Hankintoja!

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
Mä oon kanssa tuota Elisan viihdepakettia vähän sillä silmällä vilkuillut, mut ihan omasta viitseliäisyydestä johtuen se on siihen vilkuiluun jäänytkin. Mitä nyt just vilkaisin, niin taidan maksaa just ton nelisen kymppiä kuussa joka tapauksessa pelkästä 24/1 nettiliittymästäkin, joten siinä mielessä olis ihan sama, vaikka sitten oliskin toi Viihdepakettikin.
Jonkinlaisena lisähoukuttimena paketissa on vielä 12 ilmaista leffalatausta tms. Mun kohdalla sikäli tarpeettomanpuoleisia moiset, että hyllyssä odottelee ensikatselua toista sataa dvd:tä (joista kolmisenkymmentä sellaisia, että en ole elokuvaa nähnyt aikaisemmin missään formaatissa). Ei ole viitsinyt pahemmin dvd:itä parin viime vuoden aikana ostella kun ei niitä ihan pelkäksi hyllyntäytteeksi hotsittaisi hankkia.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Mä oon kanssa tuota Elisan viihdepakettia vähän sillä silmällä vilkuillut, mut ihan omasta viitseliäisyydestä johtuen se on siihen vilkuiluun jäänytkin. Mitä nyt just vilkaisin, niin taidan maksaa just ton nelisen kymppiä kuussa joka tapauksessa pelkästä 24/1 nettiliittymästäkin, joten siinä mielessä olis ihan sama, vaikka sitten oliskin toi Viihdepakettikin.
Itse hankin tuon viihteen viikko sitten ja tähän saakka ollut todella tyytyväinen. Futis HD:nä on melko mukavaa :)
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Tuossa on hyvä näyte sarjakuvasta, joka on täyttä tavaraa aikuisellekin lukijalle :ahem:. Millaisissa paloissa Sandman-tarinat on noissa kirjoissa? Mulla on kokooma-albumeina - "Preludes & Nocturnes", "Doll's House", jne...
Vol 1 sisältää: Lehdet 1-20 (Preludes & Nocturnes, The Doll's House, Dream Country)
Vol 2 sisältää: Lehdet 21-39 (Season of Mists, A Game of You)
Vol 3 sisältää: Lehdet 40-56 (Brief Lives, World's End), Sandman Specialin #1 ja Vertigo Reviewin #1
Vol 4 sisältää: Lehdet 57-75 (Kindly Ones, The Wake)

Fables and Reflections on pilkottu osien 2 ja kolme välille.

Sandman on ainoa sarjakuva, jonka olen malttanut tuossa Absolute-muodossa hankkia. Nyt kun tuo osa 4 täydentää sarjan, niin seuraavana hankintaan menee Absolute Death.

Täytynee lukea sarja alusta kun tuo nelos-osa saapuu.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
Vol 1 sisältää: Lehdet 1-20 (Preludes & Nocturnes, The Doll's House, Dream Country)
Vol 2 sisältää: Lehdet 21-39 (Season of Mists, A Game of You)
Vol 3 sisältää: Lehdet 40-56 (Brief Lives, World's End), Sandman Specialin #1 ja Vertigo Reviewin #1
Vol 4 sisältää: Lehdet 57-75 (Kindly Ones, The Wake)

Fables and Reflections on pilkottu osien 2 ja kolme välille.

Sandman on ainoa sarjakuva, jonka olen malttanut tuossa Absolute-muodossa hankkia. Nyt kun tuo osa 4 täydentää sarjan, niin seuraavana hankintaan menee Absolute Death.

Täytynee lukea sarja alusta kun tuo nelos-osa saapuu.
Täytyi googlettaa ja tsekata, millainen opus on kyseessä ja kyllä kieltämättä komean näköisiä tuollaiset paksut kovakantiset painokset. Oma hienoutensa on noissa ohuemmissa kokooma-albumeissakin, joiden selkä on kaikissa ihan erilainen.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Täytyi googlettaa ja tsekata, millainen opus on kyseessä ja kyllä kieltämättä komean näköisiä tuollaiset paksut kovakantiset painokset. Oma hienoutensa on noissa ohuemmissa kokooma-albumeissakin, joiden selkä on kaikissa ihan erilainen.
Koska en noita trade-paparbackejä ennestään omistanut, niin tuon neljän kirjan sarjan 250 euron kieppeille nouseva yhteishinta ei edes tuntunut pahalta. Varsinkin, kun yksi kerrallaan osti. Todella hienolta näyttävät, ja entisöidyt väritykset on tehty hyvin.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24280
Sijainti
lappeen Ranta
Koska en noita trade-paparbackejä ennestään omistanut, niin tuon neljän kirjan sarjan 250 euron kieppeille nouseva yhteishinta ei edes tuntunut pahalta. Varsinkin, kun yksi kerrallaan osti. Todella hienolta näyttävät, ja entisöidyt väritykset on tehty hyvin.
Juu, kalliimmaksi on mullakin tullut aikoinaan noita trade-paperbackeja ostaessa. Taisivat jotain noin 150mk kappale maksaa. No joo, aikalailla samoihinhan tuo menee jos laskee, että 150mk on 25€ ja albumeita kymmenen. On tietysti rahan arvokin hiukan eri ehkä ollut kymmenisen vuotta sitten.
 
Ylös