Hankintoja!

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Itsellähän on Continentalin kitkat ja nyt vaihdoin myös kesänakeiksi Contit.:ahem:
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
Mulla on maastoautossa 275/16 kokoiset kesäkiekot.
Voitte arvata, ettei talvirenkaiden hankinta ollut sieltä halvimmasta päästä - vaikka aavistuksen tinginkin tuosta leveydestä.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Moe Szyslak sanoi:
n. 700 euroa koko satsi. Vanteet suoraan maahantuojalta n. 60€ tsibale (yht. 240€), ja loput on sitten renkaista ja työstä. Renkaat oli Goodyearin nastarenkaat.:ahem:
Onpas halpaa. Mä laitatin Continentalit alle viime kesänä, 160€ per gummi, ilman aluja. Eikä isotkaan, tavalliset 16-tuumaset:jaska: On kyllä loistavat kiekot, kaatosateella voi kevyesti vetää luukut auki:ahem:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Vellu sanoi:
Saisko vielä screensh... eikun siis jotain perustelua. Helppo sinänsä arvata, että turvallisuuden takia...
Jep. Eipähän ole yllätyksiä kun on joka nurkalla samanveroiset gummit.
Ja kohta tossa joutuis sitten ostaan taas pari uutta rengasta jne jne.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Palkopoika sanoi:
Onpas halpaa. Mä laitatin Continentalit alle viime kesänä, 160€ per gummi, ilman aluja. Eikä isotkaan, tavalliset 16-tuumaset:jaska: On kyllä loistavat kiekot, kaatosateella voi kevyesti vetää luukut auki:ahem:
Mähän en tingi! Kysy vaikka Ruunarilta.:D
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ostin uuden hautalyhdyn ja yritin viedä sen (ja kynttilän) isän haudalle, kun tänään on tapahtuman vuosipäivä. Haudalla huomasin, että lyhdyn lasi oli rikki. Ajoin takaisin kaupunkiin ja vaihdoin liikkeessä ehjään ja ajelin uudelleen Paltaniemelle ja takaisin. Siinähän se ilta menikin ajellessa.
 

Paappa

Komia on aina komia
Liittynyt
18.1.2004
Viestit
367
Sijainti
Mustalampi
Volovon keulalle hain 4 kpl H7 tuikkuja, vajaat kolme kymppiä makso Prismassa. Toki samalla reissulla meni puoltoistasataa ruokaan.:eek:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tukeakseni loistavaa suomalaista musiikintekijää, ostin netistä Ville Leinosen Hei!-levyn downloadina.
Se oli kopiosuojattua, mutta mä haluan soittaa siitä myös autossa ja mp3-soittimessa, joten ;)
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Ostin mekon. Saa nähdä, tulenko käyttämäänkin sitä joskus. :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tukeakseni loistavaa suomalaista musiikintekijää, ostin netistä Ville Leinosen Hei!-levyn downloadina.
Se oli kopiosuojattua, mutta mä haluan soittaa siitä myös autossa ja mp3-soittimessa, joten ;)
Kriminaali:thumbdown
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Niin olen minäkin, mutta osaan olla vaiti asiasta.:ahem:
Okei, keskittykäämme siis haukkumaan Runaria pönkittääksemme omaa viattomuuttamme.
 
Ylös