Puupää
Señor Member
Missä ne on kaikki?! Mulder! Scully! Help! Ei mennessä - ei tullessa - ei ketään tuttua :frown:
72 sanoi:A-lippismies jotenkin jähmettyi mun kohdalla, nielas pelokkaan näköisenä.
Runar ja Kyllikki sanoi:En pelästynyt vaan yritin olla huomaamaton.
Perjantaina kun olin pyörälenkillä, lauttasaaren länsipuolella oli 4-5 kalastajaa ja ajattelin heti, että oiskohan joku heistä ollut 72:n kalamies.72 sanoi:Nyt täytyy alkaa selvittää jostain, missä niitä kalastuskilpailuja on pidetty.
Tuntomerkit: 63-vuotias mies, vaaleat hiukset, n.175cm, tukevahko, aina maastovaatteet tyyliin Jone Nikula. Mukana kalastusreppu selässä sekä vapoja ym.Jacques sanoi:Perjantaina kun olin pyörälenkillä, lauttasaaren länsipuolella oli 4-5 kalastajaa ja ajattelin heti, että oiskohan joku heistä ollut 72:n kalamies.
Noissa tilanteissa kun tulee osumia, on sitten hyvä syy ainakin "mitään ei ollu tehtävissä, ei nähny mihinkään"FO110K sanoi:vettä tuli kuin esterin *seestä, ja maantiellä ajaessa jokainen roikkui yllättäen taas ed. menevän persuuksessa kiinni... näkyvyys veden takia liki nollassa ja silti pitää ajaa kiinni edellä menevässä... :jaska:
Jotkut ei vaan näe nenäänsä pitemmälle :nope:Mutku sanoi:Ja toinen vakiokasvo "nainen popliinitakissa" sadatteli puhelimessa koko matkan kuinka linjayhtiö teki tämän hänelle jo neljännen(!) kerran On kuulemma lähettänyt sähköpostia ja soittanut jne. jne.
tottavermula sanoi:Noissa tilanteissa kun tulee osumia, on sitten hyvä syy ainakin "mitään ei ollu tehtävissä, ei nähny mihinkään"
hitsi kun en katsonut tarkemmin.. pitääpä jatkossa tarkkailla tarkemmin.72 sanoi:Tuntomerkit: 63-vuotias mies, vaaleat hiukset, n.175cm, tukevahko, aina maastovaatteet tyyliin Jone Nikula. Mukana kalastusreppu selässä sekä vapoja ym.
"makasiinien polttaminen ei aiheuta toimia poliisissa näin EU-puheenjohtajuuden kynnyksellä"...Jurva sanoi:Vastaan työmatkalla tuli kaupugissa PASI, jossa oli koe-kilvet sekä isot POLIISI tarrat teipattuna. :dunno:
rajamäki pistää parastaanMutku sanoi:"makasiinien polttaminen ei aiheuta toimia poliisissa näin EU-puheenjohtajuuden kynnyksellä"...