Palkopoika
Juntti-Urpo & kateellinen
Ei niin, syötän sen naapurin kissalle:ahem:OoPee sanoi:Hmmm..... tarttee vähän miettiä. Venaas.
Totanoin.... ei? :doubtful:
Ei niin, syötän sen naapurin kissalle:ahem:OoPee sanoi:Hmmm..... tarttee vähän miettiä. Venaas.
Totanoin.... ei? :doubtful:
Joo erehdyksessä. Mahtaa vituttaa, kun on rotanmyrkky grillillä.Palkopoika sanoi:Ei niin, syötän sen naapurin kissalle:ahem:
Totaaliputoaminen.OoPee sanoi:Mahtaa vituttaa, kun on rotanmyrkky grillillä.
Jep, vittuako oli laittanut steikit apukeittiön alakaappiin:thumbdownOoPee sanoi:Joo erehdyksessä. Mahtaa vituttaa, kun on rotanmyrkky grillillä.
Eukon vika, mitäs meni taas siivoamaan ja vaihtamaan hyväksi koetun tavaroiden järjestyksen uuteen :nope:
Arvatenkin ihan vaan sen takia, että niiden helakanpunainen väri sopi niin ihanasti yhteen Mr. Properin kanssa :nope:Palkopoika sanoi:Jep, vittuako oli laittanut steikit apukeittiön alakaappiin:thumbdown
Mihin vittuun sitä noin isoa tarvitsee?Matxi sanoi:
Vittujen katsomista varten.kouvotsvoni sanoi:Mihin vittuun sitä noin isoa tarvitsee?
Eikös pienempi olisi tiukem...EIKU!Matxi sanoi:Vittujen katsomista varten.![]()
Ei välttämättä!!kouvotsvoni sanoi:Eikös pienempi olisi tiukem...EIKU!
Vastasin jo.OoPee sanoi:
Selvis näköjään syykin sun akuutille monitorin tarpeelles:Matxi sanoi:Vastasin jo.![]()
Matxi sanoi:Vituttaa niin saatanan vitun perkeleen helvetin saatanan paljon.
Hieman eri asia kuin normaalisti mutta vittu perkele saatana tekee mieli pistää paikkoja hajalle ja kunnolla.
Vittu perkele saatana vittu perkele vittu vittu.
OoPee sanoi:Selvis näköjään syykin sun akuutille monitorin tarpeelles:
![]()
![]()
![]()
:ahem: :ahem: :ahem: :ahem:OoPee sanoi:Selvis näköjään syykin sun akuutille monitorin tarpeelles
mitäköhän se on mulle nyt myymässä :eek!:Matxi sanoi::ahem: :ahem: :ahem: :ahem:
Kouvon Micraa!!jaska sanoi:mitäköhän se on mulle nyt myymässä :eek!:
Monitoria.jaska sanoi:mitäköhän se on mulle nyt myymässä :eek!:
Ja tulitko missään vaiheessa kysyneeksi, mitä Matxi itse asiassa tarkoittaa sanalla 'monitori'?OoPee sanoi:Monitoria.
Nyt kun oikein tarkkaan pohdit, niin korostiko Matxi missään vaiheessa sitä, että kyseessä olis toimiva monitori?![]()