Hankintoja!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Palkopoika sanoi:
Kävin tossa viikolla hakemassa Vanhaan Rouvaan Mersulta ne listat mitä CarGlass ei osannut korjata. Varaosapuolen heppu oli varmaan kahvilla, kaakeloidussa eriössä tai jossain, ei ainakaan paikallaan. Otin sitten masinasta kaffeen ja menin mulkkaamaan autoja. Olihan siellä ihan mukavia, R-Klasse vaikuttaa olevan ihan ok vehje. CLS myös siisti, mutta molemmat maksaa abt tsiljoonan. Ihmettelin sitten minkä takia siellä oli yks vanhempikin Väykky, tosi siisti olikin. Menin kattelemaan sitä, sehän näytti ihan bränältä. Ajattelin että se oli joku demo-kappale, sitä säästetään näyttelyyn tai muuhun. Ketut, myynnissä se oli. Hain siihen myyjän joka ei tietenkään myynny vanhoja, ainoastaan uusia. Heppu kuitenkin löysi jostain avaimet ja pääsin ottamaan kuivatyypit. Viddu, auto vuodelta -01 ja lasissa 29000km! Kysyin josko voisin käydä lenkillä. Se onnistu, niiden vaan piti siirtää muutama bränä S-Klasse ja Ärrän-jämä tieltä pois.
Ajoin lenkin, auto oli kun pakasta vedetty. Kun tulin takas niin oikea myyntitykkikin oli löytynyt. Auton tarina on semmonen että joku oli sen uutena ostanut ja ajellut sillä vuoden. Vaihdossa tuli takasin Mersulle. Seuraava omistaja oli jo kirjoittanut nimen paperiin, mutta fyrkkaa ei koskaan näkynyt. Seuraavat 5v meni sitten paperisodassa sekä uuden omistajan kanssa tappeluun. Auto pysyi myyjällä koko sen ajan.
Edellisenä päivänä olivat saaneet luvan laittaa myyntiin, sitten aamulla mä tulinkin jo yöhugista t-paidassa ja farkuissa, silmät ristissä seka sänki naamalla ja ostin pois. Käsirahan jo jätin, jos paikallinen paperisota toimii edes jotenkin niin auton saan tiistaina:ahem:
Eukkokaan ei paheksunut, ihmetteli vaan kun listojen mukana tuli kylkiäisenä E220CDI Avantgarde Aut, kaikella sälällä. Olipas kalliit tiivisteet, varsinkin kun Vanha Rouva menee sinne takas vaihdossa.:alppu:
Onnea, noi on ilmeisesti noita once in a lifetime -tilanteita :D
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Sam sanoi:
Mulla oli CX. AIVAN LOISTAVA!!! Sen lisäksi olen ajanut D-Superilla. Ei tuollaisia autoja enää tehdä. Ei uskalleta olla persoonallisia.:jaska:
Osta Citroen C6! Maailman ainoa 60000€-70000€:n arvoinen auto joka pudottaa hintaa kymppitonnin vuodessa!

Eikait kukaan oikeasti osta noin kallista sitikkaa? :doubtful: :doubtful: :doubtful:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Matxi sanoi:
Eikait kukaan oikeasti osta noin kallista sitikkaa?
Sä alat Matxi vanhemmiten löystyä, aikaisemmin olisit jättäny tuon "noin kallista" tuolta sitikan edestä veke :eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Palkopoika sanoi:
Jep, olin kyllä oikeeseen aikaan oikeessa paikassa. Kerrankin näin:)
Ajatella, eilen sua varmaan vielä vitutti rankahkosti se, että se ikkunanasennus oli aikaisemmin ryssitty ja että vielä osu kivikin klasiin. Ilman noita kahta asiaa olis jäänny toi tsäänssi kokematta :eek:
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
OoPee sanoi:
Ajatella, eilen sua varmaan vielä vitutti rankahkosti se, että se ikkunanasennus oli aikaisemmin ryssitty ja että vielä osu kivikin klasiin. Ilman noita kahta asiaa olis jäänny toi tsäänssi kokematta :eek:
Ihan uskomaton mäihä. Vitutti mennä hankkimaan listoja ja tiivisteitä, ja kaiken lisäksi varaosaheebo ei ollut edes paikallaan:mad_old: Onneks:D
Halvempiakin löytyisi varmaan, vaan varmasti ei noilla kilsoilla, romppeilla ja kunnolla. Kännyssä oli tietty karttakortti inessä, kuvia ei ole vielä. Laitan myöhemmin.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Mulla kävi nykyisen autoni hankinnan suhteen myös hyvä mäihä. Varasin sen jo ennenkuin tuli liikkeeseen. Toki eri hintaluokassa painitaan palkkiksen kanssa, mutta tyytyväinen olen vieläkin. Kaksi vuotta jo menty :ahem:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Puristeilmapistooli. Kiva peli, täysin rekyylitön.
Miinuksina se, että se on harjoitteluaseeksi liian kevyt ja plussaksi se, että on ihan saatanan tarkka.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Tanaan olisin saanut ostaa kamelin, hp 1.000 euroa, tinkaamaan en alkanut. En ostanut. Olis ollut Lara mukana, niin olisin tehnyt vaihtokaupat.

Muuten on hienot ilmat, tanaankin + 32 paivalla. Ja ruoka on hyvaa ja juomat myos, paikallinen olutkin on hyvaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Micael sanoi:
Tanaan olisin saanut ostaa kamelin, hp 1.000 euroa, tinkaamaan en alkanut. En ostanut. Olis ollut Lara mukana, niin olisin tehnyt vaihtokaupat.

Muuten on hienot ilmat, tanaankin + 32 paivalla. Ja ruoka on hyvaa ja juomat myos, paikallinen olutkin on hyvaa.
Pöet jossain Israelin takamailla humaltumassa?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Micael sanoi:
Tanaan olisin saanut ostaa kamelin, hp 1.000 euroa, tinkaamaan en alkanut. En ostanut. Olis ollut Lara mukana, niin olisin tehnyt vaihtokaupat.

Muuten on hienot ilmat, tanaankin + 32 paivalla. Ja ruoka on hyvaa ja juomat myos, paikallinen olutkin on hyvaa.
:D :D :D

Loistavaa loman jatkoa :thumbup:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Runar ja Kyllikki sanoi:
EIKU ENPÄS SANOKAAN!! Ettei käy kuten Matxin kävi!! Ettei lahjan kohde vaan netistä lue jo etukäteen mitä on tulossa. ;)
Täh? Onko mulle käyny noin? :confused: :confused:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
OoPee sanoi:
Ainiin, se mikä tossa oli mun mielestä olevinaan tärkeetä, oli 100 Hz ja 24p-tuki, josta on iloa sitten, kun joskus siirryn Blu-Ray/HD-DVD:n käyttöön. Ilman tuota 24p-tukeahan tuppaa kuva hieman nykimään.
Periaatteessa nykii mutta ei kaikki sitä huomaa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Matxi sanoi:
Periaatteessa nykii mutta ei kaikki sitä huomaa.
No sen nykimisen huomaa kuulemma vain tietyntyyppisissä oksissa, joissa esim. kamera seuraa jotain säännöllisesti etenevää hidasta liikettä. Kaikki eivät kuulemma huomaa kunnolla tai ainakaan häiritsevästi silloinkaan, toiset taas huomaavat selkeästi.

Ajattelin ottaa varmemman päälle ja hankkia semmosen laitteen, jossa tuota "virhettä" ei pitäis huomata.

Edelleenkin olen helvetin tyytyväinen tuohon ostokseen.
 
Ylös