Olga
.
Jospa OoPee käyttääkin korkkareita?Knoukkari sanoi:Sullon raskas kaasujalka.
Jospa OoPee käyttääkin korkkareita?Knoukkari sanoi:Sullon raskas kaasujalka.
Olga sanoi:Jospa OoPee käyttääkin korkkareita?![]()
Nyt kyllä Olga jumanklavita editoit ton ja äkkiä veke ennenkuin Matxi näkee, tulee siittäkin vielä elinikäinen riesa :nope: :thumbdownOlga sanoi:Jospa OoPee käyttääkin korkkareita?![]()
Taitaa olla jo myöhäistäOoPee sanoi:Nyt kyllä Olga jumanklavita editoit ton ja äkkiä veke ennenkuin Matxi näkee, tulee siittäkin vielä elinikäinen riesa :nope: :thumbdown![]()
Joo, tääkin olis kieltämättä sangen luonnollinen selitys tapahtuneelleSam sanoi:Tai on niin innoissaan aina menossa kentälle juoksemaan, että piikkareiden kantapiikit tekevät reikiä mattoon.
Ei auta. Olet quotettanut.OoPee sanoi:Nyt kyllä Olga jumanklavita editoit ton ja äkkiä veke ennenkuin Matxi näkee, tulee siittäkin vielä elinikäinen riesa :nope: :thumbdown![]()
Onhan aina mahdollista, että Matxi kuvittelee Olgan tarkoittaneen Korkeajännityksiä, iskevät kuin miljoona volttia kato :frank:Sam sanoi:Taitaa olla jo myöhäistä![]()
Joo ja ihan epähuomiossa vieläOlga sanoi:Ei auta. Olet quotettanut.![]()
Toki. Jotenkin huvittaa ajatus OoPeestä korkkareissa.OoPee sanoi:Joo ja ihan epähuomiossa vielä![]()
No enhän mä nyt niitä käytä kuin silloin kuin meikkaan ja puen itseni vartavasten nätiksi :frank:Olga sanoi:Toki. Jotenkin huvittaa ajatus OoPeestä korkkareissa.![]()
Ai, sun pitää siihenkin pukee.OoPee sanoi:No enhän mä nyt niitä käytä kuin silloin kuin meikkaan ja puen itseni vartavasten nätiksi :frank:
Uuuhhh!!!Olga sanoi:Jospa OoPee käyttääkin korkkareita?![]()
Niin, mutta vain korkkaritMicael sanoi:Ai, sun pitää siihenkin pukee.
OoPee sanoi:Niin, mutta vain korkkarit![]()
:doubtful: :doubtful: :doubtful:Matxi sanoi:Uuuhhh!!!
<3<3<3<3
Huomenna ois tarkoitus testailla pleikkaria, rapoa tulee jossain vaiheessa.FO110K sanoi:ei pahat hankinnat, koerapoa sitten ps3:n suhteen odotellaan, sen hankkimista oon itsekin tuossa aatellut...![]()
Ohjelmat ei näköjään parantuneet telkkaria vaihtamalla.Jason DeVillain sanoi:42" full hd telkkari, Playstation 3, tv-taso :ahem: