Havainnot työ/koulumatkan varrella

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Punatakkinen tyttö on sittenkin reitillä. Kuulin hänen kertovan, että opiskelun ja tenttiin lukemisen takia hän ei ole ehtinyt katsoa telkkaria, ja hänellä on 10 tuntia jotain ohjelmaa nauhalla, ja aikoo pian katsoa ne. Lisäksi hän oli nähnyt viime yönä painajaisia tulevasta tentistä.

72

Well-known member
Koulujen loputtua ja kesälomien alettua reitille on tullut uusia tyyppejä. Tarkkailen heitä jonkun aikaa, ja kerron sitten, jos ovat kesävakkareita.

72

Well-known member
Sinitakkinen röökimies käveli mua vastaan ja katosi! Kummallista. Täytyy alkaa tutkailla, onko reitin varrella jokin ovi tai maanallevajoamisluukku. :eek!:

Huivinaiselle oli ilmestynyt sormus vasempaan nimettömään!

vermula

Well-known member
Mä oon joskus myös nähny katoavia ihmisiä. Joku kävelee edellä, katson hetken muualle ja sitten yhtäkkiä sitä ei enää näykään missään :eek!:

Havainto kaupungilta. Spurgulauma oli kokoontunu kävelykadulle. Yks sitten päätti siinä tosta vaan vetästä vehkeen esiin ja kusta roskiksen viereen. Tosi törkeää, tosta vaan :thumbdown

72

Well-known member
Huomasin tänään, että punatakkisella tytöllä oli uusi takki, maiharinvihreä. Huivinaisella oli uudet housut, nekin vihersivät kuin Jone Nikulan vaateviherväri.

NotShee

?aotuo ätiM
Sijainti
Lund, Skåne
vermula sanoi:
Yks sitten päätti siinä tosta vaan vetästä vehkeen esiin ja kusta roskiksen viereen. Tosi törkeää, tosta vaan :thumbdown
Törkeää, eikö se yhtään ajatellut että tulet kateelliseksi, sinun kun pitää etsiskellä omaasi vähän aikaa. :nope:

72

Well-known member
Punatakkisella tai siis vihreätakkisella tytöllä oli tänään hame. Huivinainen oli luopunut huivista. A-lippismies luopui eilen hanskoista. Sinitakkinen röökimies vilahti sisään eräästä ovesta, ja sen perusteella taidan arvatakin mitä hän tekee työkseen.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
72 sanoi:
Punatakkisella tai siis vihreätakkisella tytöllä oli tänään hame. Huivinainen oli luopunut huivista. A-lippismies luopui eilen hanskoista. Sinitakkinen röökimies vilahti sisään eräästä ovesta, ja sen perusteella taidan arvatakin mitä hän tekee työkseen.
Oliko oikein minihame ? Nooh...onko sinitakkinen mies kenties poliisi ?

72

Well-known member
Formulanomi sanoi:
Oliko oikein minihame ? Nooh...onko sinitakkinen mies kenties poliisi ?

Ei ollut minihame vaan puolipitkä. Sinitakkinen mies taitaakin olla erään paikan huoltomies.

72

Well-known member
Sinitakkinen röökimies oli minuutin etuajassa. A-lippismiehelle oli palautuneet hanskat käteen ja puna/vihertakkiselle tytölle pitkät housut jalkaan. Onko nyt jotenkin kylmempi ilma kuin eilen? Huivinainen ei sentään ollut laittanut huivia kaulaan. Tänään hänellä oli iso valkoinen rannekello. (ei sentään kaulassa)

Näin juuri ennen heräämistäni unta, että oli viikonloppu, ja olin Kalliossa ratikkapysäkillä, kun joku tönäisi minua vahingossa. Se oli huivinainen joka pahoitteli, oli kuulemma niin väsynyt että hyvä kun pystyssä pysyi. Oli kuulemma edellisenä yönä lukenut rikostarinoita 02:teen asti.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
72 sanoi:
Näin juuri ennen heräämistäni unta, että oli viikonloppu, ja olin Kalliossa ratikkapysäkillä, kun joku tönäisi minua vahingossa. Se oli huivinainen joka pahoitteli, oli kuulemma niin väsynyt että hyvä kun pystyssä pysyi. Oli kuulemma edellisenä yönä lukenut rikostarinoita 02:teen asti.
Sun olis kyllä ehdottomasti pitänyt kysyä siltä huivinaiselta, että mahtoiko hän kenties lukea rikostarinoita yömyöhään asti! :ahem:

72

Well-known member
Vakkarityypit reitillä, mutta semmosta että sinitakkisella röökimiehellä oli UUSI PAITA! Ei ollut ollenkaan harmaa vaan tummansininen kera valkosten tekstien!!!!!

FO110K

Banned
aamulla töihin tullessa maantiellä keski-ikäinen ämmä mersun ratissa päätti vaihtaa kaistaa näyttämättä suuntavilkkua, tai edes katsomatta sivulleen...
no säästyttiin ilman kolaria, kiitos allekirjoittaneen vikkelän jarrutuksen...
prkl pitäs banjota teiltä tuommoset jotka ei viitsi edes päätään kääntää tahi peileihin vilkuilla :mad_old: