Hattrick?

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Parhaan hattrickin saa niin, että vetää HETI suihkun jälkeen lippalakin märkään päähän.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Alue vaihtui V-Suomesta Turkuun mainosmiljoonien toivossa, ja samalla joukkue kansainvälistyi huomattavasti, kun saksalaisen, hollantilaisen ja portugalilaisen lisäksi joukkueeseen astui belgialainen, bulgaari ja polakki... Ja tilillä tällä hetkellä maagiset -3 634 €.

Junnujoukkueen ongelma tais just selvitä. En huomannut vaihtaa maalivahtia, vaikka sen maksimi on 1 palkki :D... No nyt on toinen mies maalilla, toivottavasti hän on oikea, kun en kaikkia 16 jaksaisi käydä läpi...
 
Viimeksi muokattu:

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Sijoitin eilen 2,7 miljoonaa uuteen 22-vuotiaaseen laitapuolustajaan. Tavoitteena pitää kaveria joukkueessa pitkään. Joukkuetta uhkaa muutenkin paha ukkoutuminen, mutta pelinrakennustreeni saattaa juuri ja juuri tuottaa tarpeeksi seuraavien parin kauden aikana, ettei tarvitse alkaa heikentää joukkuetta. Mikä tietenkään ei vielä ole kovin hyvä saavutus :thumbfh:.
 

APaksu

Well-known member
Liittynyt
19.1.2008
Viestit
1362
en oo pelannu vuosiin mut oon käyny aina kirjautumassa et pidän joukkueen hengissä. oon varmaan rikkaimpia alimmassa sarjassa olijoita, tilillä oli vähän aikaa sitten rahaa lähes € 15 miljoonaa, mut tuhlasin vähän ja nyt on enää 12 miltsii.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Jeeesh, mun joukkue nousi divisioonaan VII.101 (kuus numeroa isompi olis saanu olla :D) ja tulin myös nostaneeksi ekan pelaajan junioriakatemiasta...
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Tänä iltana pelataan Turussa Red Leaf Stadiumilla klo 21.05 kuumahenkinen ottelu Canukit-Jusbanoids...

Musta vähän tuntuu siltä että otan pahasti pataan, kun kerran Jusbanin joukkue on vitosessa ja mun seiskassa...
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Sain tämän kauden alussa lopultakin vaihdettua kurjan johtajuuden valmentajani parempaan, vaikkakin vain välttävään. Ja voin sanoa, että kyllä kannatti. Joukkuehenki pysyy korkeammalla kuin ennen ja antaa mahdollisuuden ottaa joukkueelle vähän lisäbuustia muutenkin kuin kauden viimeisissä peleissä.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Musta vähän tuntuu siltä että otan pahasti pataan, kun kerran Jusbanin joukkue on vitosessa ja mun seiskassa...
Eenpä sittenkään. Ottelu päättyi 1-2, olin jopa välillä johdossa... Viikon päästä toivottavasti uusintaottelu edessä FC Jusbanoids Arenalla...
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Eenpä sittenkään. Ottelu päättyi 1-2, olin jopa välillä johdossa... Viikon päästä toivottavasti uusintaottelu edessä FC Jusbanoids Arenalla...
Uusintaottelu sovittu. Vielä on viikko aikaa Ajö-Cupin alkuun, niin sopii hyvin. Toivottavasti tällä kertaa säästytään loukkaantumisilta. Viimeksi Canukit eivät olleet niin onnekkaita.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Toivottavasti tällä kertaa säästytään loukkaantumisilta. Viimeksi Canukit eivät olleet niin onnekkaita.
Tässä tietysti on tämä huono puoli... Pärjätäkseni tässä ottelussa, on kentälle laitettava ykkösmiehistö... Tietty sitten tuo Mimis Lionitaris oli ykkosmaalintekijä :rolleyes:...


Muutta, se ei pelaa joka pelkää.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Juu ei menny uusintakohtaaminen ihan nappiin: 7-1 tuli pataan. :nope:

Mutta tietääko joku miten tuon junnujoukkueen vois lopettaa? Mun junnujoukkue on niin säälittävä tapaus, ettei siitä jaksais sitä 20 k€ maksaa joka viikko. Varsinkaan kun taloudellinen tilanne ei ole ihan paras mahdollinen. Lisäksi sekin voi vaikuttaa, kun 27 ottelun jälkeen saldo on 0-2-25 ja maaliero -116 :rolleyes:. Ja jos niitä pelaajia tarvitsee, niin kyllä niitä markkinoiltakin saa.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Mutta tietääko joku miten tuon junnujoukkueen vois lopettaa? Mun junnujoukkue on niin säälittävä tapaus, ettei siitä jaksais sitä 20 k€ maksaa joka viikko. Varsinkaan kun taloudellinen tilanne ei ole ihan paras mahdollinen. Lisäksi sekin voi vaikuttaa, kun 27 ottelun jälkeen saldo on 0-2-25 ja maaliero -116 :rolleyes:. Ja jos niitä pelaajia tarvitsee, niin kyllä niitä markkinoiltakin saa.
Junnujoukkueen voi lopettaa sarjatauolla. Kun sarjasi jää tauolle, niin pitäisi ilmestyä linkki lopettamiseen. Tosin kehoittaisin harkitsemaan lopettamispäätöstä. Kyllä sieltä välillä tulee hyviäkin ja arvokkaita ukkoja. Oman parhaan akatemiakasvatin myin 17v. 3 päivää ikäisenä, erinomaisena puolustajana, 800 000 tuhannella eurolla.

Miten tää on mahdollista?

Eihän siihen mennytkään kuin 32 ottelua.
Junnujen tuloksilla ei ole mitään merkitystä. Onhan se aina mukavampi voittaa kuin hävitä, mutta eivät ne kehity sen paremmin vaikka kuinka kävisi. Ja rahaahan ei sijoituksista jaeta.

Koitappa tehdä seuraava junnunosto eri aikaan kuin normaalisti. Älä nosta lauantaina iltapäivällä, kun suurin osa muistakin käyttäjistä on tyhjentämässä samaa pajatsoa. Nosta välillä loppuviikosta, vaikkapa torstai aamuna.

Tuuria se 17v. erinomaisen juniorin löytäminen silloinkin kyllä vaatii, mutta väittävät, että todennäköisyys on suurempi. Ainakaan tyhjää en ole loppuviikon nostoilla kauhonut.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Miekin oon sitä mieltä, että junnujoukkuetta ei kannata haudata kokonaan, mutta jos akatemia ei kiinnosta, niin vaihtoehtona on myös ns. "junnulotto", eli sinulla on juniorijoukkue muttei sinun tarvitse tehdä sen eteen muuta kuin sjoittaa rahaa ja nostaa junnu viikoittain aikuisten joukkueeseen. Sieltäkin voi tulla yhtälailla hyviä nuoria pelimiehiä, mutta akatemiassa tietysti saat olla kehittämässä niitä nuoresta asti sellaiseksi kuin tahdot. Minulla on junnulottoon suurin mahdollinen panostus, 20000 euroa viikossa, ollut jo iät ja ajat, en ole vain jaksanut akatemiaan siirtyä. Olen jusbanin kanssa yhtä mieltä, ettei junnuihin panostamista kannata lopettaa kokonaan, mutta voi mennä pitkät ajat ilman onnenpotkuja. Kärsivällisyyttä vaan.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Aijai, nyt on ilonaihetta. Ainoa haastajani sarjavoittotaistelussa jäi tasapeliin miun voittaessa, joten meillä on nyt eroa neljä pistettä ennen kahta viimeistä ottelua. Seuraavassa pelissä vastassa sarjakutonen ja voitolla varmistaisin sarjavoiton. Viimeisessä pelissä kohtaan tämän haastajani, mutta siitäkään pelistä ei panosta puutu vaikka mestaruus varmistuisi aikaisemmin. Kahdella voitolla nousisin viitosdivariin ilman karsintapeliä. Voitto ja tasurikin riittäisi luultavasti, mutta voitto ja tappio tuskin. Olisihan se kivaa päästä vitoseen ensimmäistä kertää 6,5 vuoden HT-uralla :tongue:.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Canukki, mitä treenaat? Katselin tuossa nopeasti pelaajistoasi läpi niin tehokkaan treenaamisen kannalta voisit vähän vaihdella pelaajia.
Mulla on vaan valmiit kokoonpanot aina treenimatseihin ja sarjamatseihin. Muutama pelaaja on tosiaankin jäänyt sinne pohjalle. Siivoilin niitä vähän ja laitoin myyntiin niitä ihan pohjimmaisia...
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Eikun tarkoitin uusien pelaajien hankkimista :p. Ainakin alasarjoista ylöspäin helpoin tie on useimmiten ostaa 17-18 -vuotiaita pelaajia ja treenata niille jotain päätaitoa. Siulla näytti pari 17-vuotiasta olevan mutta useampi olisi hyvä hankkia jos talous antaa periksi.
 
Ylös