FO110K sanoi:
Carreran Chrono on suomessa 2600€ ovh, ja yksi halvimmista paikoista on Villen Kellon 2095€
(Aseman Kello n. 2200€ alennuksineen)
Carreran Chronoa saa (jos tietää mistä hakea) niin halvimmillaan 1900€ Suomesta, sen halvempaa hintaa en ole itse mistään saanut...
(se -25% ovh:sta on sen 550-600€ mukaan aika liki siis tuota VK:n hintaa)
R&K:lle tiedoksi, Carreran sisäänostohinta on yli 1600€ (met. ranneke, tuo mun versio aika lailla tasan 1600), eli tuskin kovin likelle sitä siis suomesta saat ellei joku tuttu myy nollakatteella tjsp...
edit. Lindroosilta en ole koskaan tullut pyytäneeksi tarjousta tuosta, olis kiva tietää paljonko siellä hinnat ovat...
Niin, ei mulla tietty itsellä ole varmaa tietoa hinnasta, koska itsellä ei tollasta kelloa ole.
Kaverilla on tollanen ja hintatieto on ihan häneltä peräisin. Sanoi, että liikkeen alunperin pyytämä hinta oli ollut 2195 ja siitä sitten oli saanut sen verran alennusta, että lopulliseksi hinnaksi jäi alle 1600 mutta yli 1500. Sanoi, että meni alle missään päin maailmaa hänelle tarjottujen hintojen. Oli siis tota kelloa reissuillaan kysellyt monista maista.
Mutta saattaahan se olla joku vähän eri versiokin, vaikka on mun mielestä kyllä täysin samannäkönen, paitsi kellotaulu on mun mielestä eri värinen. En oo kyllä siitäkään 100% varma.
Sanoi muuten, että pelkkä kelotaulun väri vaikutti todella paljon hintaan, vaikka muuten oli täysin sama kello kyseessä. Olikos se niin, että ruskeat olivat selkeesti edullsimpia, sitten siniset ja musta seuraavaksi kallein. En muista ihan tarkkaan, mutta aika oudolta se kuullosti.