Hauskat F1-aiheiset kuvat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

belated

Well-known member
Sijainti
Αθήνα
Miss Piggy sanoi:
Hirveän negatiivinen suhtautuminen täällä on McLarenia kohtaan. Ymmärrän sen täysin, itsellä myös ollut aina. Mutta suurin osahan täällä lienee entisiä Laarenisteja... :doubtful:
Vaikeaa on löytää mitään hirveän positiivistakaan Larenin toiminnasta viime vuosilta.

Klassikko

Kuutosnikki "Sixx"
Miss Piggy sanoi:
Hirveän negatiivinen suhtautuminen täällä on McLarenia kohtaan. Ymmärrän sen täysin, itsellä myös ollut aina. Mutta suurin osahan täällä lienee entisiä Laarenisteja... :doubtful:
Vertaisin tätä McSuhtautumista siihen, kun sukuun tulee tollanen uus miniä, joka laukee helposti ja on epäluotettava, perästäkin nousee sauhuja tämän tästä... ja tarvitaan valtava miesmäärä ratkoon sen ongelmia, ennen kuin se on edes joltisenkin ajettavassa kunnossa.

Suvun pitää sitä vaan sietää, kun kerran suhteen toinen osapuoli on päättänyt "hoitaa sopimusvelvoitteensa" sitä kohtaan, vaikka katkon paikkoja tulee kerta toisensa jälkeen. Mut nyt kun suhde on poikki, niin totuudet voi sanoa niin kuin ne on.:thumbup:

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Klassikko sanoi:
Vertaisin tätä McSuhtautumista siihen, kun sukuun tulee tollanen uus miniä, joka laukee helposti ja on epäluotettava, perästäkin nousee sauhuja tämän tästä... ja tarvitaan valtava miesmäärä ratkoon sen ongelmia, ennen kuin se on edes joltisenkin ajettavassa kunnossa.

Suvun pitää sitä vaan sietää, kun kerran suhteen toinen osapuoli on päättänyt "hoitaa sopimusvelvoitteensa" sitä kohtaan, vaikka katkon paikkoja tulee kerta toisensa jälkeen. Mut nyt kun suhde on poikki, niin totuudet voi sanoa niin kuin ne on.:thumbup:
:D:D:D:D

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Näkyy olevan joillekin vaikea ymmärtää ettei talli välttämättä ole se jota kannatetaan.. vaan kuski..
Jos Mika olisi aikoinaan päässytkin Williamsille niin kappas, olisimmekin nykyisin Williamsisteja kaikki tyynni. :rolleyes:

Hyviä kuvia joka tapauksessa. :thumbup:

Miss Piggy

Schufosa
Ylen Sankia Priha sanoi:
Näkyy olevan joillekin vaikea ymmärtää ettei talli välttämättä ole se jota kannatetaan.. vaan kuski..
Kyllä vaan, MUN on vaikea sitä ymmärtää... :rolleyes:

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Ylen Sankia Priha sanoi:
Jos Mika olisi aikoinaan päässytkin Williamsille niin kappas, olisimmekin nykyisin Williamsisteja kaikki tyynni. :rolleyes:

Väärin, sinä ja useat muut olisivat. Minä "valitettavasti" olin McLarenisti jo ennen Häkkistä, ja olen sitä edelleen! :alppu:

En edelleenkään kannata Ferraria mutta Kimiä toki kannatan, koskapa olen myös Kimisti! :eek!:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Misa1 sanoi:
Väärin, sinä ja useat muut olisivat. Minä "valitettavasti" olin McLarenisti jo ennen Häkkistä, ja olen sitä edelleen! :alppu:
Good for you.. tai sit ei..

:alppu: kuitenkin

mh_84

Well-known member
Ylen Sankia Priha sanoi:

Juuri näin, seurasin Kimin uraa jo ennen kuin tuli ykkösiin ja vaikka ajaisi Toyotalla, kannattaisin molempia... ;) Sori Toyotanistit (omistan kyllä yhden itsekin :nope: )...

Nasu

Tollona Tollereihin
Sijainti
Keski-suomi
Miss Piggy sanoi:
Kyllä vaan, MUN on vaikea sitä ymmärtää... :rolleyes:
Niin, naisethan tykkää 'pitkästä pelistä', ihan sama kuka sitä lykkii...taasen miehet tuppaa aatteleen että se joka lykkii on se tärkein..myös tyylillä on merkitystä....samaahanvoinee soveltaa formuloihinkin:thumbup: (huom. tämähän on F1-vapaa?):D

Miss Piggy

Schufosa
Nasu sanoi:
Niin, naisethan tykkää 'pitkästä pelistä', ihan sama kuka sitä lykkii...taasen miehet tuppaa aatteleen että se joka lykkii on se tärkein..myös tyylillä on merkitystä....samaahanvoinee soveltaa formuloihinkin:thumbup: (huom. tämähän on F1-vapaa?):D
Ei itseasiassa vois itseeni huonommin sopia formuloiden eikä muunkaan elämän osalta. Mutta moneen muuhun voi. Ihan hyvä teoria sulla, vaikkei ihan aukoton ookaan. :D

Nasu

Tollona Tollereihin
Sijainti
Keski-suomi
Miss Piggy sanoi:
Ei itseasiassa vois itseeni huonommin sopia formuloiden eikä muunkaan elämän osalta. Mutta moneen muuhun voi. Ihan hyvä teoria sulla, vaikkei ihan aukoton ookaan. :D
Näin arvelinkin:thumbup:

DaSilva

In Memories
Sijainti
Madonna di Campiglio
Sam.S.Walken sanoi:
En tiedä onko nämä kuvat esitetty jo jossakin...
Mutta tässä on Mäkin kesällä esiteltävä versio.. (oli nähty naamioituneena jossain Humppaniityllä, huomatkaa mainio keksintö naamioida F1-auto rekisterikilven taakse)
Kyllä! Tätä tuli naureskeltua useesti Kouvolassa..

Bowser

Well-known member

Urheilulehden F1-analyytikon kuva nostatti jostain syystä pienen hymyn suupielille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Miss Piggy sanoi:
Eiköhän McLaren-, ja etenkin Mersu-sympatiat ole loppuneet monella 2000 Indianapolisiin.

IceManFani

Tunari
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
kouvotsvoni sanoi:
Eiköhän McLaren-, ja etenkin Mersu-sympatiat ole loppuneet monella 2000 Indianapolisiin.
Mulla ne loppu vasta 2005 Hockeen... Ja sen jälkeen meitsin sympatiat kohdistu vaan Kimiin. Vähitellen kauden 2006 aikana tosin alko jo tuntuun että vaikka Kimi ei tallia ois vaihtanu, niin ois siinä kuitenkin takki kääntyny luultavasti Ferrarin suuntaan. No nyt tuli sitten suosikkikuskikin sitten uuten suosikki talliin. :D

Chip^

Well-known member
Enpä ole ikinä Formuloissa tallia fanittanut, vaan sitä suomalaista kuskia :thumbup:

(Tosin viime kauden loppupuolella aloin fanittamaan hivenen verran Ferraria, kun kuulutettiin Kimin siirtyvän sinne paskalta mersulta..)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ylen Sankia Priha sanoi:

Ei se että kuskia kannatetaan ole mikään outo homma, vaan se että kuskin myötä myös tallia kannatetaan. Esim Mikan ja Kimin mclaren aikoina myös heidän tallikaverinsa (ainakin Davidin) hyvistä suorituksista iloittiin. Ja sehän ei ole enää pelkästään kuskin kannattamista se.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.