Hauskat jutut!

Thunder

Vihan aiheuttaja
hurjapäätön sanoi:
Onhan tuo hieno, mutta ilmaveivi enää mikään uusi juttu ole ollut pitkään aikaan.
Ei se varmaan ole, toisi vaan yllätyksiä vastustajalle ja pakottaa hieman kokoamaan ryhmänsä taaemmas maalivahdin alueelle, niin suomalaiset voivat mellastaa kentällä miten haluaa.:D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Thunder sanoi:
Tää on ihan kaikille vapaasti linkitettävä toikki. Jotkut pitkäikäisemmät foorumistit ovat käsittäneet aivan väärin "hauskat jutut"-toikkini tarkoituksen, peeloja kaikki!
Mistäs sä tiedät kuka elää pisimpään ? :doubtful: Vai oletkos meedio!? :eek!: Vai Jhesus?!

EDIT: Hahmoille suunnatut viestit menneet pepuilleen!
Ei maha mitään!

Thunder

Vihan aiheuttaja
Formulanomi sanoi:
Mistäs sä tiedät kuka elää pisimpään ? :doubtful: Vai oletkos meedio!? :eek!: Vai Jhesus?!

Ei maha mitään!
Ei, olen vaan Gandalf ja Thunder

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Formulanomi sanoi:
This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.

To view this video, please verify you are 18 or older by logging in or signing up
Ei mun ainakaan tarvinnu rekata tai kirjautua. Riitti ko klikkasin sitä nappia mistä pääs seuraavalle sivulle.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ei mun ainakaan tarvinnu rekata tai kirjautua. Riitti ko klikkasin sitä nappia mistä pääs seuraavalle sivulle.
:eek:
Ei kai tarvinnut ku olen näemmä pysyvästi kirjautuneena. :eek:

:jaska: :jaska: :jaska: