Mitä/Missä/Milloin?azai sanoi:
Se kiihottaa suaBobakki sanoi:Jostain syystä tämä kuva huvittaa minua suuresti.
Alfonso tuumii tuossa kuvassa: Olen miezzten miesz!! (Alá Pulttibois )Bobakki sanoi:Jostain syystä tämä kuva huvittaa minua suuresti.
Vaikka kuski selvisikin niin eipä tuo nyt kovin "hauska" kuva ole, minulle ainakin tuli mieleen Gillesin viimeiset hetket, jolloin auto myös katkesi keskeltä. :nope:azai sanoi:
Tuo kuva on postattu jo aiemminkin tässä ketjussa, eikä huvittanut silloinkaan :thumbfh:LeBaron sanoi:Vaikka kuski selvisikin niin eipä tuo nyt kovin "hauska" kuva ole, minulle ainakin tuli mieleen Gillesin viimeiset hetket, jolloin auto myös katkesi keskeltä. :nope:
En tiedä sinun mieltymyksistäsi, mutta vaaleansiniseen pukeutuvat miehet ei koskaan ole ollut se juttu mulle.SuperKimi sanoi:Se kiihottaa sua
Ei ollut mikään eläin, kertoi Alonso. Mut olikos tuo Obelix?Joni sanoi:En tiedä onko hauska mutta huvittava. :tongue:
Batman ja Robin.Joni sanoi:
Tosiaan joo. "Kerään symppispisteitä ihkuillen". huoh. Onneksi ei tarvitse pelätä, että Kimi alkaisi vetkuttaa "söpösti" voiton jälkeen. Tai vaihtoehtoisesti imitoimaan älyttömän söpöä nallea/kissimirriä, jonka korvat ne vaan lurpottaa...Joni sanoi:En tiedä onko hauska mutta huvittava. :tongue: