Hattrick?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Liityin peliin, ja tällä hetkellä ekassa matsissa vain 0-2 tappiolla puoliajalla. Mutta ehkä se tästä.. :)
Niin ja, johdan keltaisissa korteissa 1-0 :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Okei, sain äsken jonkun toisen joukkueen, joka on sarjassaan toisena. Joukkue on kuulemma ihan paska, mutta tästä lähtee :p
Kai ne on aina aluksi paskoja. Sanoinkin sen pelaajilleni jotta saavat motivaatiota kehittyä. Maalintekoa ja kuntoa muistaakseni asetin treeniin painokkaammin...
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Kai ne on aina aluksi paskoja. Sanoinkin sen pelaajilleni jotta saavat motivaatiota kehittyä. Maalintekoa ja kuntoa muistaakseni asetin treeniin painokkaammin...
Kuntoa ei muuten kannata kovin paljoa treenata. Ei ole tarpeen pitää sen osuutta edes 15%:ia korkeammalla, ellei joukkue koostu suureksi osaksi ikämiehistä. Ihan pikku vinkkinä vain. Maalinteko on ihan hyvä valinta päätaitotreeniksi, muista vain hankkia sitten kuusi nuorta hyökkääjää treeniin ja pelata joka viikko sarjapelin lisäksi ystävyysottelun ja niissä peluutat eri jamppoja hyökkääjinä joka kerta. Parin kauden päästä pääset tekemään niillä kunnolla rahaa sitten.

En nyt minään eksperttinä itseänikään osaa pitää (kuuden vuoden pelaamisen jälkeen olen yhä VI divisioonassa :D) mutta jotain olen aina joskus sattunut lueskelemaan ja mieluusti neuvon foorumilaisia jos jokin HT:ssä askarruttaa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Kuntoa ei muuten kannata kovin paljoa treenata. Ei ole tarpeen pitää sen osuutta edes 15%:ia korkeammalla, ellei joukkue koostu suureksi osaksi ikämiehistä. Ihan pikku vinkkinä vain. Maalinteko on ihan hyvä valinta päätaitotreeniksi, muista vain hankkia sitten kuusi nuorta hyökkääjää treeniin ja pelata joka viikko sarjapelin lisäksi ystävyysottelun ja niissä peluutat eri jamppoja hyökkääjinä joka kerta. Parin kauden päästä pääset tekemään niillä kunnolla rahaa sitten.

En nyt minään eksperttinä itseänikään osaa pitää (kuuden vuoden pelaamisen jälkeen olen yhä VI divisioonassa :D) mutta jotain olen aina joskus sattunut lueskelemaan ja mieluusti neuvon foorumilaisia jos jokin HT:ssä askarruttaa.
Kiitokset näistä :)
Mun työkaveri on 5 vuotta pelannut ja on V-sarjassa (div.). Toki riippuu niin alueestakin, missäpäin pelailee, miten pääsee nousemaan...
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
2-1 mun joukkue voitti lauantai-illan matsin. Sarjanousu jo varma 2 kierrosta ennen loppua. Pari pelipaikkamuutosta ennen peliä saattoi olla ratkaisevia :)
 

yussi

Virallisesti teini
Liittynyt
14.1.2007
Viestit
1572
Sijainti
Suomussalmi
2-1 mun joukkue voitti lauantai-illan matsin. Sarjanousu jo varma 2 kierrosta ennen loppua. Pari pelipaikkamuutosta ennen peliä saattoi olla ratkaisevia :)
Oma sarjanousu seiskadivariin oli varma kolme kierrosta ennen loppua.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Idän Ihme taitaa säilyä kutosessa. Alkukausi oli hyvin vaikea, mutta viime viikolla kaatui jopa sarjakärki. :thumbup:
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Nyt joku joka vai järkätä junnujoukkueellaan harjotusottelun niin laittaa junnujoukkueensa ID tähän (tai privana) niin laitetaan harjotusmatsi pystyyn.
 

maradona

Resistive User
Liittynyt
6.3.2005
Viestit
4616
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Joopa joo. Juuri myin keskikentältä yhden ukon tarkoituksena saada nuorempia kehiin ja treenille lisää tehoa mutta ei. Hillitön loukkaantumissuma päällä. Pelottaa että noinkohan tällä menolla enää parin kauden päästä olen edes kutosessa.
 
Ylös