kouvotsvoni
Banjottu
Matxille tilasin joululahjan. -edit- ei heikkohermoisille.
Viimeksi muokattu:
Taitaa olla Matxille liian "hotti"?kouvotsvoni sanoi:Matxille tilasin joululahjan.
Takadildolla :eek!: :eek!:kouvotsvoni sanoi:Matxille tilasin joululahjan.
NO VOI NY HELEVETTI!!!! :yuck: :yuck: :yuck: :yuck:kouvotsvoni sanoi:Matxille tilasin joululahjan.
Ostinburb sanoi:Älä ala epäröimään nyt! Osta, osta!
No menikö kaikki asetukset nappia painamalla kuntoon?OoPee sanoi:
En edes kokeillu, säädin kaikki käsinTörni sanoi:No menikö kaikki asetukset nappia painamalla kuntoon?
No Viddu, siinä meni helppokäyttöisyyden suunnittelu kankkulan kaivoonOoPee sanoi:En edes kokeillu, säädin kaikki käsin![]()
No niin meni :frank:Törni sanoi:No Viddu, siinä meni helppokäyttöisyyden suunnittelu kankkulan kaivoon![]()
Mä tulen kuitenkin Linuxin ja Kismetin kanssa nauhoittaan sun langatonta liikenettä ja murran hetkessä sen sun naurettavan webbi- ja mäkkisuojauksesi :ahem:OoPee sanoi:No niin meni :frank:
Mutta ainakin tiedän, millä asetuksilla edetään :ahem:
Tulee sit vaan :frank:Törni sanoi:Mä tulen kuitenkin Linuxin ja Kismetin kanssa nauhoittaan sun langatonta liikenettä ja murran hetkessä sen sun naurettavan webbi- ja mäkkisuojauksesi :ahem:
Sijainti selviää lyhyen wardriving session jälkeen Wienissä. Olet kuitenkin antanut tukiaseman SID:ksi jonkun Oopeen -purkkiOoPee sanoi:Tulee sit vaan :frank:
Eiku pelkkä oopee se on tällä hetkelläTörni sanoi:Sijainti selviää lyhyen wardriving session jälkeen Wienissä. Olet kuitenkin antanut tukiaseman SID:ksi jonkun Oopeen -purkki![]()
R&K:n kanssa juteltiin joskus noista LaCien ulkoisista winsuista.toleranssisiipi sanoi:Hankin tollasen 500 gigasen:
![]()
Aiempi samanlainen on 320 giganen. Mahtuu taas lomakuvat talteen.
En oo huomannut että toi päästäis ääntäkään. Tosin mulla ei oo kaikkein hiljaisin konekkaan, joten se varmaan peittää pienimmät äänet allensa.Jason DeVillain sanoi:R&K:n kanssa juteltiin joskus noista LaCien ulkoisista winsuista.
Mulla on 250gb:n malli joka resonoi aika pahasti ja pitää jonkin verran hurinaa. Runarilla taasen toi 500 giganen malli joka ei tuolloaisia ääniä pidä.
Mites sulla? Onkohan se vaan tuon pienemmän (ja vanhemman?) mallin "ominaisuus"?
Vaihdoin muuten tänään tuohon alkuperäisen Linksysin firmwaren sijaan Tomaton. Jostain syystä alkuperäinen firmware ei tue staattista dhcp:tä (haluan, että pöytäkone saa aina saman ip-osoitteen ilman, että joudun asettamaan stattisen ip-osoitteen suoraan koneeseen, läppärillä, jota siis käytän wlanin yli, ei taas ole niinkään väliä), Tomato tukee kuten kai useimmait noista tarjolla olevista vaihtoehtoisista firmwareista. Tomato taitaa kuitenkin olla tällä hetkellä se parhaiten toimiva.OoPee sanoi:*pohtii kuumeisesti, että meniskö ostamaan tommosen*
![]()
:doubtful: