markoj
Custom User
- Liittynyt
- 28.12.1998
- Viestit
- 38925
Diagonaaliherttua?Kunhan ei nuorisohousut tai raappahodet, niin kuulostaisi miehekkäämmältä.
Diagonaaliherttua?Kunhan ei nuorisohousut tai raappahodet, niin kuulostaisi miehekkäämmältä.
100adan %rosentin säästö! :eek!:Melkein ostin nuotteja mutta en sittenkään.
Forumilta saa halpoja taukoja. Kenraalipaussia ja kokotaukoa ja puolitaukoa ym. Ota yhteyttä lähimpään moderaattoriisi.Melkein ostin nuotteja mutta en sittenkään.
Tuosta saisi kivasti Korkeajännityksen kannen:
Toi on hyvä levy. Tai siis itse asiassa kaksi hyvää levyä. "Mammuttilaulu" Nahkasuiden paluu levyltä on aika jylhää menoa :ahem:.Ostin pois kuleksimasta:
![]()
Pidän kyllä enemmän Kumikamelin tuoreemmasta tuotannosta. Tuo alkuaikojen säätäminen on paikoin varsin puuduttavaa, ja turhan erikoista mun makuun. Mut pitää ne silti omistaa. Itse asiassa en edes omista tuoreempaa tuotantoa muuna kun warmuuskopioina. Noloa. Muistaakseni olen kyllä tuoreimman, Voima ja kunnia -levyn tilannut, mutta eipä sitä mulla ole, eikä mailissakaan oo mitään tilausvahvistuksia... Sepä outoa. Olipas hyvä että tuli tämäkin asia puheeks, niin voipi hoitaa senkin pois päiväjärjestyksestä.
Kaikista tärkein jäi puuttumaan tuosta kannesta: Iskee kuin miljoona volttia.Tuosta saisi kivasti Korkeajännityksen kannen:
Näytä liitetiedosto 12496
Pääasia, että löysit hyvän ja luotettavan lentoyhtiön! :ahem:Lentoliput ens talven lomareissulle.
Alustava matkasuunnitelma Hong Kong - Macao - Malesia - Singapore.
Vielä tarvis hommata lentoja tuolla aasian suunnalla.
Kallishan tuo oli, mutta pääasia että pääsee KebabAirilla lentämään.Pääasia, että löysit hyvän ja luotettavan lentoyhtiön! :ahem:
Mäkin oon kulkenut Turkish Airlinesillä muutaman kerran ja ihan positiivisen kuvan sain kyseisestä yhtiöstä (koneet oli suhteellisen uusia ja palvelukin pelasi). Eiköhän noi riskit ole pikemminkin sitten lentokentällä tapahtuvien virhearviointien seurausta, ja siihen voi vaikuttaa ainoastaan valitsemalla missä haluaa tehdä välilaskut, jos missään.Pääasia, että löysit hyvän ja luotettavan lentoyhtiön! :ahem:
Myötäpäivään lentäessä tullaan vähän hitaammin.Aika iso ero lentoajassa Istanbulin ja Hong Kongin välillä ja Singaporen ja Istanbulin välillä suhteessa välimatkan eroon. Piruettejako ne tekee?
Kun ei ole mihinkään kiire, kun on lomalla niin mielummin tuhlaan istumalla muutaman tunnin sen sijaan että tuhlaisin satoja euroja.Täytyy sanoa, että ihan pienen säästön takia mä en viitsisi kuluttaa 19 tuntia matkustamiseen.
Nyt joku foliohattu laskemaan kannattaisiko singota ensin sinne stratosfääriin ja siellä sitten matkata etelään vai hitaasti sinkoutua kohti etelää samalla nousten ja sitten laskeutuen.Kannattaskohan kehitellä semmonen maapallon pyörimistä hyödyntävä matkustustapa. Se liikkus vaan etelä-pohjois -suunnassa ja oottelis jossain stratosfäärissä, että tulee oikee kohta maasta alle.
Mutta eikös tuuli käänny ylhäällä myötäpäivään. Eikös silloin pitäis lentää nopeammin myötäpäivään? :doubtful:Myötäpäivään lentäessä tullaan vähän hitaammin.
Olikko sä laskentatoimen merkonomi? Vai onko tommosia enää olemassakaan...Nyt joku foliohattu laskemaan kannattaisiko singota ensin sinne stratosfääriin ja siellä sitten matkata etelään vai hitaasti sinkoutua kohti etelää samalla nousten ja sitten laskeutuen.
Minä vaan myisin tuota ideaa, muilla linjoilla oli näitä laskenta-alan immeisiä.Olikko sä laskentatoimen merkonomi? Vai onko tommosia enää olemassakaan...
Mutta eikös tuuli käänny ylhäällä myötäpäivään. Eikös silloin pitäis lentää nopeammin myötäpäivään? :doubtful:
Tuo kuulostaa siltä, että sitä voi pitää hyvänä esimerkkinä kovasta tuulesta ja sen nopeudesta. Ja kyseinen nopeus on "aika vähän" verrattuna maapallon kehänopeuteen. Voin tietty olla väärässäkin näine todisteluineni. Jos joku tietää paremmin, voi kertoa oman näkemyksensä.Suihkuvirtaus
on laaja-alaisten länsituulten vyöhykkeellä tavattava erittäin nopea, kapea ja pitkä tuulisysteemi. Pohjoisella pallonpuoliskolla suihkuvirtausten akseli on leveyspiirillä 30°N noin 12 km korkeudella, missä tuulen nopeus on tyypillisesti 40 m/s (= 144 km/h). Suihkuvirtausilmiön löytäjä on suomalainen meteorologi, akateemikko Erik Palmén (1898-1985). - Jet stream