Thunder
Vihan aiheuttaja
Micrat kelpaa vaan korvarengiksi.OoPee sanoi:Älä ny viitti, eihän tommoset yhdeksän gramman in-ear -kuulokkeet mahdu semmoseen :nope:
Micrat kelpaa vaan korvarengiksi.OoPee sanoi:Älä ny viitti, eihän tommoset yhdeksän gramman in-ear -kuulokkeet mahdu semmoseen :nope:
Hassun näköiset golfmailat siellä Itävallassa.OoPee sanoi:Mun pita hakea tänään kaupasta tämmöset:
mutta havaitsin, että 24 tuntia on erittäin suhteellinen käsite, tilasin tiistai-iltana, toimitusaika 24h varastolta, jossa niitä pitäis kuulemma olla runsaasti ja nouto suoraan liikkeestä :doubtful: :thumbdown
Huomiseen annan vielä armoa, sen jälkeen tilaan amatsuunista.
Itse saan tuon kilpailijan ens viikolla. Pistätkö testi ja käyttörapoa?JayR sanoi:Tällaisen ostin eilen. Tuntuu ihan pätevältä laitteelta.
Minkän laitteen ostit?JOC sanoi:Itse saan tuon kilpailijan ens viikolla. Pistätkö testi ja käyttörapoa?
Siis toppy 5100c, mallia vanha, ts ilamn hdmitä ja 160kiekol. Saan sen vasta ens vkol.JayR sanoi:Minkän laitteen ostit?
Voin laittaa rapoa tulemaan ensi viikolla.
Hienoa!kc4197 sanoi:Hankin tänään 820 euroa tekemällä 5 tuntia töitä.
No, kyllä se verottaja muistaa ottaa siitäkin osansa. :jaska:
Lauantaina on tiedossa 960 euron keikka, arvioitu työpanos 6-7 tuntia.
Voe mahoton kun näitä olisikin vuoden jokaiselle päivälle. Ei tarvitsisi montaa vuotta painaa, niin jo voisi jäädä eläkkeelle!
Siis mikäs laite sulla oli?Micael sanoi:Sony. Nyt mennee vielä jokunen aika että pääsee sinuiksi tuon TV:n digisovittimen kanssa. Tosin ilta on mennyt joutuin siihen tutustuttaessa.
Sony 46" LCD TV sisäänrakennetulla Digisovittimella. Nyt pitänee jättää loput tutustumiset ja hienosäädöt huomiselle.JOC sanoi:Siis mikäs laite sulla oli?
Kuva on erinomainen, sopii hyvin mun sisustukseen. Toistaiseksi tyytyväinen mutta katsotaan nyt, pääsenkö sinuiksi ton Digin kanssa. Käyttöohjeet on hieman vaikeaselkoiset.JOC sanoi:Ahaa, ihan uusi hankinta? Miltä vaikuttaa?
Mikä sen telkkarin tarkempi tyyppimerkintä on? Mikä niissä käyttöohjeissa on suurin ongelma?Micael sanoi:Kuva on erinomainen, sopii hyvin mun sisustukseen. Toistaiseksi tyytyväinen mutta katsotaan nyt, pääsenkö sinuiksi ton Digin kanssa. Käyttöohjeet on hieman vaikeaselkoiset.
KDL46XRunar ja Kyllikki sanoi:Mikä sen telkkarin tarkempi tyyppimerkintä on? Mikä niissä käyttöohjeissa on suurin ongelma?
Ilmeisesti se, että mä oon niin pirun väsynyt enkä oikeen jaksa keskittyä kunnolla, tai sitten en vaan enää ymmärrä lukemaani.Runar ja Kyllikki sanoi:Mikä niissä käyttöohjeissa on suurin ongelma?
Rakennusteknistä tutkimusta, lämpökuvausta ja konsultointia ynnä muuta sen semmoista.Formulanomi sanoi:Hienoa!
Minkäs alan virma sulla oikein on ?
Saako olla utelias ja kysyä paljonko moisesta joutui pulittamaan?Micael sanoi:Sony 46" LCD TV sisäänrakennetulla Digisovittimella. Nyt pitänee jättää loput tutustumiset ja hienosäädöt huomiselle.
Ai jaa. Mitäs toi lämpökuvaus pitää sisällään ?kc4197 sanoi:Rakennusteknistä tutkimusta, lämpökuvausta ja konsultointia ynnä muuta sen semmoista.
Puolet töistä on pientalojen kuntotarkastuksia, about 25% rakennusten lämpökuvausta ja loput 25% "mitä milloinkin" (kosteusmittauksia, vika- tai vahinkokatselmuksia, pinta-alamittauksia, pienimuotoista korjaussuunnittelua yms...)