Havainnot työ/koulumatkan varrella

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Formulanomi sanoi:
Tämähän on kuin tosi-tv:tä.... :)

Ootko koukussa tämän otsikon pongauksiin? :ahem:

Tänään minuutin etuajassa tuli vastaan sinitakkinen röökimies. Katsoi mua todella tarkkaan. Takki oli kiinni, en päässyt kurkkaamaan oliko harmaa paita. Sen sijaan uutta oli se, että hänellä oli selässä musta reppu. ST ja MLP pois reitiltä. A-lippismiehellä oli uudet kengät, mustat lenkkarit. Punatakkisella tytöllä oli myös uusi laukku, harmaa Niken reppu jossa logo punaisella. Huivinaisella oranssi huivi, uusi musta lyhyt nahkatakki ja uusi musta laukku.
Eli laukkujen kannalta uudistusta monella.

-Kalamiestä ei näkynyt vieläkään! :eek!:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

72 sanoi:
Ootko koukussa tämän otsikon pongauksiin? :ahem:

Tänään minuutin etuajassa tuli vastaan sinitakkinen röökimies. Katsoi mua todella tarkkaan. Takki oli kiinni, en päässyt kurkkaamaan oliko harmaa paita. Sen sijaan uutta oli se, että hänellä oli selässä musta reppu.
Nonii. Se kirjoittelee jonnekin omalle forumilleen samanlaista vastaantulijalokia, kun sää tänne.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo, sinitakkisten röökimiesten foorumille. :ahem:
Toisaalta jos vaaleahiuksinen (??) Nightwish-fani kirjoittelee näitä juttuja F1-forumille, niin ehkä sinitakkisella röökimiehellä on joku ihan muu foorumi.

72

Well-known member
Sinitakkinen röökimies 3 minuuttia myöhässä, ärtyneen näköisenä poltteli kessua, harmaa paita. ST ja MLP pois reitiltä. A-lippismies ennallaan, ei purkkaa. Punatakkinen tyttö ennallaan. Huivinaisella oli suttuinen kiireessä tehty meikki, huulipunaa oli räikeesti sitäpaitsi. Valkoinen huivi. Kalamiestä ei edelleenkään. Oisko sille sattunut jotain?

DFiaA

I told you so
72 sanoi:
Tänään minuutin etuajassa tuli vastaan sinitakkinen röökimies. Katsoi mua todella tarkkaan. Takki oli kiinni, en päässyt kurkkaamaan oliko harmaa paita. Sen sijaan uutta oli se, että hänellä oli selässä musta reppu. ST ja MLP pois reitiltä.
Kyllä mäkin rupeisin katsomaan jos joku pitäis tilastoja vaatetuksestani :doubtful:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
hivenen huolestuttavaa...

Olen alkanut kulkemaan Bontso-huivisen naisen kanssa niin meno- kuin tulomatkatkin :eek!:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Huolestuttaa pilkkimiehen kohtalo. Onko punatakkisella tytöllä vielä sormus sormessa ?

Olen joo koukussa tähän toikkiin. :eek: :D

72

Well-known member
Se ei oo pilkkimies vaan kalamies, eikä täällä oo jäitä ollut enää aikoihin.

Sinitakkinen röökimies harmaan paitansa kera tuli vastaan hyvissä ajoin. Röökiä sauhutteli pitämättä siitä kiinni sormilla, eli huulten välissä sauhus reteesti. ST ja MLP pois havaintokentästäni. A-lippismies yritti kiertää toiselta puolelta katua, mutta ei mua noin vaan hämätä! Punatakkinen tyttö saapui paikalle, kädet oli taskussa joten en saanut katsottua sormusta. Sen sijaan niille käsille olisi ollut käyttöä suun peitteenä kun hän yski.

Huivinaisella oli tänään harmaa huivi, ja mustan nahkalaukkunsa lisäksi hän kanniskeli Bianca Boutiquen pussia. Olen sen verran kytistänyt että olen havainnut hänen menevän Alepan takaovesta sisään, kun jää bussista.

Kalamies on ja pysyy poissa. Oon miettinyt sitäkin, josko hän valmistautuu ja keskittyy ylihuomenna oleviin kahteen kalastuskilpailuun, jotka ovat siis salaisessa paikassa. Hän on nyt tietysti käynyt kokeilemassa eri paikkoja varmuuden vuoksi. Jos häntä ei perjantaina näy kertomassa voitostaan, teen katoamisilmoituksen! :doubtful:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
:eek!: Kauto Huopio-miehestä todella erikoinen kuvio.
Kulkee siis linja-autolla vain muutaman pysäkin välin ja itse mainitsin, että kulkisin sen pyörällä tai vaikka kävellen. MUTTA!!! Tänään paljastui, että hänellä on polkupyörä jolla kulkee osan matkaa ja sitten bussilla osan. Miksi ei sitten kulje koko matkaa?!?! :nope:

72

Well-known member
Mutku sanoi:
:eek!: Miksi ei sitten kulje koko matkaa?!?! :nope:

Kostoksi tietenkin!

Tänään sinitakkinen röökimies poltteli samaan tyyliin kuin eilen,eli huulten välistä ilman käsiä. Fledaa ei ollut kammattu entiseen malliin, naama punotti. ST ja MLP pois reitiltä, jatkossa mainitsen heidät vain jos palaavat matkan varrelle.

A-lippismies käytti tavanomaista reittiä tänään, joskin nopeammalla vauhdilla. Oli laittanut hanskat. Punatakkisella tytöllä oli tänään punaiset sormikkaat, joten en nähnyt onko kihlasormus paikoillaan. Huivinaisella tänään harmaa huivi, ja tänään piti takkia kiinni, yleensä se on auki.

Kuten arvelinkin, kalamiestä ei näkynyt. :dunno:

72

Well-known member
Sinitakkinen röökimies oli tänään ilman röökiä. Reppu oli selässä. Harmaa paita tuli taas pongattua. A-lippismies ennallaan, mutta kumartui tarkastelemaan maassa ollutta roskaa hetkeksi. Punatakkinen tyttö tuli tänään aivan mun viereen ja nojasi pysäkkiin siten, että sormikkaat oli esillä. Yritin Formulanomin mieliksi katsoa olisiko kihlasormus kohottunut sieltä alta, mutta vaikee sanoo.

Huivinaisella harmaa huivi, rotsi kiinni, ja tällä kertaa valkoiset kengät muiden vaatteiden ollessa mustia. Paitsi sen huivin.

Estate

Well-known member
Mun kotimatkaan koulusta kuuluu nykyään oikeastaan erottamattomana osana kirjastossa hetken istuminen. Nytkin kyseistä aktiviteettia herrastan.
Täälläkin on vakiotyyppejä. Melkeinpä aina iltapäivästä tänne tullessa istuu eräs vanhempi mies joko koneella tai tuolla yhden pöydän äärellä tuttujensa kanssa keskustellen. Kyseinen mies vaikutti jo entisen kirjaston aikoihin usein siellä, mutta täällä nykyisessä on enemmän tietokoneita ja muutenkin tilaa, niin tuntuu viihtyvän entistä paremmin. Noista sen tutuista en ole vielä oppinut erottamaan vakiokävijöitä, mutta kai niitäkin on useampia.

Makkonen

Guest
Olen tämän viikon kulkenut työmatkani fillarilla.
Lähden n. 10 minuuttia aikasemmin kuin nomaalisti autolla kulkiessa.
Autolla kun menen niin silloin on aika paljon porukkaa liikenteessä, mutta nyt tuntuu notta vastaan ei tule kuin pari pyöräilijää ja muutama auto. :doubtful:

Estate

Well-known member
JayR sanoi:
Olen tämän viikon kulkenut työmatkani fillarilla.
Lähden n. 10 minuuttia aikasemmin kuin nomaalisti autolla kulkiessa.
Autolla kun menen niin silloin on aika paljon porukkaa liikenteessä, mutta nyt tuntuu notta vastaan ei tule kuin pari pyöräilijää ja muutama auto. :doubtful:
Paljonko sulla on työmatka?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
72 sanoi:
Sinitakkinen röökimies oli tänään ilman röökiä. Reppu oli selässä. Harmaa paita tuli taas pongattua. A-lippismies ennallaan, mutta kumartui tarkastelemaan maassa ollutta roskaa hetkeksi. Punatakkinen tyttö tuli tänään aivan mun viereen ja nojasi pysäkkiin siten, että sormikkaat oli esillä. Yritin Formulanomin mieliksi katsoa olisiko kihlasormus kohottunut sieltä alta, mutta vaikee sanoo.

Huivinaisella harmaa huivi, rotsi kiinni, ja tällä kertaa valkoiset kengät muiden vaatteiden ollessa mustia. Paitsi sen huivin.
Harmi, että punatakkisella tytöllä oli sormikkaat. Eiköhän ilma ala kohta lämpiämään sen verran, että tarkenee ilman sormikkaita. Ellei punatakkinen tyttö sitten vain pidä sormikkaita salatakseen kihlauksen purkautumisen.

Olisikohan röökimies aloittanut tupakkilakon ? Sehän on nyt muodikasta....siis lakkoilu.

Seurataanpa tilannetta.