OoPee
Nuori ikäisekseen
Niin siis tehtäkööt nyt selväksi, että tuon sun äitisi poismenon kyllä muistan.
Nonih :alppu:mä ajattelin ostaa uuden repun, kun syksyllä meen yläasteelle :alppu::alppu:
Niin mites, tuleeko nuo halot mukaan vai kuinka?Pari kuvaa kun kaikki asennettu huomista varten....
Aiotko Irwin pitkään pelleillä kakkosnilkillä? Ilmottele kun oot kyllästyny ni paljastetaan suurelle yleisölle kuka oli joka jaksoi viihdyttää meitä pienellä trollauksella.mä ajattelin ostaa uuden repun, kun syksyllä meen yläasteelle :alppu::alppu:
Jos tässä tämän illan vieläAiotko Irwin pitkään pelleillä kakkosnilkillä? Ilmottele kun oot kyllästyny ni paljastetaan suurelle yleisölle kuka oli joka jaksoi viihdyttää meitä pienellä trollauksella.
OK. Katellaan aamulla sitten.Jos tässä tämän illan vielä![]()
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1408991&postcount=10003...eli näköjään olen :thumbfh:
Mites tuallatavalla? Löytyykö jostain rapoa? :dunno:
Ei helevetti :eek!::eek!::eek!:
Nyt saa paljastaa.Aiotko Irwin pitkään pelleillä kakkosnilkillä? Ilmottele kun oot kyllästyny ni paljastetaan suurelle yleisölle kuka oli joka jaksoi viihdyttää meitä pienellä trollauksella.
Kahella kaverilla myös Yamaha WR, toisella supermoto. Ihan makeehan tommonen peli olis, itellä ei oo vaan varaa ostaa kevaria. Täytynee pärjäillä DT:llä kavereitten perässä.Yamaha WR 125R
Tollanen, bränikkä
Sisäänajo menos, tällähetkellä ajettu 250km.
No, kyllä tohon meni parin vuoden palakka, mitä sai kyntämisestä, äjestämisestä, puinneista ja viljanajosta.Kahella kaverilla myös Yamaha WR, toisella supermoto. Ihan makeehan tommonen peli olis, itellä ei oo vaan varaa ostaa kevaria. Täytynee pärjäillä DT:llä kavereitten perässä.![]()
Tuossa on hyvä näyte sarjakuvasta, joka on täyttä tavaraa aikuisellekin lukijalle :ahem:. Millaisissa paloissa Sandman-tarinat on noissa kirjoissa? Mulla on kokooma-albumeina - "Preludes & Nocturnes", "Doll's House", jne...Vihdoin sain hankittua Gaimanin vol nelosen:
![]()
Mulle kanssa tulee parin viikon sisällä tallentava digiboksi ja reilut 20 megaa lisää vauhtia nettiliittymään, ja uusi modemi. Elisalta tuli moisista tarjous ja hinta ei ainakaan parin ensimmäisen vuoden aikana ole kuin muutaman euron verran nykyistä liittymää kalliimpi kuukaudessa. Digiboksi ja uusi modemi tulee kaupanpäällisenä.Tallentava digiboxi. En muista minkä merkkinen, tai mitään muitakaan speksejä. Varmaan ihan ok. Toivottavasti toimii.