vermula
Well-known member
Se on matkoilla.Jacques sanoi:Tänään vastaani pyöräili useampikin uusi pyöräilijätyttönen, mutta ei vieläkään se lukkotyttö.
Tosin olin tänään kyllä normiaikataulusta selvästi etuajassa.
Se on matkoilla.Jacques sanoi:Tänään vastaani pyöräili useampikin uusi pyöräilijätyttönen, mutta ei vieläkään se lukkotyttö.
Sillä on pyörä mennyt lukkoon.Jacques sanoi:Tänään vastaani pyöräili useampikin uusi pyöräilijätyttönen, mutta ei vieläkään se lukkotyttö.
Kuka lukkotyttö ?Jacques sanoi:Tänään vastaani pyöräili useampikin uusi pyöräilijätyttönen, mutta ei vieläkään se lukkotyttö.
No se (NSE)jaska sanoi:Kuka lukkotyttö ?
Kyllähän se jos metrin etäisyydellä vain olleet ohitustilanteessaSam sanoi:No se (NSE)![]()
Olga sanoi:miespuolinen henkilö
Tuostapa tulikin mieleen leffa Bruce, taivaan lahja. Brucella on koira joka ei ole oikein sisäsiisti ja Bruce kantaa sitä aina ulos ja kantaessa koiran kuset jo roiskuu sinne tänne. Ulos päästyään kusta ei enää tule. Bruce miettii hetken ja sanoo koiralle: "tule, lähdetään sisälle paskalle".Olga sanoi:Me tavattiin aamukävelyllä uusi mies, joka kiiruhti ilmeisesti työhön. Koira saa ihmeitä aikaan. Tämäkin niin iloisesti toivotti huomenet ja jatkoi "Lähdit sitten aamupissille!" Meinasin sanoa, että tein jo kotona.![]()
Niin, laitat sen tiedon vain nettiin ja siellä on koko foorumi ensimmäisenä paikalla. :ahem:72 sanoi:Hän ilmoitti kuitenkin ylpeästi, että 18.5. on kaksi peräkkäistä kalastuskilpailua SALAISESSA paikassa. Minä siihen, että mulle voit kyllä kertoo missä, kun en ole tulossa samoille APAJOILLE.
Eikä aikaankaan, kun se salainen apaja lukee jo kalapolut lehdessä.jusban sanoi:Niin, laitat sen tiedon vain nettiin ja siellä on koko foorumi ensimmäisenä paikalla. :ahem:
jusban sanoi:Niin, laitat sen tiedon vain nettiin ja siellä on koko foorumi ensimmäisenä paikalla. :ahem:
Formulanomi sanoi:Eikä aikaankaan, kun se salainen apaja lukee jo kalapolut lehdessä.:nope:
Uskallan jopa väittää kalamiehen olevan tässä mainittu äijä ???72 sanoi:Kalamies oli paikalla kun saavuin. Yritin olla niin etten huomaa, mutta hän avasi reippaana keskustelun vapusta. Hämmästyi kovin, kun kerroin, ettei keskustan hulinat kiinnostaneet vaan vietimme rauhallisen vapun. En tietenkään malttanut olla mainitsematta tämänpäiväistä kalastuskilpailua Porvoossa, johon mies totesi "enhän minä sinne ole menossa, mulla on muita pääsuunnitelmia. Sitäpaitsi puunitusten kanssa menee ainakin 21 asti, liian myöhään". Hän ilmoitti kuitenkin ylpeästi, että 18.5. on kaksi peräkkäistä kalastuskilpailua SALAISESSA paikassa. Minä siihen, että mulle voit kyllä kertoo missä, kun en ole tulossa samoille APAJOILLE. Mies selvensi mulle, että paikka on salainen kaikille aina lähtöaamuun asti, ettei kukaan mene ennakkoon sinne kalastelemaan. Tämmöstä.![]()
ei ollut aamulla, mutta illalla oli & samat rituaalitMutku sanoi:Vakivuorolla jos kuljen tulee aina
1) isohko nainen, jolla sellainen "bontso"-huivi (vai mikä se lienee...) vaikka olisi kuinka paljon pakkasta. Sitten se menee istumaan kuskin taakse ekaan riviin ja riisuu tämän huivin, koska hänellä on aina kuuma. Lienee koosta johtuvaa...
SALAISEEN kalastuskisapaikkaan vievät tietenkin KALAPOLUT! :ahem:jusban sanoi:Niin, laitat sen tiedon vain nettiin ja siellä on koko foorumi ensimmäisenä paikalla. :ahem: