Timo Toikki
Hepittäjä
Parhaan hattrickin saa niin, että vetää HETI suihkun jälkeen lippalakin märkään päähän.
Nyt näyttää kyllä vielä mahtavammalta (tuosta puuttuu vielä tämän aamuinen 0-8 tappio)Junnujoukkueen saldo näyttää mahtavalta:
Eenpä sittenkään. Ottelu päättyi 1-2, olin jopa välillä johdossa... Viikon päästä toivottavasti uusintaottelu edessä FC Jusbanoids Arenalla...Musta vähän tuntuu siltä että otan pahasti pataan, kun kerran Jusbanin joukkue on vitosessa ja mun seiskassa...
Uusintaottelu sovittu. Vielä on viikko aikaa Ajö-Cupin alkuun, niin sopii hyvin. Toivottavasti tällä kertaa säästytään loukkaantumisilta. Viimeksi Canukit eivät olleet niin onnekkaita.Eenpä sittenkään. Ottelu päättyi 1-2, olin jopa välillä johdossa... Viikon päästä toivottavasti uusintaottelu edessä FC Jusbanoids Arenalla...
Tässä tietysti on tämä huono puoli... Pärjätäkseni tässä ottelussa, on kentälle laitettava ykkösmiehistö... Tietty sitten tuo Mimis Lionitaris oli ykkosmaalintekijä ...Toivottavasti tällä kertaa säästytään loukkaantumisilta. Viimeksi Canukit eivät olleet niin onnekkaita.
Junnujoukkueen voi lopettaa sarjatauolla. Kun sarjasi jää tauolle, niin pitäisi ilmestyä linkki lopettamiseen. Tosin kehoittaisin harkitsemaan lopettamispäätöstä. Kyllä sieltä välillä tulee hyviäkin ja arvokkaita ukkoja. Oman parhaan akatemiakasvatin myin 17v. 3 päivää ikäisenä, erinomaisena puolustajana, 800 000 tuhannella eurolla.Mutta tietääko joku miten tuon junnujoukkueen vois lopettaa? Mun junnujoukkue on niin säälittävä tapaus, ettei siitä jaksais sitä 20 k€ maksaa joka viikko. Varsinkaan kun taloudellinen tilanne ei ole ihan paras mahdollinen. Lisäksi sekin voi vaikuttaa, kun 27 ottelun jälkeen saldo on 0-2-25 ja maaliero -116 . Ja jos niitä pelaajia tarvitsee, niin kyllä niitä markkinoiltakin saa.
Junnujen tuloksilla ei ole mitään merkitystä. Onhan se aina mukavampi voittaa kuin hävitä, mutta eivät ne kehity sen paremmin vaikka kuinka kävisi. Ja rahaahan ei sijoituksista jaeta.Miten tää on mahdollista?
Eihän siihen mennytkään kuin 32 ottelua.
Mulla on vaan valmiit kokoonpanot aina treenimatseihin ja sarjamatseihin. Muutama pelaaja on tosiaankin jäänyt sinne pohjalle. Siivoilin niitä vähän ja laitoin myyntiin niitä ihan pohjimmaisia...Canukki, mitä treenaat? Katselin tuossa nopeasti pelaajistoasi läpi niin tehokkaan treenaamisen kannalta voisit vähän vaihdella pelaajia.