- Hauskat kuvat -

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Siinä on kivasti ehtinyt tsekkaamaan Mambankin jos on jättänyt Siekkarien loppusetin väliin. Ja jos Mamba on innostunut paljon encoreja soittelemaan, niin on saattanut lisäksi missata Metallican alun.

edit. JPP:n festariohjelma, Saapasjalka-Rock 1986, lauantai:
Mä olen kateellinen. Antaisin mitä vaan, että olisin nähnyt Metallican Cliff Burtonin kera.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mä olen kateellinen. Antaisin mitä vaan, että olisin nähnyt Metallican Cliff Burtonin kera.
Joo, siis toi oli sellainen fiktiivinen festariohjelma. Eli jos nykyminäni pääsisi tuonne niin noin toimisin. No, olen nähnyt WASPin Huittisissa Huhkolinnassa 10.10.1984 eli aika tarkkaan 28 vuotta sitten. Sitä voi halutessaan kadehtia :).

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Joo, siis toi oli sellainen fiktiivinen festariohjelma. Eli jos nykyminäni pääsisi tuonne niin noin toimisin. No, olen nähnyt WASPin Huittisissa Huhkolinnassa 10.10.1984 eli aika tarkkaan 28 vuotta sitten. Sitä voi halutessaan kadehtia :).
Oliko tuo se keikka, josta media repi kohua verisestä näytöksestä?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Olisikohan Mangelo laittanut sen sellaisen "Super kohu bändi" -mainoskuvan WASPiin liittyen, mulla ei vaan kuva näy.

Oliko tuo se keikka, josta media repi kohua verisestä näytöksestä?
Oli siitä jotain juttua lehdissä silloin ja keikalla Blackie joi jotain veren näköistä pääkallosta ja sitten oli nainen (yläosaton -> tissit :eek!:), jolta Blackie "leikkasi kurkun auki". Ja etukäteen pyöri tietysti juttuja miten "Siellä oikea irtopää poukkoilee pitkin lavaa kun se leikataan irti!!!11!" yms. Ei se mikään hullumpi keikka ollut ja korvat soi noin viikon sen jälkeen.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Tuli tuosta Saapasjalkarockin julisteesta mieleen, että Garbo on auttamatta maailman paskin bändin nimi kautta aikojen. Vaikka ne soittais mun mielestä täydellistä musiikkia, just mun makuuni, niin en kehtaisi kuunnella, tai ostaa niiden levyjä. Ihan tuon nimen takia.

Kuinka nöyryyttävää olis käydä Garbon keikoilla, tai vastata kysymykseen lempimusasta; GARBO! Teininä piirrellä vihko täyteen Garbon logoa.

Vähän niin kuin Hannu Karpo, mutta ulkomaankielellä.

markoj

Custom User
Tuli tuosta Saapasjalkarockin julisteesta mieleen, että Garbo on auttamatta maailman paskin bändin nimi kautta aikojen. Vaikka ne soittais mun mielestä täydellistä musiikkia, just mun makuuni, niin en kehtaisi kuunnella, tai ostaa niiden levyjä. Ihan tuon nimen takia.

Kuinka nöyryyttävää olis käydä Garbon keikoilla, tai vastata kysymykseen lempimusasta; GARBO! Teininä piirrellä vihko täyteen Garbon logoa.

Vähän niin kuin Hannu Karpo, mutta ulkomaankielellä.
Yks kaveri fanitti Garboa, mutta sillä oliki aivokasvain, halvaantuminen ja myöhemmin monenmoisia kroonistuneita sairauksia joihin sitte kuoli.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Nyt kuuntelette tuon ennenkuin pilkkaatte lisää. Vain täydellinen lahna ei löydä tuosta kappaleesta nostalgiantäytteistä klassismia.
Täytyypä tunnustaa, että diggailin nuorempana salaa Garboa, vähän ainakin. Joten nostalgiantäytteistä klassismia toki löytyy, mut nyt kun tuota kuuntelen, niin mikäs britti- tai amerikkalaisbändi tuosta tulee mulle mieleen? Springsteen-vaikutus tuosta toki on kuultavissa, samoin The Boomtown Rats ja ehkäpä joku Del Fuegoskin, mut kuvittelisin, että täydellisempikin vastaavuus saattais olla olemassa - ei vain tule millään nyt mieleen.