaksaa kauheasti lantrata. Kassoo ny :thumbup:

e: eikä tuo nyt maksanut, ku 19.95 €. 0.7 puteli. Kyllähän tuo semi hintavaa on, mutta kerrankos sitä sortuu. :alppu:
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
2 caprishortsit, tekninen kauluspaita, triathlonasu, pyörän huoltoteline, lenkkiavainsarja, 10 kg kahvakuula ja aerotanko Belmikselle.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
KKWCS-paita. Onks kukaan nähnyt sitä?:eek: Jäänyt nimittäin Forssaan tai Andyn autoon:thumbfh::thumbfh::thumbfh::jaska:
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Nyt on insinöörin toiminnassa havaittavissa selvää epäloogisuutta. Eikö mustan ja valkoisen kissan pitäisi olla väriskaalan eri päissä?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt on insinöörin toiminnassa havaittavissa selvää epäloogisuutta. Eikö mustan ja valkoisen kissan pitäisi olla väriskaalan eri päissä?
Musta ja valkoinen pullo ovat ainoat maalatut yksilöt, minkä vuoksi oon laittanut ne vierekkäin. Toistaiseksi en ole laittanut kiiltäviä ja mattapintaisia pulloja omiin ryhmiinsä, joskus sekin saattaa tulla eteen.

edit. Onko viestisi muuten tulkittavissa siten, että mun touhut ovat tähän asti olleet loogisia? :doubtful:
 
Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
edit. Onko viestisi muuten tulkittavissa siten, että mun touhut ovat tähän asti olleet loogisia? :doubtful:
No sanotaanko nyt vaikka niin, että ainakin tuo laivaprojekti on sangen loogista toimintaa. Itse olisin aloittanut mastosta, tai jostain muusta artifaktista joka ei vaadi muuta kuin löytää sopiva materiaali ja katkaista se määrämittaan. Siihen se projekti sitten olisi jäänytkin.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
No sanotaanko nyt vaikka niin, että ainakin tuo laivaprojekti on sangen loogista toimintaa. Itse olisin aloittanut mastosta, tai jostain muusta artifaktista joka ei vaadi muuta kuin löytää sopiva materiaali ja katkaista se määrämittaan. Siihen se projekti sitten olisi jäänytkin.
Mulla muuten on ollut viime aikoina ajatuksissa (siis lähinnä silloin kun olen tuota laivaprojektia pähkäillyt) juurikin laivan mastojen toteutus. Ongelmana on lähinnä se, miten toteuttaa mastot ja muu takila siten, että ne voi irrottaa mahdollista kuljetusta varten. Muutama idea on tullut.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Mulla muuten on ollut viime aikoina ajatuksissa (siis lähinnä silloin kun olen tuota laivaprojektia pähkäillyt) juurikin laivan mastojen toteutus. Ongelmana on lähinnä se, miten toteuttaa mastot ja muu takila siten, että ne voi irrottaa mahdollista kuljetusta varten. Muutama idea on tullut.
Ne on toki hyvä olla joko irroitettavat, tai kaadettavat. Jos sattuu reitille jotain matalia siltoja.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Uusi keittiö tonne "toiselle puolen".

Jossain vaiheessa tulee eteen myös ilmoitus aiheesta "uusi sauna, kylppäri, 2 x eteinen, kodinhoitohuone + wc".

Tulee kalliiksi...
 
Ylös