Hankintoja!

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Törni sanoi:
Kassit eivät ole kertomasi mukaan vielä siis laskeutuneet. Onko tämä "itse vehje", joka on siis kasseja suurempi, kuitenkin noussut :p
Hyi mikä namusetä sä oot!:confused:
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Eläinjuttu sanoi:
Vihjausten Vihjaus! :eek:
Ei se mikään vihjaus ole. Jos Bossin puvun ostaa jollain muulla hinnalla kuin millä prismasta saa muovikassin (kuten monet täällä ovat tehneet), niin kyllä " sen vehkeen" kylkeen kasvaneelle äijälle tehdään samaan rahaan aivan oma puku :D
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
KnowHow sanoi:
Mulle ei bossin puvut istu. On liian kapee lantio ja liian leveet hartiat.
Itse asiassa mun piti ottaa housut 2 kokoa pienempana (byysat 50, rotsi 54), silla kasivarsista selasta puristi sama koko liikaa.
Jotta aika hinttapuleillehan noi on leikattu, mutta laatu on loistavaa. :thumbup:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
En kehdannut laittaa tonne huppari-toikkiin, mutta olisi loogisesti kuulunut sinne.

Valittelut kehnohkosta kuvanlaadusta (kännikännykuva yöasetuksilla).
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Myllis sanoi:
yli 10 vee aviovuoden jalkeen kaikki on sallittua..... :rolleyes:
Toki täytyy myöntää että pidän sua suurempijärkisenä ihmisenä kuin Matxi joka Bossin puvun sijasta makkarissa pukeutuu latexiin.:thumbup:

Olis kyllä munkin valinta 'pajan' puolelle. Toki toi palomiesunivormukin vielä pelit... EIKU, EI MITÄÄN.:eek: :eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vast'ikään hankittu Rainbow Live in Munich -dvd meuhkaa taustalla.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Jaahas, tämmöset tuli tilattua play:n alesta:





Noiden jälkeen ei sitten puutu enää kuin Lolita ja Barry Lyndon ja kaikki Kubrickit Fear and Desirea lukuunottamatta löytyy hyllystä. Ton Barryn ajattelin säästää viimeiseksi.
 

Chip^

Well-known member
Liittynyt
21.10.2006
Viestit
656
Mika Suuri - Suomen Suuri (Häkkisestä + parista muusta kertova kirja), The Joulukalenterin Soundtrack CD, Nintendo lehti 2/1990
 

Makkonen

Guest
Tällaisen ostin eilen. Tuntuu ihan pätevältä laitteelta.
 
Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mun pita hakea tänään kaupasta tämmöset:

mutta havaitsin, että 24 tuntia on erittäin suhteellinen käsite, tilasin tiistai-iltana, toimitusaika 24h varastolta, jossa niitä pitäis kuulemma olla runsaasti ja nouto suoraan liikkeestä :doubtful: :thumbdown

Huomiseen annan vielä armoa, sen jälkeen tilaan amatsuunista.
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
mutta havaitsin, että 24 tuntia on erittäin suhteellinen käsite, tilasin tiistai-iltana, toimitusaika 24h varastolta, jossa niitä pitäis kuulemam olla runsaasti ja nouto suoraan liikkeestä :doubtful: :thumbdown
Kiinaan ulkoistaneet varaston kustannussyistä, vai häh:confused:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Eilen ostin Anttilasta viisi A:isiidiisiin levyä. Myyjä antoi kaupan päälle samaisen bändin DVD:n jossa oli muistaakseni kuusi musiikkivideota. Sano vaan jotta sulle näyttää tuo ACDC uppoovan.
Ei tosin ollut mitenkään poikkeuksellinen korruptiolahja, muutkin saivat kuka minkäkinlaisen lahjuskiekon, en tiedä oliko ne kaikki DVD:eitä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Suomessa jos jotain haettua tavaraa on varastossa, niin sen hakeminen kestää palttiarallaa 5 minuuttia.
Niin eikun niillä on siis kyllä ihan siellä kotisivulla semmonen sydeemi, josta näkee, että onko tavara liikkeessä vaiko varastossa ja lukee vielä montako zipaletta sitä on joko liikkeessä tahi siellä varastossa. Mä veikkaan, että sitä "varastoa" ei ole olemassakaan vaan kyseessä on ihan puhtaasti tavaran toimittajista, jolloin tuo ns. varasto koostuu useammasta eri firmasta. Joo, ihan vaan arvailua, voin olla väärässäkin, mutta koska kyseessä on suhtkoht snadi putiikki, niin mun on vaikee kuvitella, että niillä olis missään isoa omaa varastoa etenkin, kun siltä myyjältä lipsahti, että "no meille tulee toimituksia pitkin päivää". Miten niin? Kai ne tois sen kaman kerralla sieltä yhdeltä varastolta eikä ajelis edestakas koko päivää etenkin, kun minimitoimitusaika on jokatapauksessa se 24h, jos kamaa joudutaan hakemaan "varastolta" :rolleyes:

Vai onks niillä kenties Smart kuljetusautona? :doubtful:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
burb sanoi:
Eilen ostin Anttilasta viisi A:isiidiisiin levyä. Myyjä antoi kaupan päälle samaisen bändin DVD:n jossa oli muistaakseni kuusi musiikkivideota. Sano vaan jotta sulle näyttää tuo ACDC uppoovan.
Ei tosin ollut mitenkään poikkeuksellinen korruptiolahja, muutkin saivat kuka minkäkinlaisen lahjuskiekon, en tiedä oliko ne kaikki DVD:eitä.
:thumbup: Pumppu on (oli) paras live-bändi kuunaan, jonka olen kokenut! Nirvana ja Rammstein tulevat kyllä tiukasti persiissä.
 
Ylös