Tulomatkalla Hän tuli taas ja teki tutut kuviot...Mutku sanoi:Vakivuorolla jos kuljen tulee aina
1) isohko nainen, jolla sellainen "bontso"-huivi (vai mikä se lienee...) vaikka olisi kuinka paljon pakkasta. Sitten se menee istumaan kuskin taakse ekaan riviin ja riisuu tämän huivin, koska hänellä on aina kuuma. Lienee koosta johtuvaa...
pyöränlukkotyttöä en muuten ole nähnyt viikkoon. :frown: :frown: :frown: :frown:Jacques sanoi:Itsehän menen töihin aina yleensä pyörällä, mutta kyllä silloinkin näkee SAMOJA tyyppejä. Vastaan tulee yleensä ainakin yksi noin 30v suht pitkä mies, joka ajaa itselleen liian pienellä pyörällä ja joka talvella pimeään aikaan muutaman kerran huusi minulle "laita se vilkku pois", kun käytin pyörän valon välkkyominaisuutta. Sitten yleensä tulee myös vastaan eräs silmälasipäinen vähän vanhempi mies sekä eräs erittäin hyvännäköinen minua pari vuotta nuorempi nainen, joka pitää pyörän lukkoa ohjaustangossa.
Lisäksi joka aamu ohitan yhden, joka pitää päässään hyvin vanhan mallista pyöräkypärää. Se on niitä ensimmäisiä malleja. Ja työmatkani loppupuolella joutuu AINA kilkuttamaan kelloa, koska SAMAT tyypit kävelee aina pyörätiellä.
Se on lukenut tämän toikin läpi ja vaihtanut reittiä.Mutku sanoi:onkohan sille sattunut jotain? :frown:
Pidätkö pyörän lukkoa ohjaustangossa?S.A sanoi:Tämä toikki saa minut miettimään, kuinkahan joku vastaantulija aamuisin näkee minut.
En. :frown:NotShee sanoi:Pidätkö pyörän lukkoa ohjaustangossa?
Odota sentään tiistaihin, maanantaina kun waputellaan. :wink:72 sanoi:Kun ehkä maanantaina tapaamme, olenko velvoitettu kysymään miten meni, vai odotanko uutta avautumista, mitäs sanotte?
Olga sanoi:Odota sentään tiistaihin, maanantaina kun waputellaan. :wink:
Kysyt vaan heti tiukasti "no toitko sitä siikaa?!".72 sanoi:Kun ehkä maanantaina tapaamme, olenko velvoitettu kysymään miten meni, vai odotanko uutta avautumista, mitäs sanotte?
Sammypiru sanoi:Röökaava mies, huivitäti, somalialaisteinit, Metrolehdenjakajat, kalastusmies ja mitä vielä kirjoittelevat eripuolille nettiä näkemästään 5:50 kelloaan tarkkailevasta kusihousunörtistä, joka tulee/menee aina juttlemaan kalamiehen kanssa.
olet velvoitettu. Sellaisia ne on ihan kaikki... yhden keskustelun perusteella pitävät "ystävänään"... :nope:72 sanoi:Huomenna menee kuulemma Porvooseen kalastuskilpailuun, eli voi olla, ettei reitilleni osu huomenna. Kun ehkä maanantaina tapaamme, olenko velvoitettu kysymään miten meni, vai odotanko uutta avautumista, mitäs sanotte?
Tämä on varmasti sama hahmo, jonka haastattelu tuli Radio Suomen taajuuksilta keskiviikkoiltana. Oli nimeltään Torsten Lindström, tjsp. Etunimi oli varmuudella Torsten. Äijä puhui pitkät tovit siikojen kalastuksista Helsingin rannoilla. Kertomansa mukaan hän on löytänyt useita hyviä siikamestoja Hesasta, joihin sitten on tullut hänen jälkeensä runsain mitoin muita siian onkijoita. Edelleen äijä turisi, notta hän ei pidä onkimisesta isossa porukassa ja nyt hänellä on mesta, josta tulee siikaa ihan sikana, eikä tartte jakaa paikkaa muuta kuin parhaan kalakaverin kanssa. Äijän puhe oli mainiota kuunneltavaa. Siinä ei ollut juurikaan 'stadinslangi'-sanoja, mutta olihan mun heinäpersenäkökulmasta hauska, 'leveä', Hesa-aksentti. Sana 'kato' esiintyi n. 6:uuden-7:eitsemän minuutin haastattelussaan 10:ymmeniä kertoja.72 sanoi:Lisään reitille uuden hahmon, koska nyt olen nähnyt sen verran usein, että uskallan uudeksi vakkarihahmoksi sanoa, noin nimetä. Kalastusäijä on hän. Vanhempi miesihminen jolla on rinkka selässä, ja kalastustykötarpeet mukana. Avautui mulle yht´äkkiä, sanoi saaneensa eilen 7,5 kilon hauen, en muista mistä nosti, mutta Lauttasaaren sillalla hän ei halua kalastaa kun sieltä ei tule kuulemma kuin silakkaa, ja hän ei jaksa semmoisia perata. Oli menossa Laruun muualle, kysyin, mitä sieltä nousee, hän katsoi mua kuin vähämielistä ja tokaisi: "no siikaa TIETENKIN." Okei. Huomenna menee kuulemma Porvooseen kalastuskilpailuun, eli voi olla, ettei reitilleni osu huomenna. Kun ehkä maanantaina tapaamme, olenko velvoitettu kysymään miten meni, vai odotanko uutta avautumista, mitäs sanotte?