Hankintoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt kyllä polttelee.... Tämä pitäs ehtottomasti hankkia:

Canon%20EF%2070-200mm%201%202.8L%20IS%20USM.gif

Hinta vaan on aika suolainen 1.696,00 € :jaska:

itsehän jo mainitsin tilanneeni wii-krääsää dealextreme.com:ista.

esim: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24583

Nuo (viitaten tuohon linkkiin) vaan eivät ole alkuperäisiä osia, mutta tietysti jos ei haittaa. Mitä tuolta taannoin pikaisesti tsekkasin, niin ainakin PS3:n alkuperäinen kontrolleri oli aika hinnakkas, kopioita taas sai pirun halvalla.

En kyllä nyt jaksa kahlata lävitse, että mitä tuolla aidot Nintendot maksais.

Nyt kyllä polttelee.... Tämä pitäs ehtottomasti hankkia:

Canon%20EF%2070-200mm%201%202.8L%20IS%20USM.gif

Hinta vaan on aika suolainen 1.696,00 € :jaska:

Mitestuanoinniin, onkos kokemuksia, että onko tuo kuvanvakain tosiaan tuon hintaeron väärtti vakaimettomaan malliin? (~600e)

Juu, itte oon vähän kattelut myös samanmoista. Sigma 70-200mm F2.8 EX APO olis kanssa yks, hieman halvempi vaihtoehto, mutta toisaalta hintaero tohon Canoniinkaan ei ole mikään huikea.

Ei mitään Sigmoja. Kun ostaa ni ostaa sit laatua eli Canoniin L-sarjaa. Mulla on tollanen 24-70mm 2.8 L-sarjalainen niin toi olis hyvä hankinta sen rinnalle. Pääsin testaamaan tollasta IS mallia tossa syksyllä ja hyvää jälkee teki:

http://www.juuso.1g.fi/kuvat/Hurrik.../Hurrikaani- MuurLe 4.10.2009/4-10-2009-6.jpg

Acer Aspire 5542G:
acer_notebook_acer_aspire_5542g_303g32_mi.jpg

En näistä itekään ymmärrä mutta:

Windows 7 Home Premium 64bit
AMD Athlon II X2 M300, 2GHz
4GB DDR2
ATI Mobility Radeon HD 4570 (512MB)
500GB HDD
Dual-Layer DVD-poltinasema

590e, 2 vuoden takuu.

Onks tää hyvä?

Kuva viitteellinen:
5402-2004_s2_AI02004.jpeg

Kuva viitteellinen:
110362_06.jpg

Kuva viitteellinen (mun on punainen):
9-LED-TORCH-LIGHT-CUS-R23360.jpg

Kuva viitteellinen:
Slag.jpg

Miten nämä kuvat yhdistettynä samaan postaukseen saa ainakin mun silmissä oudon seksualissävytteisen värin? Pää alkoi heti kelaamaan, minkälaisen Teukka-tarinan sais aikaan pelkästään noilla vermeillä. :dunno:

Miten nämä kuvat yhdistettynä samaan postaukseen saa ainakin mun silmissä oudon seksualissävytteisen värin? Pää alkoi heti kelaamaan, minkälaisen Teukka-tarinan sais aikaan pelkästään noilla vermeillä. :dunno:

Tiedä en, mutta toi pumppu näyttää kovasti samalta paskalta jonka itse ostin viime kesänä 30egellä ja todettuani sen aivan onnettomaksi pistin kiertoon. Grank brothers tms. oli merkki.

Tiedä en, mutta toi pumppu näyttää kovasti samalta paskalta jonka itse ostin viime kesänä 30egellä ja todettuani sen aivan onnettomaksi pistin kiertoon. Grank brothers tms. oli merkki.

Clas Ohlsonin Zetal Mini 10€. Ois siellä halvempiakin ollu. Käsittämätöntä miten hankalaa nykypäivänä on ostaa toimivaa pyöränpumppua tai sit kierrän vallan väärissä kaupoissa.

Noi pumput tuntuu yleensä kestävän pari pumppauskertaa jonka jälkeen on tiivisteet lentäneet hevonvittuun ja sitä ei korjaa edes Erkki Vantaalta.

Acer Aspire 5542G:
acer_notebook_acer_aspire_5542g_303g32_mi.jpg

En näistä itekään ymmärrä mutta:

Windows 7 Home Premium 64bit
AMD Athlon II X2 M300, 2GHz
4GB DDR2
ATI Mobility Radeon HD 4570 (512MB)
500GB HDD
Dual-Layer DVD-poltinasema

590e, 2 vuoden takuu.

Onks tää hyvä?

Hinta-laatusuhteeltaan ihan hyvä ostos.

Tuolta löytyy lyhyehkö reviewkin.

Clas Ohlsonin Zetal Mini 10€. Ois siellä halvempiakin ollu. Käsittämätöntä miten hankalaa nykypäivänä on ostaa toimivaa pyöränpumppua tai sit kierrän vallan väärissä kaupoissa.

Noi pumput tuntuu yleensä kestävän pari pumppauskertaa jonka jälkeen on tiivisteet lentäneet hevonvittuun ja sitä ei korjaa edes Erkki Vantaalta.

Jäämme odottamaan raporttia Zetal Minin toimivuudesta. Toimiva pumppu on etsinnän alla.

Pumpunkorjausta ja sydänkirurgiaa. Hinnat katossa ja katto korkeella. Anesteeteissa kivat värit. Tule. Kaupan päälle kahveet.

Tmi Erkki Vantaalta

samsung-b2100-frontPopup.jpg

Samsung B2100

Tärkeimmät toiminnot:
- Kestää paskaa, tippumisia ja sukellusta
- Ei ota häiriötä tuulisilla paikoilla / kovassa melussa
- Pitkä akunkesto