312T4
Lehtori
Mielenkiintoinen boxi:ahem:
Myllis sanoi:Ostin tanaan Warsovan kentalta Bossin puvun.
Istuu sika hyvin ja vaimokin kostui heti.
Hintaa puolet suomen vastaavasta eli noin 370 egee. :thumbup:
(oli 20% paikallisesta hinnasta vekx.)
Ite katoin kanssa stockalta joku aika sitten bossin pukua alle neljän huntin, sillon ei vaan ollut kokoja. Ja tarkotus ei ollut ketään saada taaskaan mekkaa kohti, mites mahtaa olla mylliksen päämäärän kanssa?Myllis sanoi:Ostin tanaan Warsovan kentalta Bossin puvun.
Mulle ei bossin puvut istu. On liian kapee lantio ja liian leveet hartiat.JOC sanoi:Ite katoin kanssa stockalta joku aika sitten bossin pukua alle neljän huntin, sillon ei vaan ollut kokoja. Ja tarkotus ei ollut ketään saada taaskaan mekkaa kohti, mites mahtaa olla mylliksen päämäärän kanssa?
Maksoin muutamia kuukausia sitten Bossin puvusta 10 erkkiä.Myllis sanoi:Ostin tanaan Warsovan kentalta Bossin puvun.
Kaveri valitti samaa, kun olivat etsineet pukua muutama vuosi sitten ylioppilasjuhliin. Kaveri tosin on vartaloltaan normaali, ja melko suoran muotoinen.KnowHow sanoi:Mulle ei bossin puvut istu. On liian kapee lantio ja liian leveet hartiat.
Kuuma vihje: Säkit kannattaa tyhjentää aika ajoin :alppu:Moe Szyslak sanoi:Mulla puristaa pahasti munista Bossin puvut.
Kai tossa mukana tulee KITT:n pienoismalli ja Knight-nukke?:alppu:toleranssisiipi sanoi:Tollasen ostin! Makso vaan kolmekymppii discshopissa.
KUMARTAKAA MEKKAAN, KUOLEVAISET!
Tuo on myös omalla hankintalistalla hyvin korkealla. Televisiosta olen vain nähnyt. Jos oikein muistan, niin kahteen kertaan olen nähnyt. No äärimmäisen hyvä sarja kuitenkin. :ahem:Mr Natural sanoi:Joutunee hankkimaan, kun eteen tulee.
Eihän mulla ole edes kivekset laskeutuneet vielä.Törni sanoi:Kuuma vihje: Säkit kannattaa tyhjentää aika ajoin :alppu:
Meinaatko siis, että hanget on korkeella???Moe Szyslak sanoi:Eihän mulla ole edes kivekset laskeutuneet vielä.
Ai niin. Unohdin tuonMoe Szyslak sanoi:Eihän mulla ole edes kivekset laskeutuneet vielä.
Tai itse vehje isompi kuin kassit.Vellu sanoi:Meinaatko siis, että hanget on korkeella???
Mitä vihjaat? :doubtful:Moe Szyslak sanoi:Tai itse vehje isompi kuin kassit.
Eihän täällä saa vihjata. :dunno:Vellu sanoi:Mitä vihjaat? :doubtful:
Kassit eivät ole kertomasi mukaan vielä siis laskeutuneet. Onko tämä "itse vehje", joka on siis kasseja suurempi, kuitenkin noussutMoe Szyslak sanoi:Tai itse vehje isompi kuin kassit.