Hankintoja!

Örfil

Guest
Sam sanoi:
Kuules mopomies, joko on halkovaja suunnitelmaa pidemmällä :thumbup:
Menee muuten itsekseen tuollaisenkin tekemiseen aikaa hieman enemmän kuin äkkiseltään arvelisi. Varma tieto.
Kirves heiluu laajemmalla kaarella varmuuden vuoksi ;)
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Sam sanoi:
Kuules mopomies, joko on halkovaja suunnitelmaa pidemmällä :thumbup:
Menee muuten itsekseen tuollaisenkin tekemiseen aikaa hieman enemmän kuin äkkiseltään arvelisi. Varma tieto.

Ei soo mikään halkovaja. Son Xanu-punkkeri. Varma tieto. Toimitin sinne Pop-o-maticin.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Ajattelin tänään ostaa enemmänkin levyjä, mutta Anttilasta mukaan lähtivät nyt vain nämä:

Scandinavian Music Group: Missä olet Laila?
Jippu: Salaisuuksia, joita yksinäiset huutaa unissaan
Maija Vilkkumaa: Se ei olekaan niin

Maijaan asti en oo vielä päässyt, mutta nuo kaksi edellistä on loistolevyjä molemmat.
 

Örfil

Guest
En ostanut mutta sain lahjaksi tänään "Pilvibongarin käsikirjan"! Sairaan mainio opus, joka taas muistutti maailman turhuudesta: jos maailma alkaa tuntua raskaalta paikalta olla, mene hetkeksi pellolle selälleen ja katsele pilviä! Ihan oikeasti - se on rauhoittavaa! Tästä on tullut sanottua aiemminkin mutta kävin Marko Pekkolan vetämän pilvikurssin URSA:ssa joskus -90 luvun alussa ja siitä saakka on ollut kytemässä kiinnostus ilmakehän ilmiöihin. Kevään orgastisin hetki on bongata eka todellinen Cumulonimbus - varma kesän merkki!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
En ostanut mutta sain lahjaksi tänään "Pilvibongarin käsikirjan"! Sairaan mainio opus, joka taas muistutti maailman turhuudesta: jos maailma alkaa tuntua raskaalta paikalta olla, mene hetkeksi pellolle selälleen ja katsele pilviä! Ihan oikeasti - se on rauhoittavaa! Tästä on tullut sanottua aiemminkin mutta kävin Marko Pekkolan vetämän pilvikurssin URSA:ssa joskus -90 luvun alussa ja siitä saakka on ollut kytemässä kiinnostus ilmakehän ilmiöihin. Kevään orgastisin hetki on bongata eka todellinen Cumulonimbus - varma kesän merkki!
Mites sulla noin niinku muuten menee? :doubtful:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Hankin eilen sellasen kivan...EIKU ENPÄS SANOKAAN!! Ettei käy kuten Matxin kävi!! Ettei lahjan kohde vaan netistä lue jo etukäteen mitä on tulossa. ;)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Sony KDL-32D3000

Kyllästyin odottelemaan OLED:iä, SED:iä, Laser-TV:tä ja muita vastaavia ja ostin vihdoinkin taulutelkkarin :frank: Isompaa ei voinnu ostaa, kun ei oo kirjahyllyssä tilaa leveemmälle, mutta kyllä tuo mulle riittää, on noi 16:9-lähetykset tuossa ihan pirun paljon isompia kuin vanhassa 72 senttisessä 4:3-putkitelkkarissa, joka siirtyi makkariin korvaamaan siellä ollutta jo vuoden verran hajalla ollutta telkkaria :eek:

Hieno peli (moninkertainen testivoittaja ja sillai) ja mikä mukavinta, tuossa on lisähärpäkkeenä digitaaliviritin myös kaapelille ja mikä vielä parasta, se toimii :eek!: Siinä mielessä meinaan ylläri tuo toimivuus, että Wienin kaapeliverkossa toi digitaalisuus toimii niin, että siitä joutuu maksamaan erikseen (olisko ollu vähän yli 7 euroa kuukaudessa) ja saat samalla lainaksi Motorolan digboxin. Väittävät pokkana, että toimii vain tolla boxilla. Ja paskat, telkkari löysi mukisematta kaikki kaapeli-tv:n digitaalikanavat :ahem: Ei oo tullu hirveesti käytettyä tota boxia, koska mun mielestä erillisen digiboxin käyttäminen on työlästä etenkin, kun sitä eroa analogiseen kaapelisignaaliin ei vanhassa telkkarissa edes huomannu. Uudella härpäkkeellä huomaa :eek!: Ok, ne digiverkon lisäpalvelut (pay per view filkat, e-mailit, pelit jne.) vaatii edelleen digiboxin, mutta enpä mä niitä oo ennenkään käyttäny :rolleyes: ...ja onhan mulla edelleenkin se diboxi siis.

OVH tolla on 1499 €, maksoin 1032 € :eek:

Ainakin näin aluksi erittäin tyytyväinen :)

Ainiin, se mikä tossa oli mun mielestä olevinaan tärkeetä, oli 100 Hz ja 24p-tuki, josta on iloa sitten, kun joskus siirryn Blu-Ray/HD-DVD:n käyttöön. Ilman tuota 24p-tukeahan tuppaa kuva hieman nykimään.
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Toivottavasti töllösi arvo romahtaa tai se on jotenkin huono. :thumbdown

No vizivizi...
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Toivottavasti töllösi arvo romahtaa tai se on jotenkin huono. :thumbdown
Moon ihan varma, että muutaman vuoden kuluttua mullekin nauretaan räkästä naurua, kun kerron mitä tommosesta aikoinaan maksoin :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
Moon ihan varma, että muutaman vuoden kuluttua mullekin nauretaan räkästä naurua, kun kerron mitä tommosesta aikoinaan maksoin :eek:
Sen siitä saa, kun ei malta odottaa parempaa tekniikkaa.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Kävin tossa viikolla hakemassa Vanhaan Rouvaan Mersulta ne listat mitä CarGlass ei osannut korjata. Varaosapuolen heppu oli varmaan kahvilla, kaakeloidussa eriössä tai jossain, ei ainakaan paikallaan. Otin sitten masinasta kaffeen ja menin mulkkaamaan autoja. Olihan siellä ihan mukavia, R-Klasse vaikuttaa olevan ihan ok vehje. CLS myös siisti, mutta molemmat maksaa abt tsiljoonan. Ihmettelin sitten minkä takia siellä oli yks vanhempikin Väykky, tosi siisti olikin. Menin kattelemaan sitä, sehän näytti ihan bränältä. Ajattelin että se oli joku demo-kappale, sitä säästetään näyttelyyn tai muuhun. Ketut, myynnissä se oli. Hain siihen myyjän joka ei tietenkään myynny vanhoja, ainoastaan uusia. Heppu kuitenkin löysi jostain avaimet ja pääsin ottamaan kuivatyypit. Viddu, auto vuodelta -01 ja lasissa 29000km! Kysyin josko voisin käydä lenkillä. Se onnistu, niiden vaan piti siirtää muutama bränä S-Klasse ja Ärrän-jämä tieltä pois.
Ajoin lenkin, auto oli kun pakasta vedetty. Kun tulin takas niin oikea myyntitykkikin oli löytynyt. Auton tarina on semmonen että joku oli sen uutena ostanut ja ajellut sillä vuoden. Vaihdossa tuli takasin Mersulle. Seuraava omistaja oli jo kirjoittanut nimen paperiin, mutta fyrkkaa ei koskaan näkynyt. Seuraavat 5v meni sitten paperisodassa sekä uuden omistajan kanssa tappeluun. Auto pysyi myyjällä koko sen ajan.
Edellisenä päivänä olivat saaneet luvan laittaa myyntiin, sitten aamulla mä tulinkin jo yöhugista t-paidassa ja farkuissa, silmät ristissä seka sänki naamalla ja ostin pois. Käsirahan jo jätin, jos paikallinen paperisota toimii edes jotenkin niin auton saan tiistaina:ahem:
Eukkokaan ei paheksunut, ihmetteli vaan kun listojen mukana tuli kylkiäisenä E220CDI Avantgarde Aut, kaikella sälällä. Olipas kalliit tiivisteet, varsinkin kun Vanha Rouva menee sinne takas vaihdossa.:alppu:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Onnea Palkkikselle!!!

Tänään käytiin pojan kanssa ihastelemassa uutta C6:sta ja vähän vanhempaa ID:tä sekä SM:ää :thumbup:
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Sam sanoi:
Onnea Palkkikselle!!!

Tänään käytiin pojan kanssa ihastelemassa uutta C6:sta ja vähän vanhempaa ID:tä sekä SM:ää :thumbup:
Dänks!:thumbup:
C6 on kyllä siisti vehje. Mulla oli aikoinaan suunnitelmissa XM, se sitten jäi kun "sain" talon auton käyttööni. SM on legenda:ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Palkopoika sanoi:
Dänks!:thumbup:
C6 on kyllä siisti vehje. Mulla oli aikoinaan suunnitelmissa XM, se sitten jäi kun "sain" talon auton käyttööni. SM on legenda:ahem:
Mulla oli CX. AIVAN LOISTAVA!!! Sen lisäksi olen ajanut D-Superilla. Ei tuollaisia autoja enää tehdä. Ei uskalleta olla persoonallisia.:jaska:
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Sam sanoi:
Mulla oli CX. AIVAN LOISTAVA!!! Sen lisäksi olen ajanut D-Superilla. Ei tuollaisia autoja enää tehdä. Ei uskalleta olla persoonallisia.:jaska:
Isot Kissat on aina ollut mulle mieluisia. Diggaan.:ahem:
 
Ylös