Hankintoja!

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Onko vastamelukuulokkeet?
EDIT: pöh, ei sittenkään näytä siltä.
Kyllä ne mun mielestä semmoset on ja siltä myös kuulostavat. Varmaks en osaa luvata. Tarkemmat speksit saat googlaamalla able planet clear harmony nc1000. Juskalle annoin tuon touchin ku naatin nuilla kuulokkeilla mieluummin lossless laatusia joita mahtuu classiciin hieman useampi.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Kyllä ne mun mielestä semmoset on ja siltä myös kuulostavat. Varmaks en osaa luvata. Tarkemmat speksit saat googlaamalla able planet clear harmony nc1000. Juskalle annoin tuon touchin ku naatin nuilla kuulokkeilla mieluummin lossless laatusia joita mahtuu classiciin hieman useampi.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Kyllä toi NC vahvasti kielii siitä, että ovat. Täytyy sanoa, että aiemmin on ollut jos minkäsorttista kuulotinta ja -ketta, mutta tuollaiset on kyllä, ah, niin autuaan ihanat korvilla, vaikkei edes kuuntelisi mitään.
Tossa aiemmassa kommentoinnissa muistelin omiin luurisettiin sisältynyttä piuhasarjaa, jossa on 2xAA paristokotelo välissä antamassa virtaa, jos luureista loppuu virta kesken kuuntelun. Joten hämäännyin tuollaisen
puutteesta :eek:
 
Viimeksi muokattu:

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Kyllä toi NC vahvasti kielii siitä, että ovat. Täytyy sanoa, että aiemmin on ollut jos minkäsorttista kuulotinta ja -ketta, mutta tuollaiset on kyllä, ah, niin autuaan ihanat korvilla, vaikkei edes kuuntelisi mitään.
Tossa aiemmassa kommentoinnissa muistelin omiin luurisettiin sisältynyttä piuhasarjaa, jossa on 2xAA paristokotelo välissä antamassa virtaa, jos luureista loppuu virta kesken kuuntelun. Joten hämäännyin tuollaisen
puutteesta :eek:
Nuo toimii onneks myös normaaleina kuulokkeina, jos patteri uuvahtaa. Ja kotelossa mulla on aina varaparistot. Itsellä myös on kaapit täynnä jos monkinlaista kuuloketta, mutta nyt piti tarttua tilanteeseen ja ostaa ne viimeset. Ainakin toistaiseksi
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Meinasin ilmoittaa hankinnoistakin, mutta enpä ilmoitakkaan kun ärsyttää hitaasti latautuva leventynyt sivu.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Taas tuli tehtyä heräteostos, kun niin kivoja putiikkeja on tässä työpaikan vieressä. Tällä kertaa löysin 70 % alennusrekistä mustan mokkajakun.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Veti 70% alennusrekillä lapajättiläisiä tämä musta mokkajaku. Se on kova poika voimisteleen. S.A. hoiti sen pikkurahalla himaan ja veti heti päälleen. Oho.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Shimano Nexus 7 -napavaihde ja Deutzin 3 -pyttynen moottori. Menevät eri remonttiin.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tykkään enämpi Nexus 8:sta. Molemmat löytyvät kyllä tästä taloudesta.
Kondensoinu vettä ja ruostunu (tyyppivika, jonka vois välttää kerran-pari vuodessa avaamalla ja kuivaamalla) toi mutsin Nexus ja meni vaihtoon. Siis koko takaratas. 170 juuroo kustansi, uudet ketjut, vaijeri, kissinsilmä ja perushuolto.

Deutzin kone olikin kertaluokkaa tyyriimpi- ja painavampi.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Kondensoinu vettä ja ruostunu (tyyppivika, jonka vois välttää kerran-pari vuodessa avaamalla ja kuivaamalla) toi mutsin Nexus ja meni vaihtoon. Siis koko takaratas. 170 juuroo kustansi, uudet ketjut, vaijeri, kissinsilmä ja perushuolto.

Deutzin kone olikin kertaluokkaa tyyriimpi- ja painavampi.
Tuosta ruostumisesta olen kuullut myös vanhempien seiskojen osalta. Tarvittaessa teen itse täyshuollon sekä 7- että 8-napaiselle fillarille.
 
Ylös