Hankintoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tilasin kotelon 2,5" kovalevylle USB3.0 liitännällä hintaan 19,50 dollaria. Ehkä joskus ens vuonna tulee perille. Olis tarkoitus pistää 500 gigainen levy sisälle ja käyttää duuniläppärin backup yms asemana.

sku_48062_4.jpg

Itseasiassa tilasin toisenkin ihan varmuuden vuoksi.
sku_32408_1.jpg

07.jpg

Valmistajan sivuilla esiintyvä mainospoika on Onni (mainoskuvaukset olivat vuosi sitten). Ja ton tuotteen graffat (pl. tarrojen 3D-kuvitukset) ovat mun käsialaa. Nettisivuja en ole tehnyt.

EDIT: tuo nainen ei ole Onnin äiti, eikä näin ollen vaimoni.

07.jpg

Valmistajan sivuilla esiintyvä mainospoika on Onni (mainoskuvaukset olivat vuosi sitten). Ja ton tuotteen graffat (pl. tarrojen 3D-kuvitukset) ovat mun käsialaa. Nettisivuja en ole tehnyt.

EDIT: tuo nainen ei ole Onnin äiti, eikä näin ollen vaimoni.

Onnistahan on tullut 'ammattilainen'. :thumbup: Isänsähän sitä on ollut jo ennenkin. Monesko mainoskuvajuttu tuo Onnilla on? Ainakin yhden aiemman muistan.

Monesko mainoskuvajuttu tuo Onnilla on? Ainakin yhden aiemman muistan.

Se oli se Piltti-puurojen mainos. Eipä muissa ole ollutkaan. Poika tosin itse jo kyseli, että koskas pääsis taas kuvauksiin... Sai tuosta HelpBOX-hommasta Star Wars -legoja palkaksi, siinä ehkä syy intoon tienata lisää.

Et sie nyt noin köyhä sentään voi olla ettet foorumin hahmovelvollisuutta vois täyttää...

No ei vaiskaan, kaikki käyttää rahansa just siihen mihin haluaa.

Minä muuten taisin ostaa vipit jo siinä 300 postin paikkeilla...

Kunhan provosoin. En näe ollenkaan mahdottomana ajatuksena, että hankkisin joskus vipin. Mutta siihen asti te ootta kaikki persaukisia kokoomuslaisia. :wink: