Hankintoja!

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Jason DeVillain sanoi:
R&K:n kanssa juteltiin joskus noista LaCien ulkoisista winsuista.
Mulla on 250gb:n malli joka resonoi aika pahasti ja pitää jonkin verran hurinaa. Runarilla taasen toi 500 giganen malli joka ei tuolloaisia ääniä pidä.
Mites sulla? Onkohan se vaan tuon pienemmän (ja vanhemman?) mallin "ominaisuus"?
Mulla on kanssa tommonen 500 gigan malli. Läppärin rinnalla käytännössä äänetön. Sitten kun läppärin sammuttaa niin tosta kuuluu pieni surina.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Törni sanoi:
Vaimo siis maksoi ostokset tai hinta hukkui muiden "välineiden" sekaan :D
Muistelisin, että se oli jotain "reilusti" alle 20€. Harvemmin vaimo maksaa mitään. Joskus se pyrki maksaan joka toisen kauppareissun, mutta käytännössä nykyään on mennyt 80-20 noi maksamiset. Eipä tuo kyllä tuntuisi juurikaan noissa laskuissa.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Tuli hankittua tämmöinen:



En ole kunnolla päässyt katselemaan, aina on tullut joitain outoja keskeytyksiä, että 10-16 minuutin kohdalla on aina joku soittanut tai tullut vierailemaan yms. Elokuva on kokonaisuudessaan n. 7 tuntia pitkä.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Ostin vkonloppuna salaa 600 eunulla.

Mukaan mahtui Panasonicin polttava DVD soitin parilla sadalla, vanhassa soittimessa kun ei enaa DTS skulannut. Nyt saankin sitten poltettua kaikki leffat digin kovolta.

Sitten kaikenlaista lamppua ja muuta kamaa siihen paalle.... :thumbfh:
 

Örfil

Guest
Hankin elämäni musakokemuksen RUSH:in konsertissa viime maanantaina Hartwall Areenalla.

Olihan keikka! Mukanan oli myös mun molemmat "muusikko" pojat ja kummatkin sukupolvet olivat näkemäänsä ja kuulemaansa erittäin tytyväisiä!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jussi sanoi:
Hankin elämäni musakokemuksen RUSH:in konsertissa viime maanantaina Hartwall Areenalla.

Olihan keikka! Mukanan oli myös mun molemmat "muusikko" pojat ja kummatkin sukupolvet olivat näkemäänsä ja kuulemaansa erittäin tytyväisiä!
Siis jo neljä foorumilaista on tietämättään möötennyt lähietänä. Vieläköhän paljastuu osanottajia...
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Tilasin amatsuunista (dot-com) uusia Kingin ja Koontzin kirjoja. Kovakantisia kaikki, oiskohan ollut 4 tai 5 yhteensa.
Ja sekaan Transformers ja Spider-Man3 leffat 15 dollaria zipale.

Siispa tuollaisia:
1 "The Darkest Evening of the Year" Dean Koontz; Hardcover; $17.82
1 "Duma Key: A Novel" Stephen King; Hardcover; $18.48
1 "The Good Guy" Dean Koontz; Hardcover; $17.82
1 "Blaze: A Novel" Richard Bachman; Hardcover; $16.50
1 "Spider-Man 3 (Widescreen Edition)" Tobey Maguire; DVD; $14.99
1 "Transformers" Shia Labeouf; DVD; $14.99
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
burb sanoi:
Siis jo neljä foorumilaista on tietämättään möötennyt lähietänä. Vieläköhän paljastuu osanottajia...
Itse asiassa kuusi, koska mun junnut ovat foorumin "sivujäseniä" karting-keijo kisoihin osallistuneina :D
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Myllis sanoi:
1 "Spider-Man 3 (Widescreen Edition)" Tobey Maguire; DVD; $14.99
1 "Transformers" Shia Labeouf; DVD; $14.99
Vaikkakin tietoisesti laitoin etta kaikki samalla postilla, arvasin etta jakavat ne ilman jotta mulle tulee ylim. kuluja.
Niinpa kavikin, noi 2 leffaa on jo lahtenyt ameriikan mantereelta... :thumbup:
 
Ylös