fillarilukkotyttö on varmaan taas joko lomalla tai vaihtanut reittiä. En ole nähnyt taas vähään aikaan.72 sanoi:Mites pontzotyyppi ja fillarilukkotyttö?
Tuosta olisi mukava saada jonkilainen tarkempi määritelmä tai kuvaus tms.72 sanoi:Kaikki vakkarit puuttui reitiltä tänään! Ovat varmaankin lomilla.
Sen sijaan viime talvena usein näkynyt rekkamiehennäköinen nainen on palannut reitille.
Mikä häivähdys? :doubtful: Kai tiesit, että myös miehilläkin saattaa olla isommat puskurit kuin vaimolla? Ainoa minkä voisit totaalisesti todeta on rohkeasti mennä sen luo ja hiplata sieltä alhaalta.72 sanoi:Rekkalesbokaan ei ollut reitillä tänään. Hänellä on usein ruudullinen paita ja lippis, ja jos ei ole lippistä, huomaa hänen kynityt hiuksensa. Pitää miesten (?)shortseja, raskaita kenkiä. Kävelee miesmäisesti, kaikki eleetkin ovat kovin maskuliinisia. Ainoa feminiininen juttu on sormukset, jotka ovat sellaisia joita naisille voisi kuvitella. Vartaloltaan on myös miesmäinen. Jokin häivähdys siinä on kuitenkin, että sen voi naiseksi todeta.
En osaa sitä häivähdystä selittää. Siitä vaan näkee, että se on nainen kuitenkin. Joo, joillakin miehillä on boobsit. En aatellut mennä hiplaamaan ketään.Thunder sanoi:Mikä häivähdys? :doubtful: Kai tiesit, että myös miehilläkin saattaa olla isommat puskurit kuin vaimolla? Ainoa minkä voisit totaalisesti todeta on rohkeasti mennä sen luo ja hiplata sieltä alhaalta.
Ehkä ne ei diggaa siitä, että niiden tekemisiä kytätään KGB-mäisesti ja kirjoitetaan jopa muistiin. Vaihtoivat aikataulua ja reittiä! :frank:72 sanoi:Tänään ei ollut reitillä ketään! :eek!:
MITÄH! Jääkö sarja nyt tauolle ?72 sanoi:Tänään ei ollut reitillä ketään! :eek!:
Formulanomi sanoi:MITÄH! Jääkö sarja nyt tauolle ?
vermula sanoi:Reitillä on aina joku, joka jää helposti huomaamatta
Olikohan tyttö ajatellut ihan loppuun asti aamulla... Mitäpä jos hän tuleekin pikaisen takkivalintansa vuoksi punavihersokean autoilijan yliajamaksi?72 sanoi:-tänään oli dösässä puna/vihertakkinen tyttö, huomasin ihan vahingossa.
72 sanoi:Ensi viikolla luulisi sinitakkisen röökimiehen palaavan reitille.
Se olen mä.Dominic sanoi:Etukenossa kulkeva naishahmo kulkee jälleen samalla bussilla kuin minä.