Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Ai vittu!Albert Oil ja Jjusban kavereidensa kera nuorna poikina!
Ai vittu!Albert Oil ja Jjusban kavereidensa kera nuorna poikina!
Ai vittu!Näille nauro koko Tampere. Mikähän se jätkän nimi oli, joka veti yksin koko joukkoa pataan citykäytävässä? Sano vaan, että te ootte kuulemma kovia jätkiä ja paukutti menemään. Hupaisaa.
Lampaiden kanssa on pitää muistaa se niksi, että laittaa pari numeroa liian isot saappaat jalkaan ja lampin takajalat saappaisiin. :ahem:Do you speak English?
- Yes!
- Name?
- Abdul Aziz.
- Sex?
...- Three to five times a day.
- No, no...I mean male or female?
- Yes, male, female, sometimes camel.
- Holy cow!
- Yes, cow, sheep, animals in general.
- But isn't that hostile?
- Horse style, doggy style, any style!
- Oh dear!
- No, no! Deer run too fast..
Lampaiden kanssa on pitää muistaa se niksi, että laittaa pari numeroa liian isot saappaat jalkaan ja lampin takajalat saappaisiin. :ahem:
Soli yhen Jorvaksen Terzan (Nimi muutettu) tuttu. Parin itsepuolustuslajin tummanvyön haltija ja lajiharrastajien treenari.Ai vittu!Näille nauro koko Tampere. Mikähän se jätkän nimi oli, joka veti yksin koko joukkoa pataan citykäytävässä? Sano vaan, että te ootte kuulemma kovia jätkiä ja paukutti menemään. Hupaisaa.
Pena ja Reiska olivat töissä telakalla. Reiska nousi telineellä 11. kerrokseen kun huomasi käsisahan unohtuneen alas. Reiska päätti näyttää kehonkieltä alhaalla olevalle Penalle; näytti rintaansa ja teki edestakaistaliikettä kädellään. Hetken katseltuaan Pena tempaisi housut nilkkoihin alkaen tumputtaa hanskaan. Reiska kauhistui ja lähti alas huutaen: Mitä v...ua sä touhuat? Käsisahaa pyysin tuomaan. Pena siihen: No kai mä nyt sen heti tajusin, yritin vaan kertoa, että kohta tulee.
No tän jälkeen sekin tuntuu ihan fiksulta, että katson kohta kun kaks ukkoa hakkaa toisiaan nyrkillä päähän niin pitkään, että toiselta pimenee vintissä.Taitaa olla ratkiriemukas laji tuo potkupallo!? :dunno:
Naurattaako muitakin niin, että räät nenästä?
Mua rupes naurattaan jo ennenko avasin edes linkkiä. Sitten kun sain sen auki hytkyin naurusta niin pahoin, että tuli aika väkivaltaisesti kurat housuun. Olen tässä jo toista tuntia siivoillut, mutta sotkua on edelleen.Taitaa olla ratkiriemukas laji tuo potkupallo!? :dunno:
Katsoin ja nauroin itseni tärviölle.Taitaa olla ratkiriemukas laji tuo potkupallo!? :dunno:
Ko. ilmaisuun tutustuin junnuvuosinani Aku Ankkaa lukemalla.Katsoin ja nauroin itseni tärviölle.
Mistäs luulit minun sen napanneen?Ko. ilmaisuun tutustuin junnuvuosinani Aku Ankkaa lukemalla.
En mää mitään luule, mää tiedän.Mistäs luulit minun sen napanneen?
The force is strong with this one.En mää mitään luule, mää tiedän.