Hankintoja!

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
Mun pitäis hankkia uusi puhelin... Ehkä oottelen joulukuulle, kun verottaja palauttaa mulle mun omia rahojani... :rolleyes: Tiedossa on jo minkä tahon. Ja ei oo nokialainen. :jaska: :rolleyes:
 

Örfil

Guest
Peräsmieskärry tuli eilen haettua. Taitaa olla isompi kuin auto :eek!:



Tonne mahtuu ainakin yksi kartauto tai vaihtoehtoisesti pari hevosta polvillaan.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Jussi sanoi:
Tonne mahtuu ainakin yksi kartauto tai vaihtoehtoisesti pari hevosta polvillaan.
ä. mutta minua kiinnostaisi tiIhan hyviä havainnollistavia esimerkkejä, minua kiiinnostaisi tietää montako intialaista tohon mahtuisi?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
jps sanoi:
ä. mutta minua kiinnostaisi tiIhan hyviä havainnollistavia esimerkkejä, minua kiiinnostaisi tietää montako intialaista tohon mahtuisi?
36 juutalaista mahtuisi sinne, kuten vanha vitsi kertoo sen, että miten tuo määrä juutalaisia mahtuisi Wolkswageen? Ihan hyvin, kaikki voidaan polttaa ja laittaa tuhkakuppiin.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920


Tuollaiset musta-valkoiset Speedo Jet xs -uimalasit. Maksoivatkin melkein 6 euroa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Pärkkeles, niin paljon on tuota Sopranos-sarjaa kehuttu (myös täällä), että ostin eBaysta (uutena) samantien sekä ensimmäisen että toisen tuotantokauden. Lukuunottamatta hyvin lyhyttä pätkää jotain osaa, jonka näin sattumalta jenkeissä, en ole sarjaa koskaan nähnyt, joten siinä mielessä tuli kyllä ostettua sika säkissä :eek:

Ei ollu paha hinta, ykköskausi makso vähän yli 15 euroa, kakkoskausi vähän yli 14 euroa, kumpaankin postikulut (2,99€ per boxi) päälle :ahem: Saksalainen versio (Die Sopranos), mutta on näköjään samat levyt kuin suomalaisessakin, koska löytyy myös suomalaiset tekstitykset.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
OoPee sanoi:
Pärkkeles, niin paljon on tuota Sopranos-sarjaa kehuttu (myös täällä), että ostin eBaysta (uutena) samantien sekä ensimmäisen että toisen tuotantokauden. Lukuunottamatta hyvin lyhyttä pätkää jotain osaa, jonka näin sattumalta jenkeissä, en ole sarjaa koskaan nähnyt, joten siinä mielessä tuli kyllä ostettua sika säkissä :eek:

Ei ollu paha hinta, ykköskausi makso vähän yli 15 euroa, kakkoskausi vähän yli 14 euroa, kumpaankin postikulut (2,99€ per boxi) päälle :ahem: Saksalainen versio (Die Sopranos), mutta on näköjään samat levyt kuin suomalaisessakin, koska löytyy myös suomalaiset tekstitykset.
Itse kans harkinnut koko sarjan hankkimista kun jostain syystä on jäänyt töllöstä katsomatta. :(
Aika tyyriiksi vain tulee...
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11219
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
OoPee sanoi:
Saksalainen versio (Die Sopranos), mutta on näköjään samat levyt kuin suomalaisessakin, koska löytyy myös suomalaiset tekstitykset.
Ihan silkkaa uteliaisuuttani; kuinka paljon oot itävaltalaistunu eli mikä kieli äänenä ja tekstit vai ei? Kaverihan Wienissä asuessa vuokras videot bosnialais-kroatialaisesta puljusta kun sai orginaalikielellä. Ja oppi samalla kroatian rumat sanat...

Ja omiin hankintoihin: Citroen C4 VTRS 2,0. Jo tosin heinäkuun tarjouksesta.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
ettelbruck sanoi:
Ihan silkkaa uteliaisuuttani; kuinka paljon oot itävaltalaistunu eli mikä kieli äänenä ja tekstit vai ei? Kaverihan Wienissä asuessa vuokras videot bosnialais-kroatialaisesta puljusta kun sai orginaalikielellä. Ja oppi samalla kroatian rumat sanat...
Jos katson vaimon kanssa (tämä on oletusarvo :rolleyes: ), katson saksaksi dubattuna ja luonnollisesti ilman tekstityksiä, jos katson yksikseni, niin mahdollisesti katson originaalina, en kuitenkaan välttämättä, riippuu vähän mitä kattoo. Se on toi dubbaus kyllä ihme juttu, vaikken ikinä olis uskonu, niin siihen kyllä tottuu niin täysin, että sitä pitää jotenkin melkeinpä itsestäänselvyytenä :eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Matxi sanoi:
Itse kans harkinnut koko sarjan hankkimista kun jostain syystä on jäänyt töllöstä katsomatta. :(
Aika tyyriiksi vain tulee...
eBayssa näkyvät tarjoavan kaikkia tähän mennessä ilmestyneitä osia (1-6) noin 180 eurolla plus postikulut. Aika tyyris kyllä, etenkin jos noita osia erikseen saa tolla hinnalla, jolal mä ostin. Kolmannesta tuotantokaudesta etiäpäin ovat tosin näköjään vähän tyyriimpiä, mutta kaipa nekin aikanaan halpenee.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Matxi sanoi:
Itse kans harkinnut koko sarjan hankkimista kun jostain syystä on jäänyt töllöstä katsomatta. :(
Aika tyyriiksi vain tulee...
Sama.


Pitää kyttäillä ja odottaa sopivaa tarjousta. Ulkomailta en ala ostelemaan, suomalaisilla firmoilla mennään.
 
Ylös