Hankintoja!

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Tilasin kotelon 2,5" kovalevylle USB3.0 liitännällä hintaan 19,50 dollaria. Ehkä joskus ens vuonna tulee perille. Olis tarkoitus pistää 500 gigainen levy sisälle ja käyttää duuniläppärin backup yms asemana.



Itseasiassa tilasin toisenkin ihan varmuuden vuoksi.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416


Valmistajan sivuilla esiintyvä mainospoika on Onni (mainoskuvaukset olivat vuosi sitten). Ja ton tuotteen graffat (pl. tarrojen 3D-kuvitukset) ovat mun käsialaa. Nettisivuja en ole tehnyt.

EDIT: tuo nainen ei ole Onnin äiti, eikä näin ollen vaimoni.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa


Valmistajan sivuilla esiintyvä mainospoika on Onni (mainoskuvaukset olivat vuosi sitten). Ja ton tuotteen graffat (pl. tarrojen 3D-kuvitukset) ovat mun käsialaa. Nettisivuja en ole tehnyt.

EDIT: tuo nainen ei ole Onnin äiti, eikä näin ollen vaimoni.
Onnistahan on tullut 'ammattilainen'. :thumbup: Isänsähän sitä on ollut jo ennenkin. Monesko mainoskuvajuttu tuo Onnilla on? Ainakin yhden aiemman muistan.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Monesko mainoskuvajuttu tuo Onnilla on? Ainakin yhden aiemman muistan.
Se oli se Piltti-puurojen mainos. Eipä muissa ole ollutkaan. Poika tosin itse jo kyseli, että koskas pääsis taas kuvauksiin... Sai tuosta HelpBOX-hommasta Star Wars -legoja palkaksi, siinä ehkä syy intoon tienata lisää.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Älkääs VIPit peukutelko siinä. Köyhällä on kylmä.
Et sie nyt noin köyhä sentään voi olla ettet foorumin hahmovelvollisuutta vois täyttää...

No ei vaiskaan, kaikki käyttää rahansa just siihen mihin haluaa.


Minä muuten taisin ostaa vipit jo siinä 300 postin paikkeilla...
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Et sie nyt noin köyhä sentään voi olla ettet foorumin hahmovelvollisuutta vois täyttää...

No ei vaiskaan, kaikki käyttää rahansa just siihen mihin haluaa.


Minä muuten taisin ostaa vipit jo siinä 300 postin paikkeilla...
Kunhan provosoin. En näe ollenkaan mahdottomana ajatuksena, että hankkisin joskus vipin. Mutta siihen asti te ootta kaikki persaukisia kokoomuslaisia. :wink:
 
Ylös