Havainnot työ/koulumatkan varrella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mites pontzotyyppi ja fillarilukkotyttö?

72 sanoi:
Mites pontzotyyppi ja fillarilukkotyttö?
fillarilukkotyttö on varmaan taas joko lomalla tai vaihtanut reittiä. En ole nähnyt taas vähään aikaan. :(

Muutenkin monet vakkarivastaantulijat ja ohitettavat tuntuvat olevan lomalla tms. Tosin en ole nykyään katsellut niin tarkkaan itsekään vastaantulijoita ja olen itsekin silloin tällöin valinnut toisen reitin ihan vaihtelun vuoksi ja sen takia että sykemittarini sekoaa junaradan läheisyydessä (näyttää nopeudeksi lukemaa 107km/h).

Rekkalesbokaan ei ollut reitillä tänään. Hänellä on usein ruudullinen paita ja lippis, ja jos ei ole lippistä, huomaa hänen kynityt hiuksensa. Pitää miesten (?)shortseja, raskaita kenkiä. Kävelee miesmäisesti, kaikki eleetkin ovat kovin maskuliinisia. Ainoa feminiininen juttu on sormukset, jotka ovat sellaisia joita naisille voisi kuvitella. Vartaloltaan on myös miesmäinen. Jokin häivähdys siinä on kuitenkin, että sen voi naiseksi todeta.

72 sanoi:
Rekkalesbokaan ei ollut reitillä tänään. Hänellä on usein ruudullinen paita ja lippis, ja jos ei ole lippistä, huomaa hänen kynityt hiuksensa. Pitää miesten (?)shortseja, raskaita kenkiä. Kävelee miesmäisesti, kaikki eleetkin ovat kovin maskuliinisia. Ainoa feminiininen juttu on sormukset, jotka ovat sellaisia joita naisille voisi kuvitella. Vartaloltaan on myös miesmäinen. Jokin häivähdys siinä on kuitenkin, että sen voi naiseksi todeta.

Mikä häivähdys? :doubtful: Kai tiesit, että myös miehilläkin saattaa olla isommat puskurit kuin vaimolla? Ainoa minkä voisit totaalisesti todeta on rohkeasti mennä sen luo ja hiplata sieltä alhaalta. :o

Thunder sanoi:
Mikä häivähdys? :doubtful: Kai tiesit, että myös miehilläkin saattaa olla isommat puskurit kuin vaimolla? Ainoa minkä voisit totaalisesti todeta on rohkeasti mennä sen luo ja hiplata sieltä alhaalta. :o

En osaa sitä häivähdystä selittää. Siitä vaan näkee, että se on nainen kuitenkin. Joo, joillakin miehillä on boobsit. En aatellut mennä hiplaamaan ketään.

Tänään ei ollut reitillä ketään! :eek!:

72 sanoi:
Tänään ei ollut reitillä ketään! :eek!:

Ehkä ne ei diggaa siitä, että niiden tekemisiä kytätään KGB-mäisesti ja kirjoitetaan jopa muistiin. Vaihtoivat aikataulua ja reittiä! :frank:

vermula sanoi:
Reitillä on aina joku, joka jää helposti huomaamatta ;)

Kyllä mä sut huomasin. Sori kun en maininnut.
-tänään oli dösässä puna/vihertakkinen tyttö, huomasin ihan vahingossa.

72 sanoi:
-tänään oli dösässä puna/vihertakkinen tyttö, huomasin ihan vahingossa.

Olikohan tyttö ajatellut ihan loppuun asti aamulla... Mitäpä jos hän tuleekin pikaisen takkivalintansa vuoksi punavihersokean autoilijan yliajamaksi?

Rekkis on ollut reitillä, on pitänyt punasta paitaa. Uutena hahmona yön Timo, joka kulkee ihan mun perässä, ilmaantuu aina jostain ja menee ohi pysäkin kohdalla. Kiristää askeltahtia sitä mukaa kuin minäkin. Ahdistavaa.

Tyypit on lomalla varmaan ihan mun kiusaksi.

Huivinainen on palannut lomilta. Huivia ei ollut, mutta muuten oli uudet kuteet.

Ensi viikolla luulisi sinitakkisen röökimiehen palaavan reitille.

Etukenossa kulkeva naishahmo kulkee jälleen samalla bussilla kuin minä.