Micael
Micael
Ei havaintoja, sillä mähän olen LOMALLA!!!
:thumbup:
Ilmankos on ollut paskat ilmat! :mad_old:Micael sanoi:Ei havaintoja, sillä mähän olen LOMALLA!!!
Törkeää, eikö se yhtään ajatellut että tulet kateelliseksi, sinun kun pitää etsiskellä omaasi vähän aikaa. :nope:vermula sanoi:Yks sitten päätti siinä tosta vaan vetästä vehkeen esiin ja kusta roskiksen viereen. Tosi törkeää, tosta vaan :thumbdown
Oliko oikein minihame ? Nooh...onko sinitakkinen mies kenties poliisi ?72 sanoi:Punatakkisella tai siis vihreätakkisella tytöllä oli tänään hame. Huivinainen oli luopunut huivista. A-lippismies luopui eilen hanskoista. Sinitakkinen röökimies vilahti sisään eräästä ovesta, ja sen perusteella taidan arvatakin mitä hän tekee työkseen.
Formulanomi sanoi:Oliko oikein minihame ? Nooh...onko sinitakkinen mies kenties poliisi ?
En ainakaan huomannut.AJ sanoi:Entä jahtasiko sinitakki intiaaneja?
Voi olla, että intiaanit olivat maastoutuneet.72 sanoi:En ainakaan huomannut.
Sun olis kyllä ehdottomasti pitänyt kysyä siltä huivinaiselta, että mahtoiko hän kenties lukea rikostarinoita yömyöhään asti! :ahem:72 sanoi:Näin juuri ennen heräämistäni unta, että oli viikonloppu, ja olin Kalliossa ratikkapysäkillä, kun joku tönäisi minua vahingossa. Se oli huivinainen joka pahoitteli, oli kuulemma niin väsynyt että hyvä kun pystyssä pysyi. Oli kuulemma edellisenä yönä lukenut rikostarinoita 02:teen asti.
En ollenkaan nähnyt niin tarkasti. Todennäköisin teksti on "lopeta se kyttääminen!"AJ sanoi:No mitä siinä LUKI?