Formulanomi sanoi:Niin.Eka työpäivä...eikä tästä meinaa tulla mitään...
Formulanomi sanoi:Niin.Eka työpäivä...eikä tästä meinaa tulla mitään...
Onneksi olkoon.Formulanomi sanoi:Niin.Eka työpäivä...eikä tästä meinaa tulla mitään...
Mä tykkään suihkualtaasta. Senhän saa rempatessa tehtyä samalla laatalla kuin koko muun lattian. Suihkukaapit on tosiaankin joko ahtaita tai tilaa viepiä. Ja rumia melkein aina. Ja ton suihkualtaan saa vähän eristettyä kun tekee yhden seinämän kattoon tai vaikkapa 2/3 korkeuteen niin tulee avarampi.Vellu sanoi:Käytiin muuten kattelemassa Bauhaussissa kaikkee roinaa ja eksyttiin kylppäriosastolle. Puoliso on aika pitkään halunnut pistää kylppärin ja saunan remonttiin ja että saisi sinne suihkukopin ja lattialämmityksen ja vaikka mitä.
Itsehän olen suihkukoppia vastaan. Ne on yleensä liian pieniä tai sitten sellaisia, että vievät kylppäristä niin paljon tilaa, että mitään muuta ei sitten helposti mahdukaan.
Rakenna erillinen ulkosauna, kuten minä teen :ahem:Vellu sanoi::jaska: :jaska: :jaska:
Perkeleen steamerit... Perkeleen kylppäri.. :jaska: :jaska: :jaska:
Steamerin vähimmäisulkokorkeudet on jotain 215cm ja kylppärin korkeus on 213cm. No ehkä toi menis lattiarempan yhteydessä nippanappa paikoilleen. Täytyy harkita mitä tekee. Nostaako kattoa ylöspäin vai porautuako lattiaan. Vai jättääkö sikseen.
:thumbfh:Sam sanoi:Rakenna erillinen ulkosauna, kuten minä teen :ahem:
Jäähän meillekin nykyinen sauna ja suihkutila talon sisälle - näin niinkuin hätävaraksi :thumbup: Sauna menee remonttiin sen jälkeen, kun ulkosauna on valmis, eli joskus ensi vuoden loppupuolella nykyisen aikataulun mukaanVellu sanoi:Tosin tuo käyttötarkoitus (sauna ja steamer jossain muualla kuin asuinrakennuksessa) ei ole oikein tarkoituksenmukainen. Ei jollain parinkymmenen asteen pakkasella viitsi ensin kotiintultuaan lähteä ulkosaunalle suihkuun ja sieltä suihkun jälkeen takas 'kotiin'. Ja tontin muoto on vähän sellainen, että hyviä paikkoja tuollaiselle ei oikein ole.
Entäpä talon laajentaminen johonkin suuntaan, jolloin uusi sauna ja pesutilat tulisivat jatkeeksi nykyiselle? Näin tein ensimmäisessä ok-talossani :thumbup:Vellu sanoi:Ja tontin muoto on vähän sellainen, että hyviä paikkoja tuollaiselle ei oikein ole.
Outoa, miten toi räkki on kutistunut tuossa viimeisessä kuvassa. :doubtful:Olga sanoi:![]()
Vaikka tämä onkin Hankintoja -toikki, tämä V & W ei kerro minun tekemistäni hankinnoista.
Se telkkari soi ensimmäisen hyllyn välipalana, aika (?) näyttää, koska menee seuraavat hyllyt?AJ sanoi:Outoa, miten toi räkki on kutistunut tuossa viimeisessä kuvassa. :doubtful:
Ei olis muuten mahtunut Juuban tägi tohon ruutuun.:thumbfh:AJ sanoi:Outoa, miten toi räkki on kutistunut tuossa viimeisessä kuvassa. :doubtful:
Olga sanoi:![]()
Vaikka tämä onkin Hankintoja -toikki, tämä V & W ei kerro minun tekemistäni hankinnoista.
Sullon raskas kaasujalka.OoPee sanoi:Uudet ja alkuperäiset kumimatot Mazdaan niiden automyyjän mukaan pistämien universaalien halpismattojen tilalle, kului kuljettajan puoleinen matto reilussa vuodessa puhki kaasujalan kantapään alta :doubtful:
50 euroa![]()
Kävi sama mahdollisuus mielessäKnoukkari sanoi:Sullon raskas kaasujalka.