Vellu
Kuninkaalleninen
Saisko vielä screensh... eikun siis jotain perustelua. Helppo sinänsä arvata, että turvallisuuden takia...Matxi sanoi:Sanoisin suorilta käsin että kannattaa.
Saisko vielä screensh... eikun siis jotain perustelua. Helppo sinänsä arvata, että turvallisuuden takia...Matxi sanoi:Sanoisin suorilta käsin että kannattaa.
Onpas halpaa. Mä laitatin Continentalit alle viime kesänä, 160€ per gummi, ilman aluja. Eikä isotkaan, tavalliset 16-tuumaset:jaska: On kyllä loistavat kiekot, kaatosateella voi kevyesti vetää luukut auki:ahem:Moe Szyslak sanoi:n. 700 euroa koko satsi. Vanteet suoraan maahantuojalta n. 60€ tsibale (yht. 240€), ja loput on sitten renkaista ja työstä. Renkaat oli Goodyearin nastarenkaat.:ahem:
Jep. Eipähän ole yllätyksiä kun on joka nurkalla samanveroiset gummit.Vellu sanoi:Saisko vielä screensh... eikun siis jotain perustelua. Helppo sinänsä arvata, että turvallisuuden takia...
Mähän en tingi! Kysy vaikka Ruunarilta.Palkopoika sanoi:Onpas halpaa. Mä laitatin Continentalit alle viime kesänä, 160€ per gummi, ilman aluja. Eikä isotkaan, tavalliset 16-tuumaset:jaska: On kyllä loistavat kiekot, kaatosateella voi kevyesti vetää luukut auki:ahem:
Kaffe se friskaa, päätä ja niskaa. :thumbup:Slartibartfast sanoi:Rupesipa noi kaupan pahvillemaistuvat kahvit etomaan, jotenka tilasin: kahvimyllyn ja erinäisiä papuja. :thumbup:
Mut onneksi niinpäin.Paappa sanoi:Volovon keulalle hain 4 kpl H7 tuikkuja, vajaat kolme kymppiä makso Prismassa. Toki samalla reissulla meni puoltoistasataa ruokaan.![]()
Runar ja Kyllikki sanoi:Sittenkin ensin alkuun ostin tulevaa sisäampumarataani varten tämmöttösen harjotteluaseen, taulutaustat, muutama tuhat panosta yms. enkä sittenkään tuota Gamon ybermodernin näköstä Co2-asetta.
Kriminaali:thumbdownRunar ja Kyllikki sanoi:Tukeakseni loistavaa suomalaista musiikintekijää, ostin netistä Ville Leinosen Hei!-levyn downloadina.
Se oli kopiosuojattua, mutta mä haluan soittaa siitä myös autossa ja mp3-soittimessa, joten![]()
Meinasin sanoa ihan samaa mutta kun voi olla että olen itsekin syyllistynyt samaan niin päätin olla vaiti...kouvotsvoni sanoi:Kriminaali:thumbdown
Niin olen minäkin, mutta osaan olla vaiti asiasta.:ahem:burb sanoi:Meinasin sanoa ihan samaa mutta kun voi olla että olen itsekin syyllistynyt samaan niin päätin olla vaiti...
Okei, keskittykäämme siis haukkumaan Runaria pönkittääksemme omaa viattomuuttamme.kouvotsvoni sanoi:Niin olen minäkin, mutta osaan olla vaiti asiasta.:ahem:
Näin on.burb sanoi:Okei, keskittykäämme siis haukkumaan Runaria pönkittääksemme omaa viattomuuttamme.