Hankintoja!

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
OoPee sanoi:
No niin meni :frank:

Mutta ainakin tiedän, millä asetuksilla edetään :ahem:
Mä tulen kuitenkin Linuxin ja Kismetin kanssa nauhoittaan sun langatonta liikenettä ja murran hetkessä sen sun naurettavan webbi- ja mäkkisuojauksesi :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Törni sanoi:
Mä tulen kuitenkin Linuxin ja Kismetin kanssa nauhoittaan sun langatonta liikenettä ja murran hetkessä sen sun naurettavan webbi- ja mäkkisuojauksesi :ahem:
Tulee sit vaan :frank:
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
OoPee sanoi:
Tulee sit vaan :frank:
Sijainti selviää lyhyen wardriving session jälkeen Wienissä. Olet kuitenkin antanut tukiaseman SID:ksi jonkun Oopeen -purkki :D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Törni sanoi:
Sijainti selviää lyhyen wardriving session jälkeen Wienissä. Olet kuitenkin antanut tukiaseman SID:ksi jonkun Oopeen -purkki :D
Eiku pelkkä oopee se on tällä hetkellä :D :eek:
 

Lazer

Well-known member
Liittynyt
19.6.2007
Viestit
319
Tällainen 125 minuutin DVD tuli ostettua jonkin aikaa sitten. Skannerikin on ihan hyvä :)

 
Viimeksi muokattu:

Makkonen

Guest
toleranssisiipi sanoi:
Hankin tollasen 500 gigasen:



Aiempi samanlainen on 320 giganen. Mahtuu taas lomakuvat talteen.
R&K:n kanssa juteltiin joskus noista LaCien ulkoisista winsuista.
Mulla on 250gb:n malli joka resonoi aika pahasti ja pitää jonkin verran hurinaa. Runarilla taasen toi 500 giganen malli joka ei tuolloaisia ääniä pidä.
Mites sulla? Onkohan se vaan tuon pienemmän (ja vanhemman?) mallin "ominaisuus"?
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Jason DeVillain sanoi:
R&K:n kanssa juteltiin joskus noista LaCien ulkoisista winsuista.
Mulla on 250gb:n malli joka resonoi aika pahasti ja pitää jonkin verran hurinaa. Runarilla taasen toi 500 giganen malli joka ei tuolloaisia ääniä pidä.
Mites sulla? Onkohan se vaan tuon pienemmän (ja vanhemman?) mallin "ominaisuus"?
En oo huomannut että toi päästäis ääntäkään. Tosin mulla ei oo kaikkein hiljaisin konekkaan, joten se varmaan peittää pienimmät äänet allensa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
OoPee sanoi:
*pohtii kuumeisesti, että meniskö ostamaan tommosen*



:doubtful:
Vaihdoin muuten tänään tuohon alkuperäisen Linksysin firmwaren sijaan Tomaton. Jostain syystä alkuperäinen firmware ei tue staattista dhcp:tä (haluan, että pöytäkone saa aina saman ip-osoitteen ilman, että joudun asettamaan stattisen ip-osoitteen suoraan koneeseen, läppärillä, jota siis käytän wlanin yli, ei taas ole niinkään väliä), Tomato tukee kuten kai useimmait noista tarjolla olevista vaihtoehtoisista firmwareista. Tomato taitaa kuitenkin olla tällä hetkellä se parhaiten toimiva.
 
Ylös