Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Jaahas, mun täytyy ostaa sitten varsijousi.Micael sanoi:Ei se serkun ja mun väleistä johdun, joudun vaan ajamaan Suomusjärven ohitte.![]()
Menee kevlar-liiveistä läpi että heilahtaa kun on hyvä jousi.
Jaahas, mun täytyy ostaa sitten varsijousi.Micael sanoi:Ei se serkun ja mun väleistä johdun, joudun vaan ajamaan Suomusjärven ohitte.![]()
Leivän leikkuuseen on parempiakin, sellaisia pitkiä ja sahalaitaisia.Runar ja Kyllikki sanoi:Pari veistä ja yks taisteluveitsi, tuo alimmainen on se taisteluveitsi ja näistä myös edullisin
Tomaatin silpomiseen vallan erinomainen on tuollainen!burb sanoi:Ja keittiössä ehdoton yleisveitsi on sellainen pikkuinen teräväkärkinen sahalaitainen malli.
Itsehän silvon tomaatteja samurai-miekalla!Knoukkari sanoi:Tomaatin silpomiseen vallan erinomainen on tuollainen!
En usko. Screamshottentottia nyt kaivattais.kouvotsvoni sanoi:Itsehän silvon tomaatteja samurai-miekalla!
Kyä nää on ihmisten tappamiseen tarkotettu eikä mihkään leivän leikkuuseen!burb sanoi:Leivän leikkuuseen on parempiakin, sellaisia pitkiä ja sahalaitaisia.
Ja keittiössä ehdoton yleisveitsi on sellainen pikkuinen teräväkärkinen sahalaitainen malli.
Motoristit muuta veitsellä teekään.Runar ja Kyllikki sanoi:Kyä nää on ihmisten tappamiseen tarkotettu eikä mihkään leivän leikkuuseen!![]()
Onko sulla singot ja kranaatit loppu kun pitää tollaisia hommata vihollisprätkäjengin pelotteeksi?Runar ja Kyllikki sanoi:Kyä nää on ihmisten tappamiseen tarkotettu eikä mihkään leivän leikkuuseen!![]()
.burb sanoi:En usko. Screamshottentottia nyt kaivattais.
On.burb sanoi:Onko sulla singot ja kranaatit loppu kun pitää tollaisia hommata vihollisprätkäjengin pelotteeksi?![]()
Ne ei välttämättä oo 'loppu'. Ne on vaan jemmattu mahdollisesti tulevaa suurempaa tarvetta varten.Runar ja Kyllikki sanoi:
Vihjailetkos että eräs X-hahmo olis pian maapalleroamme uhkailemassa?K.Yrjola sanoi:Ne ei välttämättä oo 'loppu'. Ne on vaan jemmattu mahdollisesti tulevaa suurempaa tarvetta varten.
On se hyvä että noi mp-hommat ovat jääneet taka-alalle tänä kesänä eikä ole tullut hengattua Ruunarin kanssa - alkaa meno olla liian hurjaa meikäläiselle!Runar ja Kyllikki sanoi:Kyä nää on ihmisten tappamiseen tarkotettu eikä mihkään leivän leikkuuseen!![]()
Oli väärä kuva, nyt oikea.burb sanoi:Aika pelottava.
burb sanoi:Vihjailetkos että eräs X-hahmo olis pian maapalleroamme uhkailemassa?
Kun maapalloa uhkaa vaara erään X:llä alkavan hahmon muodossa, täytyy olla varautunut!! Kyllä ääni muuttuu kellossa kun KY ja minä urhoollisesti hätistämme kyseisen pahisukkelin muuanne täältä ihmisiä kiusaamasta!!Jussi sanoi:On se hyvä että noi mp-hommat ovat jääneet taka-alalle tänä kesänä eikä ole tullut hengattua Ruunarin kanssa - alkaa meno olla liian hurjaa meikäläiselle!
Muista sitten ottaa screenshotteja, jotta uskomme.Runar ja Kyllikki sanoi:Kun maapalloa uhkaa vaara erään X:llä alkavan hahmon muodossa, täytyy olla varautunut!! Kyllä ääni muuttuu kellossa kun KY ja minä urhoollisesti hätistämme kyseisen pahisukkelin muuanne täältä ihmisiä kiusaamasta!!
Mitä niistä on hyötyä kun ei niitä screenshotteja ole sitten enää katselemassa kuin kourallinen tarkkaan valittua pop-o-matic-porukkaa? :doubtful:kouvotsvoni sanoi:Muista sitten ottaa screenshotteja, jotta uskomme.
Onko tuo ns. 'kourallinen tarkkaan valittu porukka' Runar "puukko" Kyllikki, K."kaaka kaaka"Yrjola, Lieju-Lassi, Kamalia-Amalia, Tenu-Tapsa ja Haisu-Heka?Runar ja Kyllikki sanoi:Mitä niistä on hyötyä kun ei niitä screenshotteja ole sitten enää katselemassa kuin kourallinen tarkkaan valittua pop-o-matic-porukkaa? :doubtful: