Harrastatko iltapäivänokosia?

Harrastatko sinä iltapäivänokosia?

• En

Äänet: 21 36,2%
  • Kyllä, silloin tällöin

Äänet: 27 46,6%
  • Kyllä, lähes joka päivä (ilta)

Äänet: 8 13,8%
  • Mitäs se sulle kuuluu?

Äänet: 2 3,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    58
  • Äänestys suljettu. .

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En ole koskaan täysi-ikäisenä, ehkä joskus koulu aikana koulun jälkeen saatoin nukahtaa päiväunille mutta en tarkoituksella.

Örfil

Guest
Vedin tänään aivan makoisat unoset ip.

Nukkuminen on kiva harrastus! :ahem:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Nukkuisinhan minä, mutta kun yleensä nukun sit kerralla joku 2-4 tuntia ja olo sen jälkeen on kuin tukkirekan alle jääneellä.

Örfil

Guest
4 tuntia on liikaa. Ammattilainen vetää 30-45 min tirsat. 20 min on parsa yöunien kannalta!

Intissä opin nukkumaan 5 min pätkissä. Osaan sen vieläkin.
Tuli nukuttua sissileirillä vattupuskassa, laskettelureissulla hississä. Kaveri herätti yläasemalla.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Nukkuisinhan minä, mutta kun yleensä nukun sit kerralla joku 2-4 tuntia ja olo sen jälkeen on kuin tukkirekan alle jääneellä.
Just ton takia en nuku päivä nokosia, sillä sen jälkeen olo on kuin onkimadolla.

Olga

hiljaisuus
Just ton takia en nuku päivä nokosia, sillä sen jälkeen olo on kuin onkimadolla.
Jopas on olot. :rolleyes: Itselläni olo on nokosten jälkeen yleensä ihan ok. Nyt heräsin ennen aiottua heräysaikaa työpuheluun, joka kesti ja kesti. Sen jälkeen minulla oli olo kuin riittävästi lisää töitä saaneella ihmisellä. :eek:

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jopas on olot. :rolleyes: Itselläni olo on nokosten jälkeen yleensä ihan ok. Nyt heräsin ennen aiottua heräysaikaa työpuheluun, joka kesti ja kesti. Sen jälkeen minulla oli olo kuin riittävästi lisää töitä saaneella ihmisellä. :eek:
Itsehän kerkesin nukkua 15min aikomastani puolesta tunnista. Bisnespuhelu tavallaan.

nordic man

Well-known member
En enää.
Intissä oli parhautta, mutta ei siviliissä pysty millää

Örfil

Guest
Jopas on olot. :rolleyes: Itselläni olo on nokosten jälkeen yleensä ihan ok.
Uskoisin että Olgis on typy joka nukkuu vaikka vieressä purettaisiin taloa.
Olga vois järkkäillä sellaisia "F1- nokosbileitä" jossa porukalla vedetään tirsoja iltapäivällä. Saisko tästä toikin "Kilapilu" osioon?

Olga

hiljaisuus
Eiköhän noihin testeihin pitäisi saada enemmänkin prinsessa-ainesta sisältäviä tyttösiä. Tällaiset maatiaiset eivät ymmärrä hyvän päälle mitään. :rolleyes:

Ps. Hirvikärpänen iski kiinni parissa minuutissa maallemaalle tulon jälkeen. :doubtful: Montakohan löytyy vielä hiuksista.