Hankintoja!

Örfil

Guest
Laitetaan kaikki kerralla ennen Xenun tuloa:



Vasemmalta oikealle:

Washburn A5
Ibanez S670
Marshall MG100 nuppi ja alakaappi
Fender akustinen
PRS SE EG
Efektit laudassa:
BOSS:
DD-6
CH-1
OS-2
DS-1
OC-3
Dunlop Cry Baby 535EQ
Dunlop Volume pedal
Danelectro Flanger
Behringer Phaser
Marshall foot switch

TULOSSA:
viritinmokkula mallia pedaali
akustisimitaatiomokkula mallia pedaali
heavy metal distortion pedaali
sähkörummut
bassonuppi ja kaappi
halpis IBANEZ basso

... ja jossain vaiheessa toinen 4 x 12 kaappi
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Tietääkös Runar. mikä tämä on?
Merkki ja malli?

Sen verran historiaa, että tällä tuli Kemissä asuessani muutama kerta metsällä käytyä. Sen koommin on metsästysharrastus jäänyt ja luodikot olen myynyt mutta tämän säilyttänyt harvinaisuutensa vuoksi. Yhä toimiva ja erinomaisessa kunnossa. Voisin harkita myymistä sopivaan hintaan ja vain henkilölle, jolla on voimassa oleva lupa ko. aseelle.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
En kyllä tosta tunnista muuta kuin että joku (pumppu)haulikko se vissiin on. Käsin ehkä kaiverretut kuvat ja hintaa arvattavasti helvetisti? Erikoismalli vai joku palkinto?

Sanotaan nyt että Defenderin tai Rangerin joku erikoistilauksesta tehty malli.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Runar ja Kyllikki sanoi:
En kyllä tosta tunnista muuta kuin että joku (pumppu)haulikko se vissiin on. Käsin ehkä kaiverretut kuvat ja hintaa arvattavasti helvetisti? Erikoismalli vai joku palkinto?

Sanotaan nyt että Defenderin tai Rangerin joku erikoistilauksesta tehty malli.
Kyseessä on Winchester, puoliautomaatti lasikuitupäällysteisellä irrotettavalla ja vaihdettavalla piipulla. 12 cal, 65 mm:n hylsyllä. Metalliosat jalometallia ja alkuperäisillä kaiverruksilla.

Isä osti tuon aikoinaan Kemissä asuessamme, oli pitänyt kuulemma tilata erikseen. Sittemmin isän aseet jäivät minulle ja kiväärit myin mutta tuota olen säilyttänyt juurikin harvinaisuutensa vuoksi.

Erittäin kevyt käsitellä ja ampuessa rekyylistä suurin osa menee uuden panoksen lataamiseen joten ei iske takaisin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Micael sanoi:
Kyseessä on Winchester, puoliautomaatti lasikuitupäällysteisellä irrotettavalla ja vaihdettavalla piipulla. 12 cal, 65 mm:n hylsyllä. Metalliosat jalometallia ja alkuperäisillä kaiverruksilla.

Isä osti tuon aikoinaan Kemissä asuessamme, oli pitänyt kuulemma tilata erikseen. Sittemmin isän aseet jäivät minulle ja kiväärit myin mutta tuota olen säilyttänyt juurikin harvinaisuutensa vuoksi.

Erittäin kevyt käsitellä ja ampuessa rekyylistä suurin osa menee uuden panoksen lataamiseen joten ei iske takaisin.
Joo, noi Defenderit ja Rangerit on just vinsesterin malleja. Pumpuks katoin mutta kappas, olikin sit puolautomaatti.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Sam sanoi:
Ostin tänään UPS:n ja kirjallisuutta päälle satasella :thumbfh:
Millasen UPS:n? Mulla on ollut käytössä jo reilun puoli vuotta PowerWare ja täytyy todeta, että kaupungissakin joskus sähkökatkojen aikana tuo on kerrassaan hyvä hankinta.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Jussi sanoi:
Kuulkaas te väkivaltaiset mopomiehet! Tämä on rauhallinen foorum, ja odotamme rauhaisin mielin Xenun tuloa.
Kuules mopomies, joko on halkovaja suunnitelmaa pidemmällä :thumbup:
Menee muuten itsekseen tuollaisenkin tekemiseen aikaa hieman enemmän kuin äkkiseltään arvelisi. Varma tieto.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Micael sanoi:
Millasen UPS:n? Mulla on ollut käytössä jo reilun puoli vuotta PowerWare ja täytyy todeeta, että kaupungissakin joskus sähkökatkojen aikana tuo on kerrassaan hyvä hankinta.
Ihan mopoversion. APC-merkkinen. Ajanee mulla asiansa.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Ai perskules. Minullahan on vieläkin lähettämättä Micaelille ja Veskulle arveluttavaa kuvamateriaalia :thumbfh: Nyt kauppaan ja sitten...
 
Ylös