Hei Punatulkku, nyt kun toi Pampers Villaneule ei enää aja vormuloita, niin sä voisit vaihtaa nikkiäs vaikka Nickiksi. Tai Kubikaksi.Jacques sanoi:Sama! :ahem: :ahem:
Tai Forumin Indurainiksi. :thumbup:
Hei Punatulkku, nyt kun toi Pampers Villaneule ei enää aja vormuloita, niin sä voisit vaihtaa nikkiäs vaikka Nickiksi. Tai Kubikaksi.Jacques sanoi:Sama! :ahem: :ahem:
Kubicaa hyljeksitään FIA:n taholta ja Indurianiin on kuitenkin ympätty joitain synteettistä.Moe Szyslak sanoi:Hei Punatulkku, nyt kun toi Pampers Villaneule ei enää aja vormuloita, niin sä voisit vaihtaa nikkiäs vaikka Nickiksi. Tai Kubikaksi.
Mulla oli joskus tollanen, ei ole enää. :frown:OoPee sanoi:Entäs tommonen?
Johan mä olen khatissa Pereiro!Moe Szyslak sanoi:Hei Punatulkku, nyt kun toi Pampers Villaneule ei enää aja vormuloita, niin sä voisit vaihtaa nikkiäs vaikka Nickiksi. Tai Kubikaksi.
Et ole.Jacques sanoi:Johan mä olen khatissa Pereiro!
Espanjalaisessa tsätissä sä olisit varmaan Pajero! :ahem:Jacques sanoi:Johan mä olen khatissa Pereiro!
Moe Szyslak sanoi:Espanjalaisessa tsätissä sä olisit varmaan Pajero! :ahem:
:thumbup:toleranssisiipi sanoi:Ja vielä tämäkin:
Jaahas, selvitetääs asia kertakaikkisesti Hyvinkään Delgadolle.Jacques sanoi:
Ai Monteiro?Moe Szyslak sanoi:Jaahas, selvitetääs asia kertakaikkisesti Hyvinkään Delgadolle.
Pajero on espanjaksi runkkari, joten Pajero-mallia olevaa autoa myydään nimellä Montero. :ahem:
Onneksi DVD-levyissä on myös alkuperäinen puhekieli ja tekstitys suomeksi, sillä nuo ovat alkaneet olla minulle kirous, kun televisio näyttää suomeksi nuo piirretyt, ajatelkaa miten paljon niitä lapsia murehdituttaa, kun eivät pysty kuulemaan ja joutuvat katsomaan tyhjin tekstityksin jotain "opetusta".Matxi sanoi:Kummipojan synttärilahja & joululahja! Ehkä jotain pientä vielä lisäksi mutta "runko" kasassa. Eipä tarvi enää niin miettiä...
Niin, se siis täytti tänään 7v.
Olikos noi alennuksessa vai normihintaisia? Vois kiinnostaa! :ahem:Matxi sanoi:Kummipojan synttärilahja & joululahja! Ehkä jotain pientä vielä lisäksi mutta "runko" kasassa. Eipä tarvi enää niin miettiä...
Niin, se siis täytti tänään 7v.
No pölhökustaana ostin toisen Anttilasta 55€ mutta Discshopissa ne on 50€, postikuluja tulee 3€. Ja on perillä seuraavan päivänä.AJ sanoi:Olikos noi alennuksessa vai normihintaisia? Vois kiinnostaa! :ahem: