Hankintoja!

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
Sama! :ahem: :ahem:
Hei Punatulkku, nyt kun toi Pampers Villaneule ei enää aja vormuloita, niin sä voisit vaihtaa nikkiäs vaikka Nickiksi. Tai Kubikaksi. :eek:

Tai Forumin Indurainiksi. :thumbup:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Moe Szyslak sanoi:
Hei Punatulkku, nyt kun toi Pampers Villaneule ei enää aja vormuloita, niin sä voisit vaihtaa nikkiäs vaikka Nickiksi. Tai Kubikaksi. :eek:

Tai Forumin Indurainiksi. :thumbup:
Kubicaa hyljeksitään FIA:n taholta ja Indurianiin on kuitenkin ympätty joitain synteettistä.

Hyvä hahmous vois olla vaikka "Jaakkoo".
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Välillä tuntuu, että ne jotka hankkivat noita hankintoja, käyttävät enemmän aikaa sen todistelemiseen itselleen, että hankintoja hankkivat kaikki muutkin, kuin hankintojen hankintaan sinänsä.

Mikähän siinä on, että se on noiden hankkijoille äärettömän tärkeetä koko ajan yrittää todistella että kyseisiä hankintoja hankkivat kaikki muutkin? Se alkoi tässäkin toikissa melko pian toikin perustamisen jälkeen.

Jos mä hankin esim. vessapaperirullan, mulle on ihan sama kuinka moni muu niitä hankkii eikä mun tartte alkaa itselleni ja muille todistella että "hankit kuiteskin, et vain kehtaa myöntää" jos joku sanoo ettei hanki vessapaperia.
Onko kyseisten hankintojen hankkiminen oikeesti siis jotain hävettävää kun tarttee jatkuvasti tollasia yrittää todistella ja itselleen mielenrauhaa hankkia?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Moe Szyslak sanoi:
Hei Punatulkku, nyt kun toi Pampers Villaneule ei enää aja vormuloita, niin sä voisit vaihtaa nikkiäs vaikka Nickiksi. Tai Kubikaksi. :eek:

Tai Forumin Indurainiksi. :thumbup:
Johan mä olen khatissa Pereiro!
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Itselleni tuli tänään tämä (siinä ei kyllä oo suomitekstejä, toivottavasti tajuan ees jotain siitä, ei maksanut ku ysiysiviis, siks ostin):



Tääkin tuli (The Officen tekijöiden uus, tässä ompi suomitekstit):



Ja vielä tämäkin:

 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Eilen tilasin klo 13.39 Discshopista kummipojalle (tänään 7v täyteen) synttärilahjaksi Olipa Kerran Elämä. Tänään oli lappu luukussa että voi hakea postista kun ei tosta luukusta mahru sisään. Suht nopeaa palvelua. :)
Olis pitäny ostaa se Olipa Kerran Ihminenkin vaan Discshopista. 5€/kpl halvempia kuin Anttilassa, sen OKI ostin Anttilasta eilen.

OKE:n annan synttärilahjaksi, OKI joululahjaksi. :)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
Jaahas, selvitetääs asia kertakaikkisesti Hyvinkään Delgadolle.

Pajero on espanjaksi runkkari, joten Pajero-mallia olevaa autoa myydään nimellä Montero. :ahem:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Jaahas, selvitetääs asia kertakaikkisesti Hyvinkään Delgadolle.

Pajero on espanjaksi runkkari, joten Pajero-mallia olevaa autoa myydään nimellä Montero. :ahem:
Ai Monteiro?
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Kummipojan synttärilahja & joululahja! Ehkä jotain pientä vielä lisäksi mutta "runko" kasassa. Eipä tarvi enää niin miettiä... :p
Niin, se siis täytti tänään 7v.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Matxi sanoi:
Kummipojan synttärilahja & joululahja! Ehkä jotain pientä vielä lisäksi mutta "runko" kasassa. Eipä tarvi enää niin miettiä... :p
Niin, se siis täytti tänään 7v.
Onneksi DVD-levyissä on myös alkuperäinen puhekieli ja tekstitys suomeksi, sillä nuo ovat alkaneet olla minulle kirous, kun televisio näyttää suomeksi nuo piirretyt, ajatelkaa miten paljon niitä lapsia murehdituttaa, kun eivät pysty kuulemaan ja joutuvat katsomaan tyhjin tekstityksin jotain "opetusta".

Varmuuden vuoksi kirjoitan tähän, että ruumiilliset tekniikat kyllä ihan jokaikinen tietää kun vain vilkaisee vähän. :mad_old:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Matxi sanoi:
Kummipojan synttärilahja & joululahja! Ehkä jotain pientä vielä lisäksi mutta "runko" kasassa. Eipä tarvi enää niin miettiä... :p
Niin, se siis täytti tänään 7v.
Olikos noi alennuksessa vai normihintaisia? Vois kiinnostaa! :ahem:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
AJ sanoi:
Olikos noi alennuksessa vai normihintaisia? Vois kiinnostaa! :ahem:
No pölhökustaana ostin toisen Anttilasta 55€ mutta Discshopissa ne on 50€, postikuluja tulee 3€. Ja on perillä seuraavan päivänä.
 
Ylös