Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Ei siinä ole sellasia lain!AJ sanoi:Ai se tulee Moen kuvailemassa varustuksessa suoraan tehtaalta? :eek!:![]()
Ei siinä ole sellasia lain!AJ sanoi:Ai se tulee Moen kuvailemassa varustuksessa suoraan tehtaalta? :eek!:![]()
Ei isoilla lihaksilla, munalla ja vatsalla varustettuna?:eek!:AJ sanoi:Ai se tulee Moen varustuksessa suoraan tehtaalta? :eek!:![]()
Näyttää ihan kuuvetoselta!Micael sanoi:Quattro:
Ei vai Eli?Moe Szyslak sanoi:Ei isoilla lihaksilla, munalla ja vatsalla varustettuna?:eek!:![]()
Mä kuvittelin, että sä oot iso miäs (ehkäpä erehdyin), toi 55 cm meinaan kuulostaa vähän pieneltä :doubtful:Il Tempo Gigante sanoi:Runkokoko: 51:55:59 cm
HÄHÄHÄ. JÄTKÄN PILKKA OSU OMAAN NILKKAAN!!Moe Szyslak sanoi:![]()
Vitu, kirotusvihre!:jaska:
Iso voi olla niin monella eri tavalla.OoPee sanoi:Mä kuvittelin, että sä oot iso miäs (ehkäpä erehdyin), toi 55 cm meinaan kuulostaa vähän pieneltä :doubtful:
Moon hieman yli 180. Olisin halunnut ostaa 59-rungon, mutta fillariliikkeessä ei ollut, eikä tehtaan varastossakaan välttämättä. Fillarikauppias näytti mulle monenmoiset taulukot, joista ilmeni 55-rungon olevan mulle sopiva. Ylärajalla tosin. 57-runko olisi mulle paras mahdollinen, taulukoiden mukaan, mutta Crescentillä ei ole sellaista.OoPee sanoi:Mä oon about 190 cm ja ostin oman fillarin 60 cm:llä rungolla ja tuntuu just passelilta. Se rungon koko ei tosin suoraan mene pituuden mukaan vaan mitataan haarusten korkeudesta (yleensä se tietysti on suoraan verrannollinen pituuteen).
Olen testannut fillarini 'väliliha'-menetelmällä. Senkin mukaan tuo 55 on sopiva. Muuten, tuo sun KTM näyttää olevan jousitettu. Siinä tapauksessa pitää valitakin normaalia suurempi runko. Jostain lehdestä luin...OoPee sanoi:Jos välilihan korkeus maasta on 90 cm, niin runkoko 59-60 cm on aikalailla passeli, kun kyseessä on retkipyörä, mountainbikessä sitten muutama sentti vähemmän.
Tohon löytyy muuten ihan suoran taulutkotkin, sieltä mäkin tuon tsekkasin.
Joo toki, mutta mä jostain syystä kuvittelin sun olevan ison korkeussuunnassakin. Vaikka ei toi 180 ja risat tietty sekään ihan kääpiösarjaan vielä meeIl Tempo Gigante sanoi:Iso voi olla niin monella eri tavalla.
Joo on jousitettu, mutta noi mun näkemät taulukot ei ottanu semmosta lainkaan huomioon.Olen testannut fillarini 'väliliha'-menetelmällä. Senkin mukaan tuo 55 on sopiva. Muuten, tuo sun KTM näyttää olevan jousitettu. Siinä tapauksessa pitää valitakin normaalia suurempi runko. Jostain lehdestä luin...
En älynnyt kysyä, vaikka lukaisin jostain lehdestä molempia olevan tarjolla. Mulla on tuossa fillarissa takapyörässä molemmat jarrut. Siis käsi-, ja jalka.Sam sanoi:Jännä juttu, että mun Shimanon 8-vaihteisessa Nexuksessa ei ole jalkajarrua. Tuossa kuitenkin näyttää olevan. Et sattunut kysymään myyjältä jalkajarrutonta napavaihteista vaihtoehtoa? Minua rupesi tämä muutos kiinnostamaan.
Olisko avatar-kuvan päivityksen paikka?Runar ja Kyllikki sanoi:Mattamusta Schuberth S1. :thumbup:
Ei mulla tota avattaressa olevaa kypärää ole enää vissiin kolmeen vuoteen ole ollut. Haluan tuon kuvan säilyttää tunnesyistä, koska se on Tosen ottama.Captain Howdy sanoi:Olisko avatar-kuvan päivityksen paikka?
Se on tilattu kuitenkin jostain keski-euroopan firmasta. Ensin pitää lukea Runarin tilausrapo, tulliepäselvyydet, käännöskyssäri Oopeelle, Oopeen vastaus, reklamoinnit, reklamoinnin vastauksen ja kuvan saa tän kaiken jälkeen joskus keväällä.Captain Howdy sanoi:Olisko avatar-kuvan päivityksen paikka?
Knoukkari sanoi:Se on tilattu kuitenkin jostain keski-euroopan firmasta. Ensin pitää lukea Runarin tilausrapo, tulliepäselvyydet, käännöskyssäri Oopeelle, Oopeen vastaus, reklamoinnit, reklamoinnin vastauksen ja kuvan saa tän kaiken jälkeen joskus keväällä.
:ahem: :ahem: :ahem:Knoukkari sanoi:Se on tilattu kuitenkin jostain keski-euroopan firmasta. Ensin pitää lukea Runarin tilausrapo, tulliepäselvyydet, käännöskyssäri Oopeelle, Oopeen vastaus, reklamoinnit, reklamoinnin vastauksen ja kuvan saa tän kaiken jälkeen joskus keväällä.
Kiitos luojan, että kaffemukini oli jo tyhjä.Knoukkari sanoi:Se on tilattu kuitenkin jostain keski-euroopan firmasta. Ensin pitää lukea Runarin tilausrapo, tulliepäselvyydet, käännöskyssäri Oopeelle, Oopeen vastaus, reklamoinnit, reklamoinnin vastauksen ja kuvan saa tän kaiken jälkeen joskus keväällä.