K.Yrjola
Well-known member
Ei. Ei ole.burb sanoi:Onko tuo ns. 'kourallinen tarkkaan valittu porukka' Runar "puukko" Kyllikki, K."kaaka kaaka"Yrjola, Lieju-Lassi, Kamalia-Amalia, Tenu-Tapsa ja Haisu-Heka?
Ei. Ei ole.burb sanoi:Onko tuo ns. 'kourallinen tarkkaan valittu porukka' Runar "puukko" Kyllikki, K."kaaka kaaka"Yrjola, Lieju-Lassi, Kamalia-Amalia, Tenu-Tapsa ja Haisu-Heka?
Älä unohda Tom Cruisea!burb sanoi:Onko tuo ns. 'kourallinen tarkkaan valittu porukka' Runar "puukko" Kyllikki, K."kaaka kaaka"Yrjola, Lieju-Lassi, Kamalia-Amalia, Tenu-Tapsa ja Haisu-Heka?
...ja Nomia.kouvotsvoni sanoi:Älä unohda Tom Cruisea!
Kerrotkos näistä lisää.Jussi sanoi:TULOSSA:
sähkörummut
bassonuppi ja kaappi
halpis IBANEZ basso
Kyseessä on Winchester, puoliautomaatti lasikuitupäällysteisellä irrotettavalla ja vaihdettavalla piipulla. 12 cal, 65 mm:n hylsyllä. Metalliosat jalometallia ja alkuperäisillä kaiverruksilla.Runar ja Kyllikki sanoi:En kyllä tosta tunnista muuta kuin että joku (pumppu)haulikko se vissiin on. Käsin ehkä kaiverretut kuvat ja hintaa arvattavasti helvetisti? Erikoismalli vai joku palkinto?
Sanotaan nyt että Defenderin tai Rangerin joku erikoistilauksesta tehty malli.
Joo, noi Defenderit ja Rangerit on just vinsesterin malleja. Pumpuks katoin mutta kappas, olikin sit puolautomaatti.Micael sanoi:Kyseessä on Winchester, puoliautomaatti lasikuitupäällysteisellä irrotettavalla ja vaihdettavalla piipulla. 12 cal, 65 mm:n hylsyllä. Metalliosat jalometallia ja alkuperäisillä kaiverruksilla.
Isä osti tuon aikoinaan Kemissä asuessamme, oli pitänyt kuulemma tilata erikseen. Sittemmin isän aseet jäivät minulle ja kiväärit myin mutta tuota olen säilyttänyt juurikin harvinaisuutensa vuoksi.
Erittäin kevyt käsitellä ja ampuessa rekyylistä suurin osa menee uuden panoksen lataamiseen joten ei iske takaisin.
Tällanen siis:Runar ja Kyllikki sanoi:Joo, noi Defenderit ja Rangerit on just vinsesterin malleja. Pumpuks katoin mutta kappas, olikin sit puolautomaatti.
Thomann tavaraa:burb sanoi:Kerrotkos näistä lisää.
Kuulkaas te väkivaltaiset mopomiehet! Tämä on rauhallinen foorum, ja odotamme rauhaisin mielin Xenun tuloa.Micael sanoi:Tällanen siis:
Millasen UPS:n? Mulla on ollut käytössä jo reilun puoli vuotta PowerWare ja täytyy todeta, että kaupungissakin joskus sähkökatkojen aikana tuo on kerrassaan hyvä hankinta.Sam sanoi:Ostin tänään UPS:n ja kirjallisuutta päälle satasella :thumbfh:
Kuules mopomies, joko on halkovaja suunnitelmaa pidemmällä :thumbup:Jussi sanoi:Kuulkaas te väkivaltaiset mopomiehet! Tämä on rauhallinen foorum, ja odotamme rauhaisin mielin Xenun tuloa.
Ihan mopoversion. APC-merkkinen. Ajanee mulla asiansa.Micael sanoi:Millasen UPS:n? Mulla on ollut käytössä jo reilun puoli vuotta PowerWare ja täytyy todeeta, että kaupungissakin joskus sähkökatkojen aikana tuo on kerrassaan hyvä hankinta.
Riittää, kun suojaa koneen, ja onhan se joka tapauksessa parempi suoja kuin marketeissa myytävät ns. suojarasiat.Sam sanoi:Ihan mopoversion. APC-merkkinen. Ajanee mulla asiansa.